انا هنا يا مها
سمعاااااااااااااااكي
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
E
16-10-2009 | 01:01 AM
&
16-10-2009 | 01:03 AM
صحيح يا ايمان ايه الجيبة دى انتى اللى مفصلاها ؟؟
E
16-10-2009 | 01:07 AM
اها يا سالي
انا اللي مفصلاها
بس طلعت حلوة والله اوي
انا اللي مفصلاها
بس طلعت حلوة والله اوي
ب
16-10-2009 | 01:07 AM
انا هنااااااااا اهو
E
16-10-2009 | 01:08 AM
مش ناوين تيجو لي بقى ولا اييييييييييييه
ولا عشان انا ساكتة يعني وسايباكو براحتكو
يلا تعالو شوفوها وقولي لي رايكو
ولا عشان انا ساكتة يعني وسايباكو براحتكو
يلا تعالو شوفوها وقولي لي رايكو
ب
16-10-2009 | 01:08 AM
صوريها ياايمااااااااااااااان
يلا عشا ن خمسة وهقوم وابقى اجى بعد ساعة او ف السهرة
يلا عشا ن خمسة وهقوم وابقى اجى بعد ساعة او ف السهرة
ب
16-10-2009 | 01:09 AM
انا مستعدة ف اى وقت
طب وساللللى؟؟؟؟؟؟؟
طب وساللللى؟؟؟؟؟؟؟
ب
16-10-2009 | 01:10 AM
طب هقوم سلالالالام ياريت تخيلكو عشان اجى القيكوووووو
E
16-10-2009 | 01:11 AM
استني يا مها هشوف الفلاشة معايا ولا لا
م
16-10-2009 | 01:17 AM
انا جييييييت
ازيكووووووو
ساالى ومها وايمان ومى وشهيدة وام عمر
اخبااركو ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ازيكووووووو
ساالى ومها وايمان ومى وشهيدة وام عمر
اخبااركو ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
E
16-10-2009 | 01:21 AM
هنزلهالك اهو يا مها استني
E
16-10-2009 | 01:23 AM
ازيك يابت يا علياء عاملة اييييييييييييييييييه
شفتي الجيبة اللي انا عملتها هنزلها دلوقتي
بس عليا هتبقى احلى من الصورة طبعا يعني :D
شفتي الجيبة اللي انا عملتها هنزلها دلوقتي
بس عليا هتبقى احلى من الصورة طبعا يعني :D
م
16-10-2009 | 01:26 AM
لووووولووووووى مبروووووووووك
عملتى جييبة
ورييييييييينااااااااا
عملتى جييبة
ورييييييييينااااااااا
E
16-10-2009 | 01:29 AM
الجيبة اهي اللي انا عملتها بس طبعا يعني الصورة مش واضحة اوي
ب
16-10-2009 | 01:31 AM
انا جيت انى اهو ياايمان عشان اشوف الجيبة ورينى بصرعة
ازيك ياعلياء عاملة اية؟
ازيك ياعلياء عاملة اية؟
ب
16-10-2009 | 01:33 AM
طبعا مش شايفاها اوى
بس حلوة
طب خدت قماش اد اية؟
بس حلوة
طب خدت قماش اد اية؟
E
16-10-2009 | 01:34 AM
انتي مستعجلة ليه كده يا مها
وراكي ايييييييييه
وراكي ايييييييييه
م
16-10-2009 | 01:34 AM
ايمان الجيبة جاااااامدة والله
ما شاء الله
مهاااااا
ازيك عاملة اييييه
انا الحمد لله تماااااااااام :)
ما شاء الله
مهاااااا
ازيك عاملة اييييه
انا الحمد لله تماااااااااام :)
E
16-10-2009 | 01:35 AM
ممكن اكبرها شوية يا مها
هي طبعا قصيرة يعني عند الركبة كده اخدت متر قماش بس طبعا لان القماش عريض عرض 150 انما لو العرض اقل من كده يبقى هتاخد مترين
استني هكبر لك الصورة شوية
هي طبعا قصيرة يعني عند الركبة كده اخدت متر قماش بس طبعا لان القماش عريض عرض 150 انما لو العرض اقل من كده يبقى هتاخد مترين
استني هكبر لك الصورة شوية
E
16-10-2009 | 01:36 AM
كبرتها شوية اهو يا مها