تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ف
lifedrop;10208454:
بالهنا والشفاااااا يا قمر
هيا مامتك ساكنة جنبك؟؟؟؟
سؤال دينى يا فطومة..... هيا كلمة ( ربنا يخليكى ) من الكلمات اللى تخالف العقيدة؟؟؟؟


اه يا نودى ماما قريب منى جدااااااااااااا


ما أعتقدش يا ندى هاسألك بابا وأرد عليكى بكره
ع
عنيا الاتنين يا ندي كم يوم كده وانزلها صور جديده عشان القديمه مش عجباني
ف
lifedrop;10208502:
منورانا يا ام ندى العسولة.....
بجد يا هوبا انا نفسى اشوف ندى...
ابقى نزلى صور ليها


مستنية الاجابة يا توتو ان شاء الله



انا شوفتها وما شاء الله عليها زى القمر:)
(
hoba555;10208429:
كاتو تفاسيح يعني طلق بس علي خفيف يعني بتسخني للولاده هههههه


جزاكى الله خير يا قمر على التوضيح هو فى طلق على خفيف قبل طلق الولادة ربنا يسهل الحال يارب


فراشه فى بيتها;10208447:
ماما بعتتلى سمك بورى صنيه

وبعتتلى رز وسلطه


ربنا يحفظهالى مريحانى كتيييييييييييير



بالهنا والشفا يا قمر ربنا يخفظلك ماما يارب (f)

hoba555;10208457:
بلهنا والشفا يا توتو ربنا يخلهالك يارب
وطبعا يا ندي انتي كفايه يا قمربالدنيا كلها
والله وانا بحبك في الله جدا جدا وانتوكل البنات هنا في التجمع وربنا يعلم ولو مكنتش بحبكم مكنتش لزقتلكم



واحنا كمان بنحبك ياقمر فى الله يا حبيبتى ومين قالك انك لازقة البيت بيتك يا قمر ربنا يجمعنا دايما على خير (f)
ع
والله انتي اللي عينيكي حلوه يا بطه ربنا يكرمك
كاتو ربنا يكرمك يارب ويقومك بالسلامه
*
ازيكم ياماميهااات ياحلوين انا مسكينه خالص النهرده جوزى فطر بره كان فطار مهم يحضره يعنى فمرضتش امنعه لكن انا لما جيت افطر شفت كوبايه العصير وجريت على الحمام فضلت ارجع ومن ساعتها مااكلتش غير تمره وشويه صغننونين من عصير برتقال انا حاسه انى ظالمة النونه معايا باكل بالعافيه اعمل ايه
ف
*عروس حبيبى*;10208561:
ازيكم ياماميهااات ياحلوين انا مسكينه خالص النهرده جوزى فطر بره كان فطار مهم يحضره يعنى فمرضتش امنعه لكن انا لما جيت افطر شفت كوبايه العصير وجريت عى الحمام فضلت ارجع ومن ساعتها مااكلتش غير تمره وشويه صغننونين من عصير برتقال انا حاسه انى ظالمة النونه معايا باكل بالعافيه اعمل ايه



يا حبيبتى معلش ربنا يعينك يارب

حاولى تعوضى بفاكهه او اى حاجه تديكى طاقه

وعلى فكره التمر بالبن مفيد جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ف
lifedrop;10208565:
اشمعنى يعنى؟؟؟؟
انا كمااااااااان عايزة اشوفها هيا وريم :confused::confused::confused::confused::confused:




ريم باباها مش راضى اتحايلت عليه كتير قالى لأ يعنى لأ:ss: :ss: :ss: :ss:
ف
ندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى انتى فين
*
متشكرة ليكوا يا قمرات هحاول اجرب التمر باللبن اما الأكل اللى حابه فدلوقتى غالبا لا بس قلت لجوزى عاوزة اكل ساليزون و احم احم سرديييييييييييييييييييييين هههههههههههههههههه
ف
*عروس حبيبى*;10208657:
متشكرة ليكوا يا قمرات هحاول اجرب التمر باللبن اما الأكل اللى حابه فدلوقتى غالبا لا بس قلت لجوزى عاوزة اكل ساليزون و احم احم سرديييييييييييييييييييييين هههههههههههههههههه



لأ لأ كله الا ده

ارحمى الى فى بطنك انتى فى اول 3 شهور حرام عليكى
ف
لو تعبا نه روحى يا قمر

بس انا كنت عاوزاكى تفتحى اى موضوع لانى زهقااااااااااااااااااااااااااااانه:ss:

وعاوزه اطلع من الى انا فيه
*
مع ان صحبتى وواحده تانى اعرفها اكلوا سردين فى الأول عادى
ده انا همووووووووووووت عليه اهىء
ف
lifedrop;10208699:
قوليلى يا توتو.....
انتى فى الجزء الكام فى القرأن؟؟؟
اوعى تكسفينى وتقولى مش حاقوووووول



انا مقدرش اكسفك ده انتى حبيبت قلبلى

انا ختمت احمدلله وبراجع



بس من ساعت ماريم شرفت وانا مستوايا نازل:(




وانتى فى الجزء الكام:)
ف
lifedrop;10208722:
امسك نفسك يا معلم.....
ولا اقولك ...كلي حتة صغننة خاااااااااالص عشاااااااااان النونو ميطلعش سردينة ويعقعد يتلعبط فى بطنك:D....

انتى اسمك ايه يا قمر؟؟؟

ما شاء الله....
انا بقى قليلة الذوق وممكن اكسفك بدل ما اكسف نفسى:o:o

ادعيييييلى ان ربنا ييسرلى حفظ القراااااااااان عشااااااااان انا كمان نفسى احفظ جوجو القرااان ومن هيا صغيرة وخايفة مقدرش


مش مشكله انا سهله لاكن بلاش انتى تتكسفى احسن تخلفى بت تتكسف تنزل:o

هههههاى:D


ربنا يعينك على حفظه يارب

وتقدرى تحفظى جوجو ان شاء الله

وحاولى تقرأى كتير وتحطى ايدك على بطنك عشان هى تعتاده
*
ههههههههههههههههههه حلوة يتلعبط دى انا سونسون يا جميله وانتى؟
ف
*عروس حبيبى*;10208741:
ههههههههههههههههههه حلوة يتلعبط دى انا سونسون يا جميله وانتى؟


هى ندى


وانا فا طمه:D :D :D :D
&
ههههههههه...
تبقى مصيبة لو اتكسفت تنزل..... حتبهدل انا

انتى عندك تليفزيون يا فطوووووومة ولا زى حالااااااتى؟؟؟
ف
lifedrop;10208765:
ههههههههه...
تبقى مصيبة لو اتكسفت تنزل..... حتبهدل انا

انتى عندك تليفزيون يا فطوووووومة ولا زى حالااااااتى؟؟؟



نووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


انتى كمان مش عندك انا بحسب انا لوحدى:D
*
اهلا بيكوا يا نودى و يا فطومه انا هقوم شويه اكل لحسن النونه تطلع ايدها من زورى تستغييييييث
X