رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
&
معلش بقه يا بنات مضطرة استأذن علشان لسه ورايا غسيل هنشره وكمان الحق انام شوية انا مصدقت الباشا نام ربنا يهديه ويواااااااااااصل يااااااارب.. متهيألى مش هعرف ادخل بكرة عندنا فرح اسلامى واحنا اللى هنزف العريس والعروسة بعربيتنا اصله صاحب زوجى اوى عقبال اللى متجوزوش يارب
استودعكم الله
ر
والله برافو عليك يا ايمان

احساس حلو اوى لما تعملى حاجه وتلبسيها وكل اللى يسالك عنها تقليله انك انتى اللي عملاها بنفسك
E
يتصفح الموضوع حالياً: 7 (7 عضو و 0 ضيف)
‏*Om Mo3az*, ‏om_tota+, ‏رعشة قلب, ‏fazloka, ‏أمةالله, ‏أم حموودى القمر, ‏mashimaro16

امة الله اسمك لفت نظري تحت
اول مرة اشوف اسمك منور كده
E
عقبال حمودي يا سالي

اه فعلا يا رعشة والله وكنت عاملة قبل كده تونيك برضو ايام ما كان موضة وكنت بخرج بيه وكان جميل اوي ولسة عندي بس طبعا بقى ضيق هههههههههههههههههه
ر
يااااربي على التسنين وتعبه

فعلا تعب وزهق

وفعلا بتلاقي الطفل بتحصله حاجات غريبه عجيبه وفى الاخر تكتشفي انه فى سنه ولا ضرس طالع
ر
عارفه يا ايمان
ان شاء الله ربنا يرزقك ببنوته

هتلاقي نفسك بتبدعي وتفصلي لها فساتين ولبس كتييييير

اصل البنات لبسهم مغري اووووووى

هههههههههههههههههههه
ب
فرح حد من الاخوة اكيد هههههههههههههههه

عقبال الاخ محمود ياسالى
E
هههههههههههههههه
عسل يا مها
اكيد فرح اسلامي يبقى حد من الاخوة
ب
هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه

اكيد ياايمان

الا صحيح ما فكرتيش تعملى حاجة لمعاذ هدوم يعنى شورط بنطلون كدة

ع فكرة بتول خلعت سوستة الدبدوب السحابة يعنى ومش عارفا اركبها
ايوة الحل؟
E
وانا حامل يا مها فكرت اعمل كتير بس اللي كان بيكسلني اني ماعنديش ماكينة في البيت وكمان ماكنتش بخرج عشان اشتري قماش واعمله حاجة

هههههههههههههههههه ياترى حل الدبدوب ده ايه يا مها
انا عندي باف والسوستة بتاعته باظت برضو وخيطها بس على ايدي بقى
ب
با ف يعنى اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبعديم امسحى رسايل من عندك عشان تستقبلى جديد
ب
ان شاء الله حل الدبدوب دة انة هيختفى مع اى حاجة بتختفى ف المخبئ
ههههههههههههههههههه
E
ههههههههه اه مسحت يا مها اهدت بالي

الباف يا ستي حاجة كده
امممممممم مش عارفة اوصفه لك
هو بيبقى زي القاعدة العربي كده بيبقى موجود في البازارات بيكون مدور كده وقاعدة ارضي يعني
انا عندي واحد في اوضة معاذ ليه ودان كده وشعر

لما تيجي هتشوفيه هههههههههههههههههههههه
اسهل يعني
E
هههههههههههههه ليه يا مها هتخفيه خسارة سيبيها تلعب بيه ابقي هاتيه وانا اخيطه لك ههههههههههههههه
E
انتو نمتو ولا ايه
انا هقوم انام انا كمان بقى

سلااااااااااااام
ا
ازيكم
وحشتونى
ب
انا كمان هقوم عشان عايزة انام

والنت دة قرفنى جدااااااااااااااا
ب
خلاص ماشى ان شاء الله ياايمان لما اجيلك اشوف الباف دة بس تقريبا عرفت شكلة
ب
ازيك يا توتى
ومايا عامل ةاية

كان نفسى اعد معاكى بس بجد مش قادرة سورى
سلالالالالام
r
ازيكم يا بنات وحشتوني و الله النت بايظ عندي و مش عارفة ادخل خالص بوسولي الكتاكيت
X