رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ش
انتو قمتو؟
E
اه انا عند ماما دلوقتي واختي مش بتلعب مع معاذ بتقول لي مش قادرة ابص لشكله وهو كده حاسة انه واحد تاني ههههههههههههههههه
&
معلش يا شوشو اصبرى وربنا يعوضك ان شاء الله باجازة شهر
انتى كمان وحشااااانى والله
اخبار عمور ايه؟
E
معلش يا شهيدة فعلا حاجة صعبة اوي انك مرتبطة بزوجك كده وفي الخروج وكل اخواتك بعيد عنك
ان شاء الله زوجك يعرف ياخد اجازة وتتفسحو

حمدالله عالسلامة يا سالي
زهقتي ولا ايه هناك مش كنتي بتقولي هتخرجي وتزوري قرايبك
ومحمود عامل ايه
ش
هههههههه
معلش شويه وهتتعود
عارفه اول ما حلقت لعمر حسيته عامل زى عساكر الجيش اول ما يدخلو الجيش
&
انا هنا
ش
والله يا ايمان مكنتش مرتبطة بيه كده بس عمر باشا البركه فيه
جوزى مبيرضاش يخلينى حتى اركب تاكسي علشان اروح لماما
عارفه احنا عندنا في فيصل التاكسي بيركب اتنين وتلاته في نفس المشوار
امال انا كرهت فيصل من قليل..!!!
E
كنتي حالقة له زي معاذ كده هو يادوب الشعراية قصيرة خااااااااالص
وطول تاني في اد ايه يا شهيدة
ماما بتقول لي شهر كده بس حاساه كتير اوي هيقعد كده شهر
ش
يارب
والله نفسي يا سالي في اجازة من غير تعكير لنفسيتي
ش
انا حلقتله في مرة جامد وجيت من قدام مسكت الماكنه غلط فبقى فيه جزء من شعره فاضي والشعر يدوب باين جذوره
&
لا يا ايمان مزهقتش اوى واحتمال ارجع تانى يوم السبت
انا رحت زرت عماتى فعلا واهو تغيير شوية
E
احنا عندنا في المنصورة الموضوع ده عاااااااااادي جدااااااااااا انك تركبي وممكن واحدة او اتنين ييجو يركبو جنبك بس انا ساعات بتراخم اوقات السواق يبقى مركب راجل جنبه وواحد تاني وقفه يقول لي تعالي جنبي والاتنين الرجالة يركبو ورا مع بعض بس انا استحالة بوافق واوقات بنزل اشوف تاكسي تاني وبيبقى فيه ناس زوق بقى ومش بتعمل كده
الخروج دلوقتي بقى قلة قيمة والله لو من غير العربية
ش
والحمد لله دلووقتى الوضع بقا احسن
على فكرة الاحسن انك تشتري مكنة وتحلقيله في البيت
انا جايبه مكنة صينى ورخيصه وحلوة اوى ليها وشين
بحلقله بيه وبعدين اساوى الشعر من جميع النواحى بالمقص
E
كويس ياسالي تغيير جو ليكي ولمحمود
هتروحي تاني امال جيتي ليه بقى
طب وجوزك بيبات لواحده وشغال دليفري بقى هههههههههه
E
عندي يا شهيدة والله بس جوزي مش بيرضى يعمل له بيها بيقول لي دي صينة ممكن تبوظ له شعره مش عارفة بقى هي بايظة اصلا ولا احنا مش عارفين نستخدمها
بس بعد اللي شافه عند الحلاق قال لي مش هاخده تاني هشتري ماكينة وابقى اخلق له انا
ش
لا موضوع التاكسي اللى يركب اكتر من حد مشفتهاش غير في فيصل
اصلا الدنيا مش امان بالصورة اللى تسمح انك تركبي مع ناس
كان لينا دكتور نسا وكان بيحذرنا من موضوع التاكسى تماما
من البلاوى اللى بيشوفها
ربنا يعافينا جميعا يارب
ش
*Om Mo3az*;10469873:
عندي يا شهيدة والله بس جوزي مش بيرضى يعمل له بيها بيقول لي دي صينة ممكن تبوظ له شعره مش عارفة بقى هي بايظة اصلا ولا احنا مش عارفين نستخدمها
بس بعد اللي شافه عند الحلاق قال لي مش هاخده تاني هشتري ماكينة وابقى اخلق له انا

فكرتينى باول حلاقه
انا كنت في الشقه عند ماما وهيا ساكنة في الدور السابع سمعت صوت عمر وهوا بيصرخ مش بيعيط وانا فوق وهما عند الحلاق في اخر الشارع بعدنا ب 3 عمارات
ومن وقتها جوزى قالي ابدا مستحيل اكرر التجربه
ش
على فكرة انا اللى بحلق لعمر
حتى انضف بدل انتقال العدوى ولا حاجه
E
هههههههههههه ماهو جوزي برضو بيقول لي كاننا بنعذبه
طب ماهم كده مش هيتعودو على قاعدة الحلاقين
ربنا يهديهم
E
انا كنت بساويه له بالمقص بس كنت مبوظاه خالص بقى عشان كده قررنا اننا نحلق له خالص عشان شعره يطلع متساوي بقى
كنت بخاف اجرب الماكينة احسن ابوظه
X