تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ف
كوباية مايه;10201705:
,؛.هدى عشان دماغها دلوقتى تحت الصدر بالظبط وهتيجى عليكى فتره مش هتعرفى تقومى من على السرير لوحدك



,؛.فى اسيوط يا قمره,





,؛.ههههههههههههههههههههههههههههه انا عليا الحمص,
,؛.رشا مين يا جماعه؟؟؟


رشا الى اسمها روشى وهانى

الى هو جوزها طبعا

ام عمر وزياد وحامل ونفسها فى بنوته ربنا يرزقها
أ
,؛.يالهوى يالهوى يالهوى يلا عشان هقوم اعمل الفطار واروق المطبخ واوضة النوم عااااااااااااا,
د
بسبس لهوجتيني اعملي رز بلخلطه
ف
ايه يا بسبس دوشتينا :mad:

اعملى مكرونه بالصلصه
m
أجمل ايام العمر;10201680:
هروح اريح ضهرى لان البت بنتى بقالها كام يوم زانقة نفسها تحت صدرى لما حاسة ان روحى هتطلع منها قريب


معلش يا دودو
هما العيال كده يحبو يزنقو نفسهم فى اى حته


طب رشا ربنا معاها يارب وتطمنا ان شاءالله عليها

بسبس اعملى سلطه زبادى:D حاجه صعبه خالص شوفتى

فى حد عمال يسئل عن الفيتوتشينى
دى مكرونه يا جميله بتبقى شرايط وبتعملى معاها صوص ابيض شبه البشاميل كده بالمشورم وقطع الدجاج

بتبقى حلوه اوىىىىىىىىىىىىىى
د
ممممممممممممم لذيذ كويس
أ
,؛.ايوه عارفاها يا جماعه بس بنسى الاسامى الحقيقيه اه عارفاها يارب يطلع بنت يارب بس تلاقوها مشغوله ولا معزومه بقالها كام يومم عند قرايبها ان شاء الله خير متقلقوش ومتقلقونيش معاكوا دى صحبتى وحامل فى نفس الشهر بتاعى عاااااااااااااااااااااااا



,؛.ماشى انتو وحشين وانا همشى بقى عاااااااااااااااااااا قلبى وابنى غضبانين عليكوا عااااااااااااااا
أ
,؛.انا ماشيه بقى عشان ورايا حاجات يا عيال يا روخمه ومش هتاكلوا من اكلى انهارده هاكله انا وجوزو بس ويارب تعجبه


:tongue: يا وحشين
د
هههههههههههههههههه ما انا قلت اهه
ف
مع السلامه يا بسبس

ندى استنى هاوريكى حاجه
أ
,؛.لا يا ايمان اقتاحك معجبنيش عاااااااااا هههههههههههههههه اصلى جوزى مش بيحبه فقرى فقرى فقرى
د
ياربنا اهئ لهئ اهئ انا تعبت طب بيحب ايه طيب
أ
lifedrop;10201760:
استنى يا بسبس....
قلبك يغضب ..ابنك لا....
بصى اعملى معاها بطاطس محمرة ورز بالشعرية والسلطات اللى حتعمليها وشوربة خضار او شوربة بالشعرية....
ايه راي ابنك فى العكعكة دى؟؟؟




,؛.هههههههههههههههههههه والله عثل هههههههههههههههههههههه طيب خلاص انا رتبت مخى تسلميلى يا قمره بس قولولى طيب انا حاسه ان عضلات بطنى وجعانى كأنى كنت بعمل تمارين بطن جامده دا طبيعى؟؟؟,

,؛.ويلا جاوبونى وهمشى عشان اريحكم اموووووووووووواه,
د
لا اما واخده برد في عظمك يا بسبس لا اما من كبر البطن لانها كل شويه بتكبر عادي
أ
,؛.خلاص يا ايمان متتعبيش نفسك يار وحى ربنا يخليكى ليا يارب انا خلاص هعمله مكرونه واهعمل نفسى رز بالكارى والمكسرات وطحينه وسلطه خضرا وخلاص هو فقرى بصراحه وملهوش غير فى الاكل الخنافيرى,
د
ماشي يا بسبس الف هنا مقدما
أ
,؛.انا امبارح معرفتش انام والله يا ايمان من الوجع دا وبقيت مقلقه طول الليل وحاسه ان بطنى من تحت فيها تلبك معوى ولا مش عارفه ايه دا
د
تسدقي يا بسبس نفس الي عندي بس انا عندي اسهال وهروح للدكتوره بليل ان شاء الله لان الطلق الي جالي ده خايفه يجيلي تاني فتديني مسكن عشان لو جه تاني اخد العلاج علي طول

بقولك ايه قومي اعملي الفطار وابقي تعالي عشان متضيعيش وقتك
ف


ايه رايك فى القصه دى ناويه اعملها على العيد

قولولى رايكو
أ
,؛.يلا اشوفكم على خير يا قمرات سلاااااااااام,
X