تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
انا كنت برتقاان بقيت كنتلوب :D
(
فطومة انتى رفعتى معنوياتنا بما فية الكفاية هههههههههههههههه

انا متفائلة جدا:(:( شوفتى متفائلة ازى :ss:
أ
كاتو الكرمي اسمه بانثينول هو مرطب للجلد

ادهنى من دلوقتى يوم اه ويوم لا

و من بعد نص التامن ان شاء الله هتدهنى كل يوم مع عمل تمرينات الحلمة اللى هى تحفيزها للخروج لبرة عشان البيبى يعرف يرضع بسهولة ان شاء الله
ف
أجمل ايام العمر;10203023:
انا كنت برتقاان بقيت كنتلوب :D
هههههههههههههههههههههههههه

انا عوزه اقولك ان انا ريم قعده فى الكار سيت بتاعها وشايفانى عماله اضحك اوى مستغربه جدا
أ
زمانها بتقول ماما اتجننت
ف
kato;10203030:
فطومة انتى رفعتى معنوياتنا بما فية الكفاية هههههههههههههههه

انا متفائلة جدا:(:( شوفتى متفائلة ازى :ss:

:D :D :D :D
ف
انتو نمتو لييييييييييييييييييييييييه
أ
انا هنا يا توتو
ف
هدى اوصفيلى شكلك :)

بس ما تقوليش ايه السؤال الغبى وطبعا انا اقصد شكلك قبل الحادثه:D:D:D
أ
شوفى الخاص يا توتو
أ
,؛.انا فى الخلعون بقى يا بنات عشان جوزى جيه وعايز الكمبيوتر اشوفكم بكره على خير بقى يا قمرات هتوحشوووووووووونى عاااااااااااااااا
a
ازيكم يااحلى بنات عاملين ايه وحشتونى
&


دى تعتبر ايه يا جماعة ؟؟؟
اصل جايلى ومش عارفة دى ممكن تبقى بديل لايه؟؟؟
ف
lifedrop;10203152:




دى تعتبر ايه يا جماعة ؟؟؟
اصل جايلى ومش عارفة دى ممكن تبقى بديل لايه؟؟؟


ده شبه الكار سيت يا نودى
ا
أجمل ايام العمر;10202906:
انا صدرى بقى فظيييييييييييييييييييييييييع كبر عن حجمه الاصلى ييجى خمس ست مرات

هو هيفضل كدة ....؟؟؟:ss:

لا هيرجع بعد ما توقفي رضاعة بس ممكن يترهل شوية بعد الفطام
M
lifedrop;10203152:




دى تعتبر ايه يا جماعة ؟؟؟
اصل جايلى ومش عارفة دى ممكن تبقى بديل لايه؟؟؟



ديه بتعدي البيبي عليها لما تحبي تحطي في الشمس شوية.....او لما نحبي تعملي حاجه في البيت و يكون هو ادامك و في نفس الوقت ملهي في اللعب دية
P
بنات انا اصلا صدرى صغير و ابتدى يكبر و يوجعنى :( هو البنات اللى صدرهم بيكبر بيوجعهم؟؟
أ
فراشه فى بيتها;10203011:
انا كنت زتون ودلوقتى بقيت رمان عااااااااااااااااااااااا



هدى ما تخافيش الكلف ها يروح ان شاء الله


يارب يا توتو يارب




lifedrop;10203152:




دى تعتبر ايه يا جماعة ؟؟؟
اصل جايلى ومش عارفة دى ممكن تبقى بديل لايه؟؟؟



ده شبه الكار سيت عشان تحطى فيه البيبى و يتلهى عنك يا نودى


البرج اليسر;10203262:
لا هيرجع بعد ما توقفي رضاعة بس ممكن يترهل شوية بعد الفطام



و اعمل ايه عشان اتجنب الترهلات دى يا منى ...؟؟؟


UMM MOAZ;10203366:
ديه بتعدي البيبي عليها لما تحبي تحطي في الشمس شوية.....او لما نحبي تعملي حاجه في البيت و يكون هو ادامك و في نفس الوقت ملهي في اللعب دية



(y) :D


Princess_miro;10203476:
بنات انا اصلا صدرى صغير و ابتدى يكبر و يوجعنى :( هو البنات اللى صدرهم بيكبر بيوجعهم؟؟



كان بيوجعنى فى اول الحمل و الوجع راح على الشهر التالت كدة بس لسه كبيييير :ss:
P
عاااااااااااااااااااااااا :(
هو انا كل ما اجى هنا مش يكون فى حد؟؟؟
M
كنت بسال عن مستشفي اليكس سيدني و مستشفي لشرق الاوسط يا لايف........جزاكي الله خيرا علي الاهتمام
X