رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
E
انا هنا يا مها
سمعاااااااااااااااكي
&
صحيح يا ايمان ايه الجيبة دى انتى اللى مفصلاها ؟؟
E
اها يا سالي
انا اللي مفصلاها
بس طلعت حلوة والله اوي
ب
انا هنااااااااا اهو
E
مش ناوين تيجو لي بقى ولا اييييييييييييه
ولا عشان انا ساكتة يعني وسايباكو براحتكو
يلا تعالو شوفوها وقولي لي رايكو
ب
صوريها ياايمااااااااااااااان

يلا عشا ن خمسة وهقوم وابقى اجى بعد ساعة او ف السهرة
ب
انا مستعدة ف اى وقت

طب وساللللى؟؟؟؟؟؟؟
ب
طب هقوم سلالالالام ياريت تخيلكو عشان اجى القيكوووووو
E
استني يا مها هشوف الفلاشة معايا ولا لا
م
انا جييييييت
ازيكووووووو
ساالى ومها وايمان ومى وشهيدة وام عمر
اخبااركو ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
E
هنزلهالك اهو يا مها استني
E
ازيك يابت يا علياء عاملة اييييييييييييييييييه

شفتي الجيبة اللي انا عملتها هنزلها دلوقتي
بس عليا هتبقى احلى من الصورة طبعا يعني :D
م
لووووولووووووى مبروووووووووك
عملتى جييبة
ورييييييييينااااااااا
E
الجيبة اهي اللي انا عملتها بس طبعا يعني الصورة مش واضحة اوي

ب
انا جيت انى اهو ياايمان عشان اشوف الجيبة ورينى بصرعة

ازيك ياعلياء عاملة اية؟
ب
طبعا مش شايفاها اوى

بس حلوة

طب خدت قماش اد اية؟
E
انتي مستعجلة ليه كده يا مها
وراكي ايييييييييه
م
ايمان الجيبة جاااااامدة والله
ما شاء الله

مهاااااا
ازيك عاملة اييييه
انا الحمد لله تماااااااااام :)
E
ممكن اكبرها شوية يا مها

هي طبعا قصيرة يعني عند الركبة كده اخدت متر قماش بس طبعا لان القماش عريض عرض 150 انما لو العرض اقل من كده يبقى هتاخد مترين

استني هكبر لك الصورة شوية
E
كبرتها شوية اهو يا مها

X