تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
garfeild;10207459:
يارغايييييييييييييييييييييييييييييييييييين :eek::eek::eek:
ده انا سبتكم امبارح زي دلوقتي ارجع الاقي 50 صفحة
طبعا مش هقرأ حاجة :tongue: بس فيهم حاجة مفيدة ولا اطنش
رشا ظهرت ولا لسه؟
هوبا كل سنةونودي وهي طيبة



ازيك يا بت يا سيمو عاملة ايه ....؟؟؟

فى حاجات مفيدة ارجعى لورا و طنشى اللى مالوش لازمة


garfeild;10207528:
هههههههههههههههههههههه
بجد ياتوتو يعني اقعد اقرا اللي فاااااااااااااااااااااات
ده يادوب هقوم على الفطار بأه مع اني فاطره :D



هههههههههههههههه

وانا كمان فاطرة :D


فراشه فى بيتها;10207540:
مش مك سوفه يا ست هاااااااااااااااااانم:mad:



:D احنا حوامل يا ماااامى


فراشه فى بيتها;10207563:
ايه ده يا ست ندى انتى صدقتى نفسك ولا ايييييييييييييييييييييييييييه:mad:



حد يقولى اعمل فطار ايه

عندى لحمه مفرومه وعندى كبده

ورز ومكرونات

وبسسسسسسسسسسسسسسسس

اعمل اييييييييييييييييييه



اعملى مكرونة و كبدة و سلطة و بطاطس محمرة


فراشه فى بيتها;10207621:
خلاص مش تزعلى انتى كميله خااااااااااااااااالص واحسن ام فى الدنيا

ها ايه رايك كده
:D :D :D :D

طيب لو عملت مكلرونه با لباشاميل لازم معاها حاجه ولا ممكن تمشى لوحدها

مش قصدى تمشى برجليها لأ :cool: انا قصدى تتاكل لوحدها:)



انا جوزى لا يعترف بالمكرونة البشميل كصنف هو اصلا شم بيحبها :ss:


yomizo;10207622:
هعععععععععع
انا جييييت نورتلكم البيت هنا وفي كل حتهانا بنورها

ازيك ياندى ياللىمحصلانى بيوم :)
عرفتى هتجيبي ولد ولا بنت ؟؟



منورة يا يميم :D


garfeild;10207650:
بنات عايزه اخد رأيكم في حاجة
ان شاء الله لما اروح عند ماما خالو عزمنا كلنا العيله كلها يعني عيلة ماما
وابن خالي اتجوز في نفس الشهر اللي انا اجوزت فيه ومراته لسه محملتش
وعرفت امبارح من ماما انهم متأثرين اوي من الموضوع ده وانها كل ما البيريود تيجيلها تقعد تعيط وكده وانا بصراحة لما سمعت الكلام ده مش عايزة اروح العزومة علشان مشاعرها وكمان عشلان محدش يقول قدامها انتي عامله ايه في الحمل وكده وهي تحس بغيرة او تتجرح
ايه رأيكم ؟
ولو مروحتش مع ان كل اللي عندي في البيت هيروحوا انا هقول ايه وخايفة خالو يزعل
انا محتاااااااااره جدا



لا طبعا تروحى يا سيمو لانك لو مرحتش هتتفسر بانك خايفة من الحسد مش خايفة على شعورها و هتلفتى النظر اكتر

انا رحت عند اهلى جوزى عزومة كبيرة اان فى الساحل الشمالى و كان فى واحدة بنوتة لذيذة مش متجوزة اصلا و هى كبيرة فى السن

و انا كنت حامل انا وواحدة تانية

ولانى كنت تعبانة من اول الحمل و عندى قصص وحوارات فكل القعدة كانت عليا

بس انا بصنعة لطافة حولت الموضوع من سيرة الحمل لسيرة بقى الكليات وا لمدارس و انفلونزا الخنازير و كان كل ما حد يجيب سيرة الحمل اتووه و عدى الموضوع على خير :)


فراشة الإيمان;10207695:
ازيكم يابنات عاملين ايه

ميرفى فين محدش يعرف عنها حاجه

رفيقتى فى رحله الكفاح وداخلين سبق مين اللى يولد الاول


وطبعا انا لسه حته واحده على راى جدو كل مايشوفنى يقولى يووووه انتى لسه حته واحده كده ياشيخه روحى اتجزئى بقه

ههههههههههههههههه



ههههههههههه

جدك ده عسل و رايق قوى

ربنا يديه الصحة يارب


garfeild;10207704:
هي عارفه ياتوتو اننا حامل لان بيت خالي كلهم عارفين
الكل عارف دلوقتي
بس انا اقصد انها لما تشوفني وانا حامل وانا بطني دلوقتي ظهرت وكمان اكيد هناك هيسألوني عامله ايه في الحمل وممكن حد يقولها عقبالك ياشيماء وطبعا انتوا عارفين الحوارات دي وخصوصا مرات خالي اللي هي حماتها وخايفه على مشاعرها بصراحة وكمان انا وهي مش اصحاب انا مشفتهاش غير مره واحده وخايفه الاحساس ده يخليها تكرهني او تغير او تحسد فاهمني



:) توكلى على الله و اقرى المعوذتين و الذكار و ان شاء الله خير


yomizo;10207747:
ربنا يخليلك ريم يافروشه
وتفرحي بيها كده
وتحملى وهى صغيره احسن عشان الغيره ماتاكلش فيها زى الوحش اللى عندى
قربت تاكلنى من الغيره هههههههههههههههه



هههههههههههههههههه

يعنى الاحسن يا يميم نجيب البيبى التانى ان شاء الله و الاولانى عنده قد ايه ...؟؟؟

شهرين حلو ...؟؟


فراشه فى بيتها;10207749:
انتى عندك ايه دلوقتى



عندها ملوكة ربنا يخليها يارب تقريبا 3 سنين الا شهر


فراشة الإيمان;10207794:
:confused::confused::confused:

مفيش غير شويه التحاسيس اللى بتروح وتيجى دى:ss:

نفسى تيجى واولد على طول لاحسن انا زهقت

:confused::confused::confused::confused::confused:



اسمها تفاسيح :D
&
ميرفى50;10207981:
ازيكم يا بنات عاملين ايه عايزة اعرف احسن نوع شامبو وشاور وحفاضات وياريت بسرعه الله يكرمكم

الحمد لله يا ميرفى كويسين...
تقريبا قالو سانوسان دة شامبو وشاور
والحفاضات مش فاكرة بس تقريبا بيبى فاينى او جوى وبتختلف من حد لتانى...
انتى بتولدى ولا ايه؟؟؟؟
ص
فى موضوع مضايقنى الحمد لله
انى كل شويه عاوزة اكل كانى مكلتش حاجه
كدا هبقا مليانه اوى
الحمد لله زدت لحد دلوقتى 2 كيلو الحمد لله
أ
ميرفى50;10207981:
ازيكم يا بنات عاملين ايه عايزة اعرف احسن نوع شامبو وشاور وحفاضات وياريت بسرعه الله يكرمكم


احسن نوع شامبو و شاور فى نوع اسمه ديزنى حلو قوى اتنين فى واحد شاور و شامبو فى اى سوبر ماركت و صيدلية

و الحفاضات فى ناس بتقول فاينى و ناس بتقول المولفيكس التكرى حلو قوى بس غالى شوية :)



دموع اشتياقي;10207982:
وحشتوني يا بنات بس عندنا الفطار كمان10 دقاي وانا الحمد لله النهرده صايمه وهدعيلكم كلكم

هرجعلكم بعد الفطار سلام



ربنا يتقبل منك يا ايمى يارب


دموع اشتياقي;10207987:
علي فكره يا نات متتخضوش انا كيس الحمل بان فسادس بس النبض وجنين بان فتاسع عشان محدش يقلق بتختلف من وحده لوحده عشان وقت حدوث الحمل بيبقي بيختلف من وحده لوحده



(y) (y) (y)
د
ادعيلى يا ندى احسن تفاسيح الولاده تعبانى جدا الحمدلله ومعادى بكره مع الدكتورة
ص
ربنا يقومك باسلامه ان شاء الله يارب يارب يارب
ويتمملنا حملنا كلنا ويقومنا على خير يارب يارب يارب
&
صوت العيون;10208002:
فى موضوع مضايقنى الحمد لله
انى كل شويه عاوزة اكل كانى مكلتش حاجه
كدا هبقا مليانه اوى
الحمد لله زدت لحد دلوقتى 2 كيلو الحمد لله

حاولى متكليش نشويات ....خليكى فى الفاكهة والخضااار ..
يعنى كل ما تجوعى كلى فاكهة
ميرفى50;10208012:
ادعيلى يا ندى احسن تفاسيح الولاده تعبانى جدا الحمدلله ومعادى بكره مع الدكتورة


ربنا معاكى يا داليا يا حبيبتى...
الدكتورة حتقولك حتولدى ايه ولا راحة تولدى؟؟؟

صوت العيون;10208016:
ربنا يقومك باسلامه ان شاء الله يارب يارب يارب
ويتمملنا حملنا كلنا ويقومنا على خير يارب يارب يارب

اميييييين



يا بنااات اوريفيلام منزل شامبو للاطفال واحدة استخدمته قالت انه مبيرغيش حلو....
مش معنى كدة انه حلو ومفهيوش مادة خطر على الطفل؟؟؟
ومتعرفوش اى شامبو بتاع اطفال للمولودين لسة ولا للاطفال الكبيرة شوية؟؟؟


وعلى فكرة مترو عامل عرض على شامبو ديزنى
أ
صوت العيون;10208002:
فى موضوع مضايقنى الحمد لله
انى كل شويه عاوزة اكل كانى مكلتش حاجه
كدا هبقا مليانه اوى
الحمد لله زدت لحد دلوقتى 2 كيلو الحمد لله



عادى يا مورو حاولى لما تجوعى تاكلى فاكهة او خضاار :)

وبالف هنا و شفا
e
صوت العيون;10208002:
فى موضوع مضايقنى الحمد لله
انى كل شويه عاوزة اكل كانى مكلتش حاجه
كدا هبقا مليانه اوى
الحمد لله زدت لحد دلوقتى 2 كيلو الحمد لله


معلش ربنا يعينك خلى بالك لحسن التخن وحش اوى ولو تخنتى مش هتعرفى تخسى الا بعد متخلصى رضاعه


والله انا تعبتلكو اوى ربنا معاكو :(
e
صحيح طالما هتحددى اكلك كدا ابقى اسالى الدكتور يديكى فيتامينات او حاجه ربنا معاكو يارب
أ
ميرفى50;10207981:
ازيكم يا بنات عاملين ايه عايزة اعرف احسن نوع شامبو وشاور وحفاضات وياريت بسرعه الله يكرمكم


شامبو وشاور سانوسان

والحفاظات بيبي جوي حلو أوي معايا بس اللي عندهم بنات بيقولوا واسع على البنات من عند الرجل وفايني أو فاينيز أحلي (الاتنين زي بعض تقريبا)

وفيه ناس قالت مولفيكس بس هو أغلى شوية
أ
هوبا يا رب تكوني حلمتي بيا يا رب :)
ف
اهلا مىىىىىىىىىى

اخبارك اييييه يا قمر
أ
الحمد لله بخير يا توتو

انتي أخبارك ايه؟؟ وريم عاملة ايه؟؟
ف
بخييير يا حبيبتى الحمد لله
ف
بنااات ارجوكم تدعولى على الفطار ربنا بفرج كربى
ف
lifedrop;10208196:
توتو..... طبختى ايه؟؟؟


ماما ها تبعتلى اكل جاهز
أ
lifedrop;10208186:
مى .... ازيك؟؟؟؟
يا رب يكون قلة دخولك دة بسبب رمضان وانك بتكثرى من العمل الصالح...


ندى عاملة ايه يا قمر

الكمبيوتر لسة بايظ البوردة هي اللي اتحرقت ولازم نشتري واحد جديد

فجوزي قال لي بعد رمضان إن شاء الله فمش بدخل غير من على اللابتوب بتاعه

وبلاقي الكلام كتير فعلى بال ما اخلص بكون تعبت أو لازم اقوم أشوف اللي ورايا

ده أنا جبت لعبدالله عقدة يا عيني بقى لما يلاقيني رايحة نايحة الكبيوتر يقوم مصرخ مش عايزني اقعد على النت وعايزني ألعب معاه :)
أ
فراشه فى بيتها;10208197:
بنااات ارجوكم تدعولى على الفطار ربنا بفرج كربى


ربنا يفك كربك ويزيل همك وييسر الخير في الدنيا والآخرة
ف
أمةالله;10208210:
ربنا يفك كربك ويزيل همك وييسر الخير في الدنيا والآخرة

اااااااااااامين

جزاكى الله خيرا
X