lifedrop;10208454:
بالهنا والشفاااااا يا قمر
هيا مامتك ساكنة جنبك؟؟؟؟
سؤال دينى يا فطومة..... هيا كلمة ( ربنا يخليكى ) من الكلمات اللى تخالف العقيدة؟؟؟؟
اه يا نودى ماما قريب منى جدااااااااااااا
ما أعتقدش يا ندى هاسألك بابا وأرد عليكى بكره
lifedrop;10208454:
بالهنا والشفاااااا يا قمر
هيا مامتك ساكنة جنبك؟؟؟؟
سؤال دينى يا فطومة..... هيا كلمة ( ربنا يخليكى ) من الكلمات اللى تخالف العقيدة؟؟؟؟
lifedrop;10208502:
منورانا يا ام ندى العسولة.....
بجد يا هوبا انا نفسى اشوف ندى...
ابقى نزلى صور ليها
مستنية الاجابة يا توتو ان شاء الله
hoba555;10208429:
كاتو تفاسيح يعني طلق بس علي خفيف يعني بتسخني للولاده هههههه
فراشه فى بيتها;10208447:
ماما بعتتلى سمك بورى صنيه
وبعتتلى رز وسلطه
ربنا يحفظهالى مريحانى كتيييييييييييير
hoba555;10208457:
بلهنا والشفا يا توتو ربنا يخلهالك يارب
وطبعا يا ندي انتي كفايه يا قمربالدنيا كلها
والله وانا بحبك في الله جدا جدا وانتوكل البنات هنا في التجمع وربنا يعلم ولو مكنتش بحبكم مكنتش لزقتلكم
*عروس حبيبى*;10208561:
ازيكم ياماميهااات ياحلوين انا مسكينه خالص النهرده جوزى فطر بره كان فطار مهم يحضره يعنى فمرضتش امنعه لكن انا لما جيت افطر شفت كوبايه العصير وجريت عى الحمام فضلت ارجع ومن ساعتها مااكلتش غير تمره وشويه صغننونين من عصير برتقال انا حاسه انى ظالمة النونه معايا باكل بالعافيه اعمل ايه
lifedrop;10208565:
اشمعنى يعنى؟؟؟؟
انا كمااااااااان عايزة اشوفها هيا وريم :confused::confused::confused::confused::confused:
*عروس حبيبى*;10208657:
متشكرة ليكوا يا قمرات هحاول اجرب التمر باللبن اما الأكل اللى حابه فدلوقتى غالبا لا بس قلت لجوزى عاوزة اكل ساليزون و احم احم سرديييييييييييييييييييييين هههههههههههههههههه
lifedrop;10208699:
قوليلى يا توتو.....
انتى فى الجزء الكام فى القرأن؟؟؟
اوعى تكسفينى وتقولى مش حاقوووووول
lifedrop;10208722:
امسك نفسك يا معلم.....
ولا اقولك ...كلي حتة صغننة خاااااااااالص عشاااااااااان النونو ميطلعش سردينة ويعقعد يتلعبط فى بطنك:D....
انتى اسمك ايه يا قمر؟؟؟
ما شاء الله....
انا بقى قليلة الذوق وممكن اكسفك بدل ما اكسف نفسى:o:o
ادعيييييلى ان ربنا ييسرلى حفظ القراااااااااان عشااااااااان انا كمان نفسى احفظ جوجو القرااان ومن هيا صغيرة وخايفة مقدرش
*عروس حبيبى*;10208741:
ههههههههههههههههههه حلوة يتلعبط دى انا سونسون يا جميله وانتى؟
lifedrop;10208765:
ههههههههه...
تبقى مصيبة لو اتكسفت تنزل..... حتبهدل انا
انتى عندك تليفزيون يا فطوووووومة ولا زى حالااااااتى؟؟؟