,؛.شده ايه يا فطومه اسكتى دانا فرحاااااااااانه ان الشده جات فى كدا مش فى حاجه تانيه وكل شويه اقوله انوووووووووووووووووووووووثه ههههههههههههههههههههههههههه
,؛.هقوم اجيب جوافه اكولها
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
31-08-2009 | 09:52 PM
ف
31-08-2009 | 09:52 PM
كوباية مايه;10202902:
,؛.انا جوزى معزوم فى القاهره يوم الخميس على الفطار ومش عايز ياخدنى معاه مع انى اصلا كدا كدا ان شاء الله مسافره القاهره بعده بيومين واقوله خدنى معاك بالمره رااااااافض وبيقولى اركبى القطار احسن عشان تعرفى كل شويه تعملى بيبى براحتك بدل مانتى كل ما نخرج من البيت تبقى هتموتى وتعملى بيبى ولا العيال الصغيره :shy:
,؛.اصلنا كل ما نيجى نخرج والله مفيش 10 دقايق وهبقى هموت وادخل الحمام واقوله مش قادره بيبىىىىى يقولى بلاش بيبى دى عشان بحس ان معايا نوغا
ياااااااااااااااادى الفضايح فضحتينا عند بتوع الصعيد
هع هع هع
أ
31-08-2009 | 09:52 PM
كوباية مايه;10202902:
,؛.انا جوزى معزوم فى القاهره يوم الخميس على الفطار ومش عايز ياخدنى معاه مع انى اصلا كدا كدا ان شاء الله مسافره القاهره بعده بيومين واقوله خدنى معاك بالمره رااااااافض وبيقولى اركبى القطار احسن عشان تعرفى كل شويه تعملى بيبى براحتك بدل مانتى كل ما نخرج من البيت تبقى هتموتى وتعملى بيبى ولا العيال الصغيره :shy:
,؛.اصلنا كل ما نيجى نخرج والله مفيش 10 دقايق وهبقى هموت وادخل الحمام واقوله مش قادره بيبىىىىى يقولى بلاش بيبى دى عشان بحس ان معايا نوغا
احب ابشرك ان كل ما البيبى بيتقل ما شاء الله البيبييييييي بيزيد :)
(
31-08-2009 | 09:52 PM
انا جييييييت
منورين يا حوامل انا عندى صدااااااااااااع :confused: وعينى مزغللة :eek:
حد يا بنات لما بيقوم من النوم رجلة بتكون وارمة انا كل ما اقوم من النوم رجلى تكون وارمة وامشى اعرج حاجة غريبة
منورين يا حوامل انا عندى صدااااااااااااع :confused: وعينى مزغللة :eek:
حد يا بنات لما بيقوم من النوم رجلة بتكون وارمة انا كل ما اقوم من النوم رجلى تكون وارمة وامشى اعرج حاجة غريبة
أ
31-08-2009 | 09:53 PM
كوباية مايه;10202910:
,؛.شده ايه يا فطومه اسكتى دانا فرحاااااااااانه ان الشده جات فى كدا مش فى حاجه تانيه وكل شويه اقوله انوووووووووووووووووووووووثه ههههههههههههههههههههههههههه
,؛.هقوم اجيب جوافه اكولها
انا كمان بقول لجوزى الممثلات بيدفعوا الوفات عشان ينفخوا سليكون
انا بقى طبييييييييييعى :D
ف
31-08-2009 | 09:53 PM
أجمل ايام العمر;10202906:
انا صدرى بقى فظيييييييييييييييييييييييييع كبر عن حجمه الاصلى ييجى خمس ست مرات
هو هيفضل كدة ....؟؟؟:ss:
ده ها يزيد اضعافه يا أموره هههههههههههههههها:tongue:
أ
31-08-2009 | 09:53 PM
,؛.بقلكم ايه صحيح بمناسبة الموضوع دا انا البراهات اللى عندى كلها كاب بالحديده دى ودلوقتى حاسه انها بتطبق على نفسى ومش هقدر بصراحه البسها مده طويله ومحتاجه براهات تانيه وعمرى ما اشتريت انواع تانيه فا حد يقولى بقى نوع برا حلو بس ميبقاش مخلى الصدر شكله مش لطيف عشان مش بحب اللى تبقى ماشيه ولا كانها لابسه حاجه كدا,
أ
31-08-2009 | 09:54 PM
kato;10202913:
انا جييييييت
منورين يا حوامل انا عندى صدااااااااااااع :confused: وعينى مزغللة :eek:
حد يا بنات لما بيقوم من النوم رجلة بتكون وارمة انا كل ما اقوم من النوم رجلى تكون وارمة وامشى اعرج حاجة غريبة
سلامتك يا كاتو قيسى الضغط ضرورررررررررررررررررى ...
بالنسبة لورم الرجل انا رجلى على طول وارمة بس الغريبة انك رجلك بتورم و انتى صاحية من النوم
المفروض تكون اقل ورم وانتى صحية من انلوم و تورم على مدار اليوم من الدلدلة طول النهار و القعدة و المجهود عشان الدم بينزل فيها و كمان تقل الرحم
ف
31-08-2009 | 09:55 PM
أجمل ايام العمر;10202906:
انا صدرى بقى فظيييييييييييييييييييييييييع كبر عن حجمه الاصلى ييجى خمس ست مرات
هو هيفضل كدة ....؟؟؟:ss:
كوباية مايه;10202920:
,؛.بقلكم ايه صحيح بمناسبة الموضوع دا انا البراهات اللى عندى كلها كاب بالحديده دى ودلوقتى حاسه انها بتطبق على نفسى ومش هقدر بصراحه البسها مده طويله ومحتاجه براهات تانيه وعمرى ما اشتريت انواع تانيه فا حد يقولى بقى نوع برا حلو بس ميبقاش مخلى الصدر شكله مش لطيف عشان مش بحب اللى تبقى ماشيه ولا كانها لابسه حاجه كدا,
بصى احب افيدك انتى لو ها تجيبى جديد هاتى مقاس كبييييييييييييييييييير
عشان ها تتصدمى لما ترضعى:D :D :D :D
أ
31-08-2009 | 09:55 PM
,؛.طيب الحمدلله يا هدى يارب يكون كدا فعلا يارب,ظ
,؛.ايوه احنا ولا سحر ولا شعوذه احنا بتوع الطبيعى هههههههههههههههههههههههههه,ظ؛.
,؛.ايوه احنا ولا سحر ولا شعوذه احنا بتوع الطبيعى هههههههههههههههههههههههههه,ظ؛.
أ
31-08-2009 | 09:55 PM
فراشه فى بيتها;10202918:
ده ها يزيد اضعافه يا أموره هههههههههههههههها:tongue:
بتهررررررررجى ...؟؟؟ :eek:
كوباية مايه;10202920:
,؛.بقلكم ايه صحيح بمناسبة الموضوع دا انا البراهات اللى عندى كلها كاب بالحديده دى ودلوقتى حاسه انها بتطبق على نفسى ومش هقدر بصراحه البسها مده طويله ومحتاجه براهات تانيه وعمرى ما اشتريت انواع تانيه فا حد يقولى بقى نوع برا حلو بس ميبقاش مخلى الصدر شكله مش لطيف عشان مش بحب اللى تبقى ماشيه ولا كانها لابسه حاجه كدا,
انا بجيب تريومف ممتااااااااااااااااااااااااااااااز (y)
أ
31-08-2009 | 09:56 PM
,؛.طيب انا اجيب واحد على قدى دلوقتى ولما ابقى ارضع ابقى اجيب واحد للرضاعه الحاجات دى مش بتخسر وبعدين وانا هقعد 6 شهور بنفس البرا لغايه لما ارضع كمان؟؟؟ لا صعب شويه,
أ
31-08-2009 | 09:57 PM
,؛.هدى بتجيبيه منين وبكام؟؟؟ عشان انا معرفش بصراحه
ف
31-08-2009 | 09:57 PM
lifedrop;10202927:
لو انتى مسالتيش يا توتو يا حبيبتى مين اللى حيسال يعنى:15::15::15:....
والله يا توتو بحسك قريبتى....
انا حبحث فى شجرة العيلة عندنا:wink:
معاااااه حق بصراحة....
انا لما كنت كدة كنت بقول كلمة تانية....
كنت بقول متذخنأة....:D:D:D
بصى انا ما جزمتش انى مش ها اسألك تانى انا قولت هحاول والمحاوله يا تنجح يا تفشل:) :)
يعنى اييه متذخنأة:eek: :eek: :eek: :eek:
أ
31-08-2009 | 09:59 PM
كوباية مايه;10202939:
,؛.هدى بتجيبيه منين وبكام؟؟؟ عشان انا معرفش بصراحه
هتلاقيه فى اى محل لانجيرى كبير
هو ب بيتراوح من 220 ل 290 بس يستاهل تمنه اولا بيظبط الصدر جدا و كمان بيعيش سنييييييييييييين و كانه لسه جديد :)
ف
31-08-2009 | 09:59 PM
أجمل ايام العمر;10202930:
بتهررررررررجى ...؟؟؟ :eek:
انا بجيب تريومف ممتااااااااااااااااااااااااااااااز (y)
لأ مش بهرج دى الحقبقه يا مدااااااااام منك ليها:cool:
أ
31-08-2009 | 09:59 PM
,؛.تعالوا كلوا جواااااااافه,ظ؛.
أ
31-08-2009 | 10:00 PM
فراشه فى بيتها;10202950:
لأ مش بهرج دى الحقبقه يا مدااااااااام منك ليها:cool:
يعنى عمر ما هرجع زى الاول ...؟؟؟
كوباية مايه;10202951:
,؛.تعالوا كلوا جواااااااافه,ظ؛.
بالف هنا و شفا يا بسبس :)
أ
31-08-2009 | 10:00 PM
,؛.طيب حلو يا هدى ان شاء الله اجيبه,ظ؛.
ف
31-08-2009 | 10:00 PM
كوباية مايه;10202951:
,؛.تعالوا كلوا جواااااااافه,ظ؛.
بالهنا والشفا تعالو
كلو جوافه وعنب كمان