garfeild;10207459:
يارغايييييييييييييييييييييييييييييييييييين :eek::eek::eek:
ده انا سبتكم امبارح زي دلوقتي ارجع الاقي 50 صفحة
طبعا مش هقرأ حاجة :tongue: بس فيهم حاجة مفيدة ولا اطنش
رشا ظهرت ولا لسه؟
هوبا كل سنةونودي وهي طيبة
ازيك يا بت يا سيمو عاملة ايه ....؟؟؟
فى حاجات مفيدة ارجعى لورا و طنشى اللى مالوش لازمة
garfeild;10207528:
هههههههههههههههههههههه
بجد ياتوتو يعني اقعد اقرا اللي فاااااااااااااااااااااات
ده يادوب هقوم على الفطار بأه مع اني فاطره :D
هههههههههههههههه
وانا كمان فاطرة :D
فراشه فى بيتها;10207540:
مش مك سوفه يا ست هاااااااااااااااااانم:mad:
:D احنا حوامل يا ماااامى
فراشه فى بيتها;10207563:
ايه ده يا ست ندى انتى صدقتى نفسك ولا ايييييييييييييييييييييييييييه:mad:
حد يقولى اعمل فطار ايه
عندى لحمه مفرومه وعندى كبده
ورز ومكرونات
وبسسسسسسسسسسسسسسسس
اعمل اييييييييييييييييييه
اعملى مكرونة و كبدة و سلطة و بطاطس محمرة
فراشه فى بيتها;10207621:
خلاص مش تزعلى انتى كميله خااااااااااااااااالص واحسن ام فى الدنيا
ها ايه رايك كده
:D :D :D :D
طيب لو عملت مكلرونه با لباشاميل لازم معاها حاجه ولا ممكن تمشى لوحدها
مش قصدى تمشى برجليها لأ :cool: انا قصدى تتاكل لوحدها:)
انا جوزى لا يعترف بالمكرونة البشميل كصنف هو اصلا شم بيحبها :ss:
yomizo;10207622:
هعععععععععع
انا جييييت نورتلكم البيت هنا وفي كل حتهانا بنورها
ازيك ياندى ياللىمحصلانى بيوم :)
عرفتى هتجيبي ولد ولا بنت ؟؟
منورة يا يميم :D
garfeild;10207650:
بنات عايزه اخد رأيكم في حاجة
ان شاء الله لما اروح عند ماما خالو عزمنا كلنا العيله كلها يعني عيلة ماما
وابن خالي اتجوز في نفس الشهر اللي انا اجوزت فيه ومراته لسه محملتش
وعرفت امبارح من ماما انهم متأثرين اوي من الموضوع ده وانها كل ما البيريود تيجيلها تقعد تعيط وكده وانا بصراحة لما سمعت الكلام ده مش عايزة اروح العزومة علشان مشاعرها وكمان عشلان محدش يقول قدامها انتي عامله ايه في الحمل وكده وهي تحس بغيرة او تتجرح
ايه رأيكم ؟
ولو مروحتش مع ان كل اللي عندي في البيت هيروحوا انا هقول ايه وخايفة خالو يزعل
انا محتاااااااااره جدا
لا طبعا تروحى يا سيمو لانك لو مرحتش هتتفسر بانك خايفة من الحسد مش خايفة على شعورها و هتلفتى النظر اكتر
انا رحت عند اهلى جوزى عزومة كبيرة اان فى الساحل الشمالى و كان فى واحدة بنوتة لذيذة مش متجوزة اصلا و هى كبيرة فى السن
و انا كنت حامل انا وواحدة تانية
ولانى كنت تعبانة من اول الحمل و عندى قصص وحوارات فكل القعدة كانت عليا
بس انا بصنعة لطافة حولت الموضوع من سيرة الحمل لسيرة بقى الكليات وا لمدارس و انفلونزا الخنازير و كان كل ما حد يجيب سيرة الحمل اتووه و عدى الموضوع على خير :)
فراشة الإيمان;10207695:
ازيكم يابنات عاملين ايه
ميرفى فين محدش يعرف عنها حاجه
رفيقتى فى رحله الكفاح وداخلين سبق مين اللى يولد الاول
وطبعا انا لسه حته واحده على راى جدو كل مايشوفنى يقولى يووووه انتى لسه حته واحده كده ياشيخه روحى اتجزئى بقه
ههههههههههههههههه
ههههههههههه
جدك ده عسل و رايق قوى
ربنا يديه الصحة يارب
garfeild;10207704:
هي عارفه ياتوتو اننا حامل لان بيت خالي كلهم عارفين
الكل عارف دلوقتي
بس انا اقصد انها لما تشوفني وانا حامل وانا بطني دلوقتي ظهرت وكمان اكيد هناك هيسألوني عامله ايه في الحمل وممكن حد يقولها عقبالك ياشيماء وطبعا انتوا عارفين الحوارات دي وخصوصا مرات خالي اللي هي حماتها وخايفه على مشاعرها بصراحة وكمان انا وهي مش اصحاب انا مشفتهاش غير مره واحده وخايفه الاحساس ده يخليها تكرهني او تغير او تحسد فاهمني
:) توكلى على الله و اقرى المعوذتين و الذكار و ان شاء الله خير
yomizo;10207747:
ربنا يخليلك ريم يافروشه
وتفرحي بيها كده
وتحملى وهى صغيره احسن عشان الغيره ماتاكلش فيها زى الوحش اللى عندى
قربت تاكلنى من الغيره هههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
يعنى الاحسن يا يميم نجيب البيبى التانى ان شاء الله و الاولانى عنده قد ايه ...؟؟؟
شهرين حلو ...؟؟
فراشه فى بيتها;10207749:
انتى عندك ايه دلوقتى
عندها ملوكة ربنا يخليها يارب تقريبا 3 سنين الا شهر
فراشة الإيمان;10207794:
:confused::confused::confused:
مفيش غير شويه التحاسيس اللى بتروح وتيجى دى:ss:
نفسى تيجى واولد على طول لاحسن انا زهقت
:confused::confused::confused::confused::confused:
اسمها تفاسيح :D