*عروس حبيبى*;10208773:
اهلا بيكوا يا نودى و يا فطومه انا هقوم شويه اكل لحسن النونه تطلع ايدها من زورى تستغييييييث
كلى كويس والاااااااااااااا:mad:
*عروس حبيبى*;10208773:
اهلا بيكوا يا نودى و يا فطومه انا هقوم شويه اكل لحسن النونه تطلع ايدها من زورى تستغييييييث
فراشه فى بيتها;10208768:
نووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
انتى كمان مش عندك انا بحسب انا لوحدى:D
lifedrop;10208792:
انا كمااااااااااااان معنديش ... الحمد لله
بس بتفرج على القنوات الدينية على واى تو الله...
ولو فيه برامج حلوة على قناة الحياة بتفرج عليها والبيت بيتك والعاشرة مساءا والبرامج دى بحب اشوفها على النت
فراشه فى بيتها;10208805:
ندى انتى اتخطبتى امتى واتجوزتى بعد قد ايه:)
فراشه فى بيتها;10208858:
بصى انا النظره الشرعيه كانت يوم28/6 /2007
بعدها كان كتب الكتاب يوم27/8/2007
واتجوزت يوم21/8/2008
وخلفت يوم5/9/2009 :D :D :D :D
عقبالك يارب
lifedrop;10208877:
امين يا رب العالمين....
عملتى كتب كتابك فى مسجد ولا فى قاعة وكانت كتب كتاب وخطوبة؟؟؟
فراشه فى بيتها;10208898:
لأ عملته فى البيت وكان كتب كتاب وخطوبه
يعنى الراجل اول ما شفنى بعد النظره كنت بفستان وميكب طبعا كان بيقول هى دى الى دخلتلى من كام يوم:cool: :cool: :cool:
lifedrop;10208932:
يا خطر انت يا خطر:cool::cool:
lifedrop;10208948:
عشااااان انا صديقتك ... وانتى كمان بيتحط العلامة دى عندى عليكى
lifedrop, فراشه فى بيتها+
فراشه فى بيتها;10208954:
ااااااااااااااه
عرفتى المعلومه الجباره دى منيييييييييييييييييييين:D :D :D
lifedrop;10208960:
اصلى ذكية من يومى وفطنة:D:D:D:D
خمنتها لوحدى:cool:
sweet_toota;10209071:
اية دة اول مرة اشوف حد معندوش تليفزيون زى حالاتي
sweet_toota;10209071:
اية دة اول مرة اشوف حد معندوش تليفزيون زى حالاتي
lifedrop;10209087:
انتى كماااااااااااان؟؟؟
فيه بيت مفيهوش تليفزيون دلوقتى:wink::wink:؟؟؟؟
حاجة غريبة اوى
أمةالله;10208205:
ندى عاملة ايه يا قمر
الكمبيوتر لسة بايظ البوردة هي اللي اتحرقت ولازم نشتري واحد جديد
فجوزي قال لي بعد رمضان إن شاء الله فمش بدخل غير من على اللابتوب بتاعه
وبلاقي الكلام كتير فعلى بال ما اخلص بكون تعبت أو لازم اقوم أشوف اللي ورايا
ده أنا جبت لعبدالله عقدة يا عيني بقى لما يلاقيني رايحة نايحة الكبيوتر يقوم مصرخ مش عايزني اقعد على النت وعايزني ألعب معاه :)
أمةالله;10208227:
احنا الحمد لله بخير يا دودو
اللولي وابوه نايمين وأنا فاضل بس أسخن الشوربة
انتي عاملة ايه؟؟