تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ص
يارب يارب يارب
لحسن زهقت من الكسل دا الحمد لله

ووجع رجلى الدكتور قالى عادى بس جايلك بدرى الحمد لله
ف
lifedrop;10202719:
ايوة يا توتو... انا هنا...
انتى منزلتيش تصلى التروايح النهاردة ولا ايه؟؟؟


لا والله يا نودى عندى برد فظيييييييييييع


وطغطى عالى
وعينى حمره مش عارفه ليه زوجى بيقولى شبه المدمنين:ss:
أ
,؛.معلش يا مورو كله بيعدى يا قمره وبعدين هما اول 3 شهور اللى صعب وبعدين ان شاء الله الامور تتحسن ولو ليوم واحد ان شاء الله
أ
,؛.يمكن ضغطك على يا فطومه,
ص
ان شاء الله يارب يارب يارب
مش عارفه ليه يا بت انتى بقيت بفرح لما الاقيكى موجوده

وكأنى
وكأنى
وكأأأأأأأأأأأأأأأأأأنى













































































بلاقى مسمار فى رغيف العيش هههههههههههههه
أ
,؛.ههههههههههههههههههههههههههه انتى مجرمه
ف
انتى ما روحتيش تصلى ليه يا ندى
ف
فعلا يا بسبس ضغطى عالى
ص
سلامتك يا جميله
أ
,؛.اشربى بقى كركديه يا فطومه هيهديكى خااااالص

,؛.او هاتى ازازه مايه متلجه وحطيها على نفوخك من فوق هتهديكى خاااااااالص,
ف
الله يسلمك يا عسل
ف
ساقع ولا سخن يابسبس
ص
بسبس عرفتى النوع صحيح
أ
,؛.لا اشربيه ساقع يا فطومه,
ص
ساقع يا جميله السخن للواطى
أ
,؛.لا يا مورو لسه مروحتش للدكتور معادى معاه 10 سبتمبر لسه,
ا
أجمل ايام العمر;10201678:
انا قلقانة قوى قوى قوى على رشا

هو ممكن يكون الكمبيوتر بايظ او حاجة من هذا القبيل
ف
اتفضلو كركدييييييييييييييييييه
أ
,؛.وزوديله السكر ويا سلام لو عملتيه مشبر بقى ومتلج بجد هيبقى تحفه وهتحبيه جداااااااااا
أ
,؛.تسلمى يا فطومه انا عامله ازازه من امبارح حطيتها فى الفريزر ولسه مطلعاها وعماله أأربع فيها ههههههههههههههههه,
X