تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ف
*عروس حبيبى*;10208773:
اهلا بيكوا يا نودى و يا فطومه انا هقوم شويه اكل لحسن النونه تطلع ايدها من زورى تستغييييييث


كلى كويس والاااااااااااااا:mad:
&
فراشه فى بيتها;10208768:
نووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


انتى كمان مش عندك انا بحسب انا لوحدى:D

انا كمااااااااااااان معنديش ... الحمد لله
بس بتفرج على القنوات الدينية على واى تو الله...
ولو فيه برامج حلوة على قناة الحياة بتفرج عليها والبيت بيتك والعاشرة مساءا والبرامج دى بحب اشوفها على النت
ف
lifedrop;10208792:
انا كمااااااااااااان معنديش ... الحمد لله
بس بتفرج على القنوات الدينية على واى تو الله...
ولو فيه برامج حلوة على قناة الحياة بتفرج عليها والبيت بيتك والعاشرة مساءا والبرامج دى بحب اشوفها على النت


انا مش بتفرج على حاجه خاااااااااااااااااااالص انا مقيمه فى عروس:D
ف
ندى انتى اتخطبتى امتى واتجوزتى بعد قد ايه:)
&
فراشه فى بيتها;10208805:
ندى انتى اتخطبتى امتى واتجوزتى بعد قد ايه:)

بصى يا ستى....انا اتخطبت فى 22 مارس 2007 واتكتب كتابى فى شهر 7 واتجوزت شهر 7 السنة اللى بعدها.... وانتى؟؟؟
على فكرة انا اتنقبت لما جوزى اتقدملى... كان شرطى فى الانسان اللى حرتبط بيه انه ينقبنى
ف
بصى انا النظره الشرعيه كانت يوم28/6 /2007

بعدها كان كتب الكتاب يوم27/8/2007


واتجوزت يوم21/8/2008


وخلفت يوم5/9/2009 :D :D :D :D


عقبالك يارب
&
فراشه فى بيتها;10208858:
بصى انا النظره الشرعيه كانت يوم28/6 /2007

بعدها كان كتب الكتاب يوم27/8/2007


واتجوزت يوم21/8/2008


وخلفت يوم5/9/2009 :D :D :D :D


عقبالك يارب

امين يا رب العالمين....
عملتى كتب كتابك فى مسجد ولا فى قاعة وكانت كتب كتاب وخطوبة؟؟؟
ف
lifedrop;10208877:
امين يا رب العالمين....
عملتى كتب كتابك فى مسجد ولا فى قاعة وكانت كتب كتاب وخطوبة؟؟؟



لأ عملته فى البيت وكان كتب كتاب وخطوبه

يعنى الراجل اول ما شفنى بعد النظره كنت بفستان وميكب طبعا كان بيقول هى دى الى دخلتلى من كام يوم:cool: :cool: :cool:
ف
lifedrop+


ندى ليه بيحطو قبل اسمك العلامه دى
&
فراشه فى بيتها;10208898:
لأ عملته فى البيت وكان كتب كتاب وخطوبه

يعنى الراجل اول ما شفنى بعد النظره كنت بفستان وميكب طبعا كان بيقول هى دى الى دخلتلى من كام يوم:cool: :cool: :cool:

يا خطر انت يا خطر:cool::cool:
ف
lifedrop;10208932:
يا خطر انت يا خطر:cool::cool:


:D :D :D
&
عشااااان انا صديقتك ... وانتى كمان بيتحط العلامة دى عندى عليكى
lifedrop, ‏فراشه فى بيتها+
ف
lifedrop;10208948:
عشااااان انا صديقتك ... وانتى كمان بيتحط العلامة دى عندى عليكى
lifedrop, ‏فراشه فى بيتها+



ااااااااااااااه

عرفتى المعلومه الجباره دى منيييييييييييييييييييين:D :D :D
&
فراشه فى بيتها;10208954:
ااااااااااااااه

عرفتى المعلومه الجباره دى منيييييييييييييييييييين:D :D :D


اصلى ذكية من يومى وفطنة:D:D:D:D
خمنتها لوحدى:cool:
ف
lifedrop;10208960:
اصلى ذكية من يومى وفطنة:D:D:D:D
خمنتها لوحدى:cool:



لأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ

انا اللى فطنه قصدى فاطمه:tongue:


يا جااااااااااااااااامد يالى بتعرف تخمن
s
اية دة اول مرة اشوف حد معندوش تليفزيون زى حالاتي
ف
sweet_toota;10209071:
اية دة اول مرة اشوف حد معندوش تليفزيون زى حالاتي




انتى ماعندكيش تلفزيون ليه بقى:D :D :D
&
sweet_toota;10209071:
اية دة اول مرة اشوف حد معندوش تليفزيون زى حالاتي

انتى كماااااااااااان؟؟؟
فيه بيت مفيهوش تليفزيون دلوقتى:wink::wink:؟؟؟؟
حاجة غريبة اوى
ف
lifedrop;10209087:
انتى كماااااااااااان؟؟؟
فيه بيت مفيهوش تليفزيون دلوقتى:wink::wink:؟؟؟؟
حاجة غريبة اوى



وانتى كمان يا ندى ما عندكيش تلفزيون ليييييه:)
أ
أمةالله;10208205:
ندى عاملة ايه يا قمر

الكمبيوتر لسة بايظ البوردة هي اللي اتحرقت ولازم نشتري واحد جديد

فجوزي قال لي بعد رمضان إن شاء الله فمش بدخل غير من على اللابتوب بتاعه

وبلاقي الكلام كتير فعلى بال ما اخلص بكون تعبت أو لازم اقوم أشوف اللي ورايا

ده أنا جبت لعبدالله عقدة يا عيني بقى لما يلاقيني رايحة نايحة الكبيوتر يقوم مصرخ مش عايزني اقعد على النت وعايزني ألعب معاه :)



هههههههههههههههههه

بقوا اجوازاتنا متعقدين من عروس و كمان العيال :D


أمةالله;10208227:
احنا الحمد لله بخير يا دودو

اللولي وابوه نايمين وأنا فاضل بس أسخن الشوربة

انتي عاملة ايه؟؟



انا الحمد لله تمام :D
X