hoobie;10450580:
ازيكم يا بناتييت وحشتوني كلكم ..انا مش بدخل اليومين دول كتير لان النت بايظ وبدخل مودم ومقلكوش بقى السرعه راائعه 19 كيلوبايتس :D
المهم حد جاب حاجة الشتا وللا لسه ..يعني البيجامات والبطانيات والحاجات دي ..اصل انا مش عارفه اجيب كام بيجاما وكام طقم خروج ..انا جبت بطانيه وعندي من الاول لحاف ..هجيب كمان لحاف وهجيب 2سليبنج باج من لفلي ان شاء الله انا بجيب من كل حاجه 2 عشان عندي وعند ماما..وقولولي اجيب ايس كابات وللا لا ماما بتقولي بتعيي العيال ..
هوبي
بلاش سليبنج باج مش عملى خالص
هوا عملى ممكن في اول شهرين للبيبي انما بعد كده البيبي بيرفس جامد وهتلاقيه مبيثبتش فيه
انا جبت الصيفي منه وجيت استخدمه لقيته فاشل جدا
احسن حاجه للبيبي تتقليله في اللبس لان ترفيسهم بيوقع البطانيه او اللحاف
الايس كاب كنت باستخدمه لعمر في تاخروج لما كان من غير شعر بس اما طلع الشعر بطلته
بس خلى بالك امتى تقلعيهوله علشان ميبردش