مشبر
يعنى ايه
انا بعمله مسكر ومتلج
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ف
31-08-2009 | 09:33 PM
ص
31-08-2009 | 09:33 PM
مش قلتى بيتعبك يا بسبس
ف
31-08-2009 | 09:35 PM
lifedrop;10202803:
عجبتنى اوى موضوع البيض المسلووووووووق دة:D:D:D:D
انا مبنزلش اصلى يا توتو... وزعلااااانة جدا من نفسى
اصلى حاسة انى مش حاقدر اقعد مدة طويلة فى الصلاة...
بس ان شاء الله ناوية اعملها لما جوزى ييجى بالسلااامة ان شاء الله
انتى يعنى عاوزه تفضحينى هنا عند الحوامل:rolleyes:
جوزك فييييييييين بقى
وبتفطرى فين
واسأله من هذا القبيل كما عودتك:D
ص
31-08-2009 | 09:35 PM
يعنى متلجه ولما تطلعيها تبقا بتنزل مايه كدا بتعمل اغراء هههههههههه
أ
31-08-2009 | 09:35 PM
,؛.مشبر يعنى متلج جدااااااااااااااااااااااا,
,؛.مورو والله نفسى فيه وزودته سكره بس شرب امبارح ومتعبنيش فا الحمدلله يعنى ,
,؛.مورو والله نفسى فيه وزودته سكره بس شرب امبارح ومتعبنيش فا الحمدلله يعنى ,
أ
31-08-2009 | 09:36 PM
,؛.بالظبط يا مورو اغرااااااااااااااء هههههههههههههههههههههه
أ
31-08-2009 | 09:37 PM
,؛.انا جعانه يا جدعان عااااااااااااا اهو انا بقيت كدا حاجه ممله اكل ومفيش ساعه واجوع تانى عاااااااااا
ف
31-08-2009 | 09:37 PM
ااااااااااااه فهمت
ف
31-08-2009 | 09:39 PM
عااااااااااااااااادى يابسبس
انت لسه شوفتى حاجه:)
زوجى كان بيقولى انا خايف اقوم من النوم القيكى اكلتينى:D :D :D
انت لسه شوفتى حاجه:)
زوجى كان بيقولى انا خايف اقوم من النوم القيكى اكلتينى:D :D :D
أ
31-08-2009 | 09:41 PM
,؛.هههههههههههههههههههههههههه انا لسه جوزى موصلش للدرجه دى بس علطول بحس انى صعبانه عليه وكل شويه يبصلى ويقولى خسيتى اول وفعلا خسيت لانى بلبس البيجامات اللى ضاقت عليا اول الجواز وكانت ضيقه من الرجلين دلوقتى لبساها وااااااااسعه وشكل رجلى مش باين حتى ويقولى بقيتى عامله زى سلاكة السنان
أ
31-08-2009 | 09:43 PM
lifedrop;10202609:
ما شااااااااااء الله يا هدى....
والله اتعلمتى منى وبقيتى ام مثقفة زىى:wink:
ربنا يكرمك يا هدى ويخليكى لينا ويقدر على فعل الخير دايما..
موااااااااااااه
انا طول عمرى مثقفة :cool:
كوباية مايه;10202613:
,؛.انا بقول اخدها واحده واحده يعنى اركز فى اول 3 شهور ولما يقربوا يخلصوا اقلق على اللى بعده عشان كدا هتجنن هههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ف
31-08-2009 | 09:43 PM
كوباية مايه;10202851:
,؛.هههههههههههههههههههههههههه انا لسه جوزى موصلش للدرجه دى بس علطول بحس انى صعبانه عليه وكل شويه يبصلى ويقولى خسيتى اول وفعلا خسيت لانى بلبس البيجامات اللى ضاقت عليا اول الجواز وكانت ضيقه من الرجلين دلوقتى لبساها وااااااااسعه وشكل رجلى مش باين حتى ويقولى بقيتى عامله زى سلاكة السنان
هههههههههههههههه
حلوه سلاكة السنان
ص
31-08-2009 | 09:45 PM
ليه كدا يا بسبس
اومال الواد ماصص دمك كدا ولا ايه
اومال الواد ماصص دمك كدا ولا ايه
ف
31-08-2009 | 09:46 PM
اهلا الديناصور وصل :cool:
اللهم لا شمااااااااااااااااااته:tongue:
اللهم لا شمااااااااااااااااااته:tongue:
أ
31-08-2009 | 09:47 PM
,؛.طيب والله يافطومه خسيت بشكل فظيييييييييييييييييييع وفعلا بلاقينى صعبانه عليه مش عارفه عمل ايه بس عندى ارتفاع وانتفاخ وهضاب وتلال وبعض من المنحدرات الملحوووووووووظه فى منطقة الصدر هههههههههههههههههههههههه
,؛.لا بجد هو مش للدرجه بس واضح ان فى انتفاخ,
,؛.لا بجد هو مش للدرجه بس واضح ان فى انتفاخ,
أ
31-08-2009 | 09:48 PM
,؛.والله يا مورو انا كنت اول الحمل 64 واخر مره وزنت نفسى عند الدكتور لقيت 57 فا مش عارفه دلوقتى انا بقيت كام بس اظن وزنى هيبقى زايد عشان بدأت اكل بشكل افضل الحمدلله
أ
31-08-2009 | 09:49 PM
صوت العيون;10202627:
منا مش بطبخ الحمد لله
برافو عليكى جدعة والله (y)
فراشه فى بيتها;10202733:
لا والله يا نودى عندى برد فظيييييييييييع
وطغطى عالى
وعينى حمره مش عارفه ليه زوجى بيقولى شبه المدمنين:ss:
الف سلامة عليكى يا توتو
البرج اليسر;10202782:
هو ممكن يكون الكمبيوتر بايظ او حاجة من هذا القبيل
يارب يكون كدة يارب
فراشه فى بيتها;10202785:
اتفضلو كركدييييييييييييييييييه
بالف هنا و شفا يا توتو
فراشه فى بيتها;10202876:
اهلا الديناصور وصل :cool:
اللهم لا شمااااااااااااااااااته:tongue:
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشى :mad:
ف
31-08-2009 | 09:49 PM
lifedrop;10202879:
:D:D:D
طبعا طبعا يا توتو.... ابعد ماتكونى عن الفضووول...
جوزى شغله اصلا فى القاهرة وبيجى المنصورة اخر كل اسبوع...(انا قولت المعلووومة دى كتييييييييير بس انتى مش بتركزى:mad:)
وحماتى ساكنة معايا فى نفس العمارة فغالبا بنزل افطر معاهم او اروووح عند ماما لحد ما ييجى بالسلااااااااااااااامة ان شاء الله
ههههههههههههههههههه
كسفتينى:o :o :o
هحاول ما أسألكيش تانى:(
كوباية مايه;10202883:
,؛.طيب والله يافطومه خسيت بشكل فظيييييييييييييييييييع وفعلا بلاقينى صعبانه عليه مش عارفه عمل ايه بس عندى ارتفاع وانتفاخ وهضاب وتلال وبعض من المنحدرات الملحوووووووووظه فى منطقة الصدر هههههههههههههههههههههههه
,؛.لا بجد هو مش للدرجه بس واضح ان فى انتفاخ,
هههههههههههه
انا تعبت من كتر الضحك الله يهديكو
معليش يا بسبس شده وتزول
أ
31-08-2009 | 09:50 PM
,؛.انا جوزى معزوم فى القاهره يوم الخميس على الفطار ومش عايز ياخدنى معاه مع انى اصلا كدا كدا ان شاء الله مسافره القاهره بعده بيومين واقوله خدنى معاك بالمره رااااااافض وبيقولى اركبى القطار احسن عشان تعرفى كل شويه تعملى بيبى براحتك بدل مانتى كل ما نخرج من البيت تبقى هتموتى وتعملى بيبى ولا العيال الصغيره :shy:
,؛.اصلنا كل ما نيجى نخرج والله مفيش 10 دقايق وهبقى هموت وادخل الحمام واقوله مش قادره بيبىىىىى يقولى بلاش بيبى دى عشان بحس ان معايا نوغا
,؛.اصلنا كل ما نيجى نخرج والله مفيش 10 دقايق وهبقى هموت وادخل الحمام واقوله مش قادره بيبىىىىى يقولى بلاش بيبى دى عشان بحس ان معايا نوغا
أ
31-08-2009 | 09:51 PM
فراشه فى بيتها;10202898:
ههههههههههههههههههه
كسفتينى:o :o :o
هحاول ما أسألكيش تانى:(
هههههههههههه
انا تعبت من كتر الضحك الله يهديكو
معليش يا بسبس شده وتزول
انا صدرى بقى فظيييييييييييييييييييييييييع كبر عن حجمه الاصلى ييجى خمس ست مرات
هو هيفضل كدة ....؟؟؟:ss: