تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
(
فراشه فى بيتها;10202928:
بصى احب افيدك انتى لو ها تجيبى جديد هاتى مقاس كبييييييييييييييييييير

عشان ها تتصدمى لما ترضعى:D :D :D :D


انا اسمع ان الرضاعة الطبيعية مش بتكبر انا سمعت كدا بالعكس بتظبط ولا انا سمعت غلط :ss: على العموم انا لغاية وقتنا هذا مافيش تغير عندى فى الصدر والحمد لله حاجة بسيطة :D
ربنا يستر بعد الولادة ختى وزنى مش زيادة من اول الحمل لغاية النهاردة 10 كيلو بس حاسة انى هربرب اكتر من كدا
ص
فكرتينى لما اقوم اجيب
ومحدش يجيب سيره الصدر بقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الحمد لله
أ
بجد ممتاز يا بسبس هاتيه و هتدعيلى بجد
ف
أجمل ايام العمر;10202956:
يعنى عمر ما هرجع زى الاول ...؟؟؟





بالف هنا و شفا يا بسبس :)


نوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

ليت الشباب يعود يوما:)
أ
,؛.تسلمى يا هدى بس عادى يعنى مانا شوفت مرضعات كتيره يعنى مش بيبقوا تلال بالعكس بيرجعوا واحده واحده للحجم الطبيعى تانى,
ف
kato;10202962:
انا اسمع ان الرضاعة الطبيعية مش بتكبر انا سمعت كدا بالعكس بتظبط ولا انا سمعت غلط :ss: على العموم انا لغاية وقتنا هذا مافيش تغير عندى فى الصدر والحمد لله حاجة بسيطة :D
ربنا يستر بعد الولادة ختى وزنى مش زيادة من اول الحمل لغاية النهاردة 10 كيلو بس حاسة انى هربرب اكتر من كدا


مش شرط تربربى

بس ها تحسى انك شايله كيسين مليانين مايه بسسسسسسسسس:D :D :D
أ
فراشه فى بيتها;10202967:
نوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

ليت الشباب يعود يوما:)


توتو

ليه الاحباط يا مززززة ...؟؟؟
أ
,؛.نتوا زعلانين ان الصدر هيكبر؟؟ دى ميزه كتكوا خيبه بجد مش بدل ما تبقوا زتون

,؛.انا حابه شكلى دا قوى وكل شويه اقول لجوزى شوفت مراتك منيكان ازاى هههههههههههههههه,
أ
,؛.لا يا ندى بيبى ارحم بصراحه,ظ؛.
أ
كوباية مايه;10202981:
,؛.نتوا زعلانين ان الصدر هيكبر؟؟ دى ميزه كتكوا خيبه بجد مش بدل ما تبقوا زتون

,؛.انا حابه شكلى دا قوى وكل شويه اقول لجوزى شوفت مراتك منيكان ازاى هههههههههههههههه,



انا صدرى كبر بشكل مقرررررف يا بسبس كبر بزيادة جدااااااااااااااااااا

و مليان كلف و الحالة بقت ضنك

الحمد لله على كل حال :ss:
أ
,؛.لو اختفيت فجأه اعرفوا ان جوزى جيه وكاببسه وهو هياخد الكمبيوتر اشوفكم بكره بقى لو اختفيت
أ
,؛.هدى افرحى بحملك وقولى الحمدلله وكل حاجه هترجع طبيعى ان شاء الله,
ف
أجمل ايام العمر;10202979:
توتو

ليه الاحباط يا مززززة ...؟؟؟


لاااااااااااااااااااا ده من باب رفع المعنويات بس:D :D :D

lifedrop;10202980:
كان فيه طفلة فى الحضانة بتقولها....
فاقتبستها منها



ملقيتيش الا الكلمه دى:ss:
ص
جوزى بيقولى الا ما شيفلك بطن شايف بتكبرى من حتت تانيه
اهئ اهئ اهئ

ماما بتقلى حملك فى صدرك
الحمد لله
&
كوباية مايه;10202981:
,؛.نتوا زعلانين ان الصدر هيكبر؟؟ دى ميزه كتكوا خيبه بجد مش بدل ما تبقوا زتون

,؛.انا حابه شكلى دا قوى وكل شويه اقول لجوزى شوفت مراتك منيكان ازاى هههههههههههههههه,

وانا كماااااان مستنية يكبر فى الرضاعة....
يا مسهل:o
أ
كوباية مايه;10202994:
,؛.هدى افرحى بحملك وقولى الحمدلله وكل حاجه هترجع طبيعى ان شاء الله,



انا فرحانة جدا جدا جدا الحمد لله

انا مش معترة بالعكس الامومة مش بالساهل و عمرى ما هاخد كل حاجة

انا بهرج معاكم بس :)
ف
كوباية مايه;10202981:
,؛.نتوا زعلانين ان الصدر هيكبر؟؟ دى ميزه كتكوا خيبه بجد مش بدل ما تبقوا زتون

,؛.انا حابه شكلى دا قوى وكل شويه اقول لجوزى شوفت مراتك منيكان ازاى هههههههههههههههه,


انا كنت زتون ودلوقتى بقيت رمان عااااااااااااااااااااااا

أجمل ايام العمر;10202988:
انا صدرى كبر بشكل مقرررررف يا بسبس كبر بزيادة جدااااااااااااااااااا

و مليان كلف و الحالة بقت ضنك

الحمد لله على كل حال :ss:


هدى ما تخافيش الكلف ها يروح ان شاء الله
أ
انا كمان كل اللى يشوفنى يقوللى حملك فى صدرك بطنى صغنونة :)
ف
lifedrop;10203006:
وانا كماااااان مستنية يكبر فى الرضاعة....
يا مسهل:o


ما تفرحيش اوى كده بكره يبقى كبيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
(
هدى انتى كنتى قولتى على مرهم ندهن بية الحلمة وانا مش فاكرة اسمة فكرنى باسمة لو سمحتى عشان اجيبة مش ابدأ ادهن من دلوقتى ولا اصبر لغاية الثامن
X