رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ش
أجمل ايام العمر;10449761:
شفتيييييييييييينى ...؟؟؟ :o :o :o





انا شفت البرنامج ده :D


اه شفتك بالفستان الابيض
بس انا كنت متصوراكى قصيره والصور محسسانى انك طويله
فانا مش عارفه
هههه

أجمل ايام العمر;10449821:
ربنا يكرمك يا شهيدة يارب

ادعيييييلى عشان بطنى واجعانى قوى و محجرة


ربنا ييسرلك الامور يارب
خلى بالك ممكن يكون طلق
h
ازيكم يا بناتييت وحشتوني كلكم ..انا مش بدخل اليومين دول كتير لان النت بايظ وبدخل مودم ومقلكوش بقى السرعه راائعه 19 كيلوبايتس :D

المهم حد جاب حاجة الشتا وللا لسه ..يعني البيجامات والبطانيات والحاجات دي ..اصل انا مش عارفه اجيب كام بيجاما وكام طقم خروج ..انا جبت بطانيه وعندي من الاول لحاف ..هجيب كمان لحاف وهجيب 2سليبنج باج من لفلي ان شاء الله انا بجيب من كل حاجه 2 عشان عندي وعند ماما..وقولولي اجيب ايس كابات وللا لا ماما بتقولي بتعيي العيال ..
O
شهيدة عاملة اية فطمتى عمر و لا لسة انا هفطم جودى يوم الخميس ان شاء الله ادعولى يا بنات
ش
hoobie;10450580:
ازيكم يا بناتييت وحشتوني كلكم ..انا مش بدخل اليومين دول كتير لان النت بايظ وبدخل مودم ومقلكوش بقى السرعه راائعه 19 كيلوبايتس :D

المهم حد جاب حاجة الشتا وللا لسه ..يعني البيجامات والبطانيات والحاجات دي ..اصل انا مش عارفه اجيب كام بيجاما وكام طقم خروج ..انا جبت بطانيه وعندي من الاول لحاف ..هجيب كمان لحاف وهجيب 2سليبنج باج من لفلي ان شاء الله انا بجيب من كل حاجه 2 عشان عندي وعند ماما..وقولولي اجيب ايس كابات وللا لا ماما بتقولي بتعيي العيال ..

هوبي
بلاش سليبنج باج مش عملى خالص
هوا عملى ممكن في اول شهرين للبيبي انما بعد كده البيبي بيرفس جامد وهتلاقيه مبيثبتش فيه
انا جبت الصيفي منه وجيت استخدمه لقيته فاشل جدا
احسن حاجه للبيبي تتقليله في اللبس لان ترفيسهم بيوقع البطانيه او اللحاف
الايس كاب كنت باستخدمه لعمر في تاخروج لما كان من غير شعر بس اما طلع الشعر بطلته
بس خلى بالك امتى تقلعيهوله علشان ميبردش
ش
sosomedo;10451191:
شهيدة عاملة اية فطمتى عمر و لا لسة انا هفطم جودى يوم الخميس ان شاء الله ادعولى يا بنات


سوسو
فينك يا بنتى ؟ واحشانى جدا
ايه اخبار واخبار جودى
انا لسه مش هفطم عمر مع انى تعبانه معاه جدا في موضوع الرضاعه لانه كل مدى بيتعلق بالرضاعه اكتر
بس اتفقت مع جوزى ناخد بالايه "وحمله وفصاله ثلاثون شهرا" لسه قدامى 3 شهور كمان:ss:
دعواتك
ا
ازيكم يا وحشينن

مفيش حد يرد عليا الا مونيتا ولا حتي يقولي ازيك
هو انا علشان مش بعرف ادخل كتير نستوني
اهئ اهئ

فعلا يا مونيتا لما بضغط عليه بحسه زعلان مني كده
ش
UM Hamzaa;10451907:
ازيكم يا وحشينن

مفيش حد يرد عليا الا مونيتا ولا حتي يقولي ازيك
هو انا علشان مش بعرف ادخل كتير نستوني
اهئ اهئ

فعلا يا مونيتا لما بضغط عليه بحسه زعلان مني كده

ازيك يا اميرة ؟ وازى حمزة؟
انا في مرة سالت عليكى بس بعدها لقيت البنات رغو جامد فمش عارفه شفتى سؤالي عليكى ولا لا
بس انا بقالي فترة بدخل طياري

على فكرة يا بنات
مى النت عندها او الجهاز تقريبا حاجه منهم مش شغاله فمش عارفه تدخل
ع
هوبي انا عمري مالبست ندي ايس كاب حتي وهي نونو
فعلا بتعي العيال لما تقلعها
ازيك يا ايميره انتي وحمزه
شهيدده اخبارك ايييييييه فيييييييينك
ع
موني
فعلا اللي حاصل في البلد مش كووويس ابدا تحسي ان الدنيا كلها ملخبطه وقرارات متضاربه
انا مش عارفه منعوه ليه بغض النظر عن انه فرض او فضل يعني
والمفروض زي ما في حريه ان البنات تلبس اللي ي عيزاه سواء العريان او بحجاب يبقي برده المنتقبات من حقهم يلبسو النقاب
بس لما يكون في تجمع زي مدينه جامعيه المفرض تكشف وشها للمشرفه اللي هناك عشان تتاكد من انها هي نفس البنت
مش عارفه اللي طلع الهوجه دي كلها
وهو عشان المشكله بتاعت شيخ الازهر يبقي يمنعو النقاب
O
انا بقى يا شهيدة مواعيد شغلى اتاخرت بقيت الساعة 5.5 فطبعا بقعد كتير برا البيت وجودى خلاص بات تنسى الرضاعة
ف
حد هناااااااااااااااااااا
أ
انا هنا و هناك
t
ازيكو وحشتونى جدااااااااااااااا
اخباركم ايه والعيال الشقيه عاملين ايه معاكم
L
عايزة اسال سوال خطر فى بالى كدة البنات اللى عندها بنات صغيرين ياترى هتختينيهم ولا اية
m
هدى حبيبتي لازم يكون ليكي رأي انا مش بقول انتي اهل للفتوى لانه اكيد لأ طبعا بس الانسان المثقف وغيرة والله كمان لازم يكون ليه رأي في امور حياته

هوبا على قولك سايبين السافرات وماسكين في المنقبات حاجه غريبة بجد
ع
ازيك يا سوسو
وجودي عامله ايه ربنا يهديهلك ايام الفطام ان شاء الله
لولي ازيك وازي سمااااا
انا مش هختن بنتي انا وجوزي متفقين علي كده ان شاء الله
E
السلام عليكم
ازيكوووووووووووووووو

يابنات جوزي جه دلوقتي واخد معاذ رايح يحلق له بس هيشيل له شعره خااااااااااااااالص بالمووووووووس لاننا بوظناه له لما كنا بنحلق له احنا
انا مضايقة اوي مش عارفة شكله هيبقى ايه بجد مخنوقة جدا وخايفة قلبي عمال بيدق والله نفسي الحلاق يطلع شاطر شوية ويظبطه له احسن ما يشيله خالص كده شكله هيبقى وحش
ربنا يسسسستر
E
تووووووووبي ازيك اخبارك ايه وحشاني وحمادة والبيبي عاملين ايه معاكي
اخبار الحمل ايه
E
هتسيبوني قاعدة لواحدي كده كتيييييييييييير

بقول لكو ايه
انتو بداتو تتقلو لولادكو في اللبس ولا لسة مصيفين عادي
انا مصيفة لمعاذ عادي مش تقلت له اي حاجة ولما باجي اغطيه بالليل بالكوفيرته بيصحة ويقعد يعيط عشان يطلع رجله من تحت الغطا هههههههههههههه
مش عارفة هعمل معاه ايه في الشتا الواد ده مش طايق انه يتغطى خالص بستنى لما يروح في النوم وبعد كده اغطيه الاقيه صحي برضو وعمال يرفع في رجله لغاية ما اشيل الغطا من عليه وبعد كده ينام بقى

جيل اخر زمن والله
ربنا يهديهم
ع
ايمان انا هنااااااا
X