تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
31-08-2009 | 10:11 PM
انا كنت برتقاان بقيت كنتلوب :D
(
31-08-2009 | 10:12 PM
فطومة انتى رفعتى معنوياتنا بما فية الكفاية هههههههههههههههه
انا متفائلة جدا:(:( شوفتى متفائلة ازى :ss:
انا متفائلة جدا:(:( شوفتى متفائلة ازى :ss:
أ
31-08-2009 | 10:12 PM
كاتو الكرمي اسمه بانثينول هو مرطب للجلد
ادهنى من دلوقتى يوم اه ويوم لا
و من بعد نص التامن ان شاء الله هتدهنى كل يوم مع عمل تمرينات الحلمة اللى هى تحفيزها للخروج لبرة عشان البيبى يعرف يرضع بسهولة ان شاء الله
ادهنى من دلوقتى يوم اه ويوم لا
و من بعد نص التامن ان شاء الله هتدهنى كل يوم مع عمل تمرينات الحلمة اللى هى تحفيزها للخروج لبرة عشان البيبى يعرف يرضع بسهولة ان شاء الله
ف
31-08-2009 | 10:13 PM
أجمل ايام العمر;10203023:هههههههههههههههههههههههههه
انا كنت برتقاان بقيت كنتلوب :D
انا عوزه اقولك ان انا ريم قعده فى الكار سيت بتاعها وشايفانى عماله اضحك اوى مستغربه جدا
أ
31-08-2009 | 10:14 PM
زمانها بتقول ماما اتجننت
ف
31-08-2009 | 10:14 PM
kato;10203030:
فطومة انتى رفعتى معنوياتنا بما فية الكفاية هههههههههههههههه
انا متفائلة جدا:(:( شوفتى متفائلة ازى :ss:
:D :D :D :D
ف
31-08-2009 | 10:19 PM
انتو نمتو لييييييييييييييييييييييييه
أ
31-08-2009 | 10:20 PM
انا هنا يا توتو
ف
31-08-2009 | 10:22 PM
هدى اوصفيلى شكلك :)
بس ما تقوليش ايه السؤال الغبى وطبعا انا اقصد شكلك قبل الحادثه:D:D:D
بس ما تقوليش ايه السؤال الغبى وطبعا انا اقصد شكلك قبل الحادثه:D:D:D
أ
31-08-2009 | 10:30 PM
شوفى الخاص يا توتو
أ
31-08-2009 | 10:31 PM
,؛.انا فى الخلعون بقى يا بنات عشان جوزى جيه وعايز الكمبيوتر اشوفكم بكره على خير بقى يا قمرات هتوحشوووووووووونى عاااااااااااااااا
a
31-08-2009 | 10:36 PM
ازيكم يااحلى بنات عاملين ايه وحشتونى
ف
31-08-2009 | 10:38 PM
lifedrop;10203152:
دى تعتبر ايه يا جماعة ؟؟؟
اصل جايلى ومش عارفة دى ممكن تبقى بديل لايه؟؟؟
ده شبه الكار سيت يا نودى
ا
31-08-2009 | 10:58 PM
أجمل ايام العمر;10202906:
انا صدرى بقى فظيييييييييييييييييييييييييع كبر عن حجمه الاصلى ييجى خمس ست مرات
هو هيفضل كدة ....؟؟؟:ss:
لا هيرجع بعد ما توقفي رضاعة بس ممكن يترهل شوية بعد الفطام
M
31-08-2009 | 11:15 PM
lifedrop;10203152:
دى تعتبر ايه يا جماعة ؟؟؟
اصل جايلى ومش عارفة دى ممكن تبقى بديل لايه؟؟؟
ديه بتعدي البيبي عليها لما تحبي تحطي في الشمس شوية.....او لما نحبي تعملي حاجه في البيت و يكون هو ادامك و في نفس الوقت ملهي في اللعب دية
P
31-08-2009 | 11:34 PM
بنات انا اصلا صدرى صغير و ابتدى يكبر و يوجعنى :( هو البنات اللى صدرهم بيكبر بيوجعهم؟؟
أ
31-08-2009 | 11:43 PM
فراشه فى بيتها;10203011:
انا كنت زتون ودلوقتى بقيت رمان عااااااااااااااااااااااا
هدى ما تخافيش الكلف ها يروح ان شاء الله
يارب يا توتو يارب
lifedrop;10203152:
دى تعتبر ايه يا جماعة ؟؟؟
اصل جايلى ومش عارفة دى ممكن تبقى بديل لايه؟؟؟
ده شبه الكار سيت عشان تحطى فيه البيبى و يتلهى عنك يا نودى
البرج اليسر;10203262:
لا هيرجع بعد ما توقفي رضاعة بس ممكن يترهل شوية بعد الفطام
و اعمل ايه عشان اتجنب الترهلات دى يا منى ...؟؟؟
UMM MOAZ;10203366:
ديه بتعدي البيبي عليها لما تحبي تحطي في الشمس شوية.....او لما نحبي تعملي حاجه في البيت و يكون هو ادامك و في نفس الوقت ملهي في اللعب دية
(y) :D
Princess_miro;10203476:
بنات انا اصلا صدرى صغير و ابتدى يكبر و يوجعنى :( هو البنات اللى صدرهم بيكبر بيوجعهم؟؟
كان بيوجعنى فى اول الحمل و الوجع راح على الشهر التالت كدة بس لسه كبيييير :ss:
P
31-08-2009 | 11:50 PM
عاااااااااااااااااااااااا :(
هو انا كل ما اجى هنا مش يكون فى حد؟؟؟
هو انا كل ما اجى هنا مش يكون فى حد؟؟؟
M
31-08-2009 | 11:52 PM
كنت بسال عن مستشفي اليكس سيدني و مستشفي لشرق الاوسط يا لايف........جزاكي الله خيرا علي الاهتمام
