رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
m
13-10-2009 | 02:33 AM
هوبا ازيك ياكتكوته وازاي نودي القمر
ع
13-10-2009 | 02:35 AM
الحمد لله يا موني انتي عامله ايه انتي وبيرو خفت من الدور ولا لسه
أ
13-10-2009 | 02:37 AM
ازيك يا ايمان وا زاى معاذ ...؟؟؟؟
m
13-10-2009 | 02:41 AM
الحمد لله الحرارة نزلت بس مقريفه اوي
m
13-10-2009 | 02:42 AM
في بنات كتير في جروب عروس على الفيس بوك منزلين صورهم ومش قايلين اسمهم
ع
13-10-2009 | 02:48 AM
معلش يا موني هو كده التسنين
انا عندي ندي مقريفه علي طول وعصبيه ولما بيتكون بتطلع ضروس مش بعرف غير من اناا تعضض في كوبايتها غير كده نووو
انا عندي ندي مقريفه علي طول وعصبيه ولما بيتكون بتطلع ضروس مش بعرف غير من اناا تعضض في كوبايتها غير كده نووو
m
13-10-2009 | 02:54 AM
دي بيرو حبيبتي بتعضض ياعيني في كل حاجه تمسكها ومش بحس ان الجل بيعمل نتيجه اما كانت بتسنن كنت بدهنه كانت بتعضض برضه
ع
13-10-2009 | 03:04 AM
اه يا قلبي معلش كتر خيرهم
انا ابن اختي لسه 5 شهور مكان ايده ورمت من العض ومعلمه كده فيه
واللي يضحك اكتر مكان ما مامته بتشيله ويتسنه علي كتفها برده معلم
بجد مشفتش حد كده في حياتي
انا ابن اختي لسه 5 شهور مكان ايده ورمت من العض ومعلمه كده فيه
واللي يضحك اكتر مكان ما مامته بتشيله ويتسنه علي كتفها برده معلم
بجد مشفتش حد كده في حياتي
أ
13-10-2009 | 03:13 AM
*Om Mo3az*;10448829:
انا رحت لدكتورة الجلدية عشان الحساسية وسالتني اذا كنت حامل ولا لا قلت لها مش عارفة قالت لي هكتب على ادوية وفيه واحد منهم مش تجيبيه غير لما تعرفي انك مش حامل ولو حامل مش تجيبيه اللي هو المضاد وطبعا رحت امبارح حللت دم وطلعت مش حامل الحمدلله والبيريود لسة ماجتش وناوية ان شاء الله اتكلم مع جوزي في الموضوع انهرده
ادعولي بقى ربنا يهديه وياخد الامور ببساطة شوية لانه كل مرة يزعل ونتخانق
ربنا يستر
ربنا يهدى كل الرجالة يارب :D
m
13-10-2009 | 03:26 AM
والله ربنا يكون في عونهم انا ضرسي بيوجعني مش مستحمله وجعه خالص فما بالنا بقى بيبي صغنون والضري لس بيطلع من جذزرة عذااااااااااااااااااب
m
13-10-2009 | 03:28 AM
بنات ايه رايكم النقاب فرض ولا فضل
متغاظة من فتوي النس في الموضوع د
متغاظة من فتوي النس في الموضوع د
ع
13-10-2009 | 03:49 AM
فتوي مين يا مونيتا ؟
m
13-10-2009 | 04:36 AM
بيقولك ياستي ان النقاب مش فرض ولا سنة دا فضل ومنعوا النقاب في جامعه الازهر ودي فتوى من مفتي الجمهورية
ش
13-10-2009 | 05:12 AM
السلام عليكم
ازيكم يا حلوين؟
وحشتوووووووونى جدا
شفت صوركم عالجروب اللى عالفيس بوك
على فكرة كنا عاملين برضو جروب تانى عالفيس بوك مغلق برضو لصور الاطفال
بس اللى كانت ماسكاه ايمي ام نور
ازيكم يا حلوين؟
وحشتوووووووونى جدا
شفت صوركم عالجروب اللى عالفيس بوك
على فكرة كنا عاملين برضو جروب تانى عالفيس بوك مغلق برضو لصور الاطفال
بس اللى كانت ماسكاه ايمي ام نور
ش
13-10-2009 | 05:26 AM
moneta;10449535:
بيقولك ياستي ان النقاب مش فرض ولا سنة دا فضل ومنعوا النقاب في جامعه الازهر ودي فتوى من مفتي الجمهورية
بغض النظر عن حكمه الشرعي وده امر اختلف عليه من علماء وشيوخ افاضل وليهم قدرهم
فمش احنا اللى نحكم
وكمان اختلاف الامة ده رحمة من ربنا والامر متاح للجميع لياخده كما يحب كفرض او سنة او حتى فضل
نفسي بس يشوفو كميه اللبس العريان والمكشوف اللي البنات بيلبسوه
يا سبحان الله اما واحده بتستر نفسها يبقى مش حقها واما تتكشف يبقى حلو ونصقفلها
هما حقهم يتاكدو من الهويه انما المنع لان ده فرض او سنة او فضل حاجه غريبه جدا
ده غير المعامله المش كويسه لاي واحده ملتزمة والمنتقبات خاصه
بجد حسبنا الله ونعم الوكيل
كمان اللي غاظنى اسلوب معامله البنت الصغيرة بجد كلمة صعبه اوى اما تسمع حد يقلها "امال لو كنتى حلوة"
كلمة قاسيه جدا
للاسف في جهل في المجتمع غريب
كنت بشوف برنامج وبيتكلمو في الموضوع ده
فاتصلت مدرسه في الازهر بتقول اننا في العادى طالما ان الفصل كله بنات فبنرفع النقاب انما اما الشيخ جه كان لازم ننزله
فالمذيع قالها مهو الشيخ ده زى ابوها ...ده يعتبر ابوها بحكم انه الشيخ الكبير اللى ...."كلام هبل بجد "
قعدت تقله ازاى ابوها المحارم بس هما اللى ممكن تنكشف قدامهم
وكانوا مستضيفين دكتورة منتقبه " وهيا رايها انه فضل وتشبه بامهات المؤمنين" فكل شويه يقاطعوها في الكلام وجه واحد بيتكلم فبيقول مسخ
بصراحه ردها كان جميل جدا
قالتله لو انت بتتعامل مع الوجه فللاسف ده تفكير سطحى جدا ولا يعبر عن عمق الانسان
لان المراه ليست وجه فقط وانما عقل وفكر
والدكتورة محترمة جدا ولم توجه في كلامها اى رد مسيء لاحد على الرغم من الاساءات اللى وجهت ليها
والمذيعه بتقلها " ما المجتمع اهو لو مكنش ضد النقاب مكنتيش بقيتي دكتورة في الجامعه" قالتلها
انا علشان اوصل للي انا فيه لو غيري بيبذل مجهود 10 حصان علشان يوصله فانا ببذل جهد 100 حصان علشان اوصله
حسبنا الله ونعم الوكيل
ش
13-10-2009 | 05:28 AM
يا رغايين
طبعا استحاله ارجع اقرا 60 صفحه
بس عامة انتو واحشنى جدا ونفسي نتقابل
لانكم كلكم واحشنى موووووووووووت
طبعا استحاله ارجع اقرا 60 صفحه
بس عامة انتو واحشنى جدا ونفسي نتقابل
لانكم كلكم واحشنى موووووووووووت
أ
13-10-2009 | 05:28 AM
moneta;10449045:
في بنات كتير في جروب عروس على الفيس بوك منزلين صورهم ومش قايلين اسمهم
انا قايلة اسمى :D
moneta;10449306:
بنات ايه رايكم النقاب فرض ولا فضل
متغاظة من فتوي النس في الموضوع د
احنا مش اهل للفتوى :D
ش
13-10-2009 | 05:33 AM
شفت صورتك يا هدى
عقبال ما تحطى صورة بلبله
عقبال ما تحطى صورة بلبله
أ
13-10-2009 | 06:14 AM
شهيدة;10449617:
السلام عليكم
ازيكم يا حلوين؟
وحشتوووووووونى جدا
شفت صوركم عالجروب اللى عالفيس بوك
على فكرة كنا عاملين برضو جروب تانى عالفيس بوك مغلق برضو لصور الاطفال
بس اللى كانت ماسكاه ايمي ام نور
شفتيييييييييييينى ...؟؟؟ :o :o :o
شهيدة;10449637:
بغض النظر عن حكمه الشرعي وده امر اخ
تلف عليه من علماء وشيوخ افاضل وليهم قدرهم
فمش احنا اللى نحكم
وكمان اختلاف الامة ده رحمة من ربنا والامر متاح للجميع لياخده كما يحب كفرض او سنة او حتى فضل
نفسي بس يشوفو كميه اللبس العريان والمكشوف اللي البنات بيلبسوه
يا سبحان الله اما واحده بتستر نفسها يبقى مش حقها واما تتكشف يبقى حلو ونصقفلها
هما حقهم يتاكدو من الهويه انما المنع لان ده فرض او سنة او فضل حاجه غريبه جدا
ده غير المعامله المش كويسه لاي واحده ملتزمة والمنتقبات خاصه
بجد حسبنا الله ونعم الوكيل
كمان اللي غاظنى اسلوب معامله البنت الصغيرة بجد كلمة صعبه اوى اما تسمع حد يقلها "امال لو كنتى حلوة"
كلمة قاسيه جدا
للاسف في جهل في المجتمع غريب
كنت بشوف برنامج وبيتكلمو في الموضوع ده
فاتصلت مدرسه في الازهر بتقول اننا في العادى طالما ان الفصل كله بنات فبنرفع النقاب انما اما الشيخ جه كان لازم ننزله
فالمذيع قالها مهو الشيخ ده زى ابوها ...ده يعتبر ابوها بحكم انه الشيخ الكبير اللى ...."كلام هبل بجد "
قعدت تقله ازاى ابوها المحارم بس هما اللى ممكن تنكشف قدامهم
وكانوا مستضيفين دكتورة منتقبه " وهيا رايها انه فضل وتشبه بامهات المؤمنين" فكل شويه يقاطعوها في الكلام وجه واحد بيتكلم فبيقول مسخ
بصراحه ردها كان جميل جدا
قالتله لو انت بتتعامل مع الوجه فللاسف ده تفكير سطحى جدا ولا يعبر عن عمق الانسان
لان المراه ليست وجه فقط وانما عقل وفكر
والدكتورة محترمة جدا ولم توجه في كلامها اى رد مسيء لاحد على الرغم من الاساءات اللى وجهت ليها
والمذيعه بتقلها " ما المجتمع اهو لو مكنش ضد النقاب مكنتيش بقيتي دكتورة في الجامعه" قالتلها
انا علشان اوصل للي انا فيه لو غيري بيبذل مجهود 10 حصان علشان يوصله فانا ببذل جهد 100 حصان علشان اوصله
حسبنا الله ونعم الوكيل
انا شفت البرنامج ده :D
أ
13-10-2009 | 06:35 AM
ربنا يكرمك يا شهيدة يارب
ادعيييييلى عشان بطنى واجعانى قوى و محجرة
ادعيييييلى عشان بطنى واجعانى قوى و محجرة