تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ف
مونه الدلوعه;10209380:
ازيكم يابنات عاملين ايه وحشتونى


ازيك يا جميله عامله ايه


ربنا يعوضك خير يارب
s
الحمدلله يارب تكونى بخير
a
الحمد لله كويس
اخبار الحمل معاكم ايه
ف
بنات ها استأذن شويه وارجع
ا
حرام عليكو تعبت من كثر القراءة
&
توتى.....
ازيك يا قمر؟؟؟؟
اخبار مايا ايه؟؟؟
ما شاء الله زى العسل....
ربنا يفرحك بيها يا قمر
ا
ازيك يا نودى عاملة اية يا جميلة هانت اهو فاضلك زلطة :)
انا تمام الحمد لله ومايا كمان الحمد لله ميرسي اوى عقبال ماتحطيلنا صورة نونتك بئة ان شاء الله
s
توتى منورة يا قمر عقبال ما تنضمى هنا تانى فى اخت او اخ لمايا العسولة ربنا يحفظها يارب
ا
ربنا يخليكى يا توتا
مع انى معتقدش ان مايا هتخلينى اساسا اعرف اجيب غيرها لازقة فيا 24 ساعة حتى وهيا نايمة لازم تنام لازقة فيا ساعات بخمها واحط المخدة جنبها كانها انا بس اوقات بتقفشنى :)
s
ههههههههههههههههههه يا عينى يا توتي ربنا يعينك يارب و يفرحك بيها عروسة يارب
ا
يارب ان شاء الله انا وانتى وكل البنات اللى هنا يارب
&
ياااا عياااااااال ...
حد عارف ماركة اسمها عالم سمسم لحاجة الاطفااال؟؟
أ
lifedrop;10208454:
بالهنا والشفاااااا يا قمر
هيا مامتك ساكنة جنبك؟؟؟؟
سؤال دينى يا فطومة..... هيا كلمة ( ربنا يخليكى ) من الكلمات اللى تخالف العقيدة؟؟؟؟


ماما كان الشيخ قال لها إن لغويا الصيغة دي تعتبر دعاء على اللي قدامك مش ليه ... ومعناها ربنا يسيبك ... وقال لها الأحسن إن نقول ربنا يعزك أو يبارك لك ... بس إنها مخالفة دي بقى مش عارفة الصراحة


أجمل ايام العمر;10209259:
جوزى بيكره النت جداااااااااااااااااا

تفتكروا عشان انا عرفته من على النت فجاله عقدة :D


أنا بقى أنا وجوزي كنا أيام كتب الكتاب لما نتكلم في التليفون منعرفش نتكلم خالص ... بس بقى على النت ايييييييييييه كلام ملوش أول من آخر ... لدرجة حماتي ببتريق علينا وتقول إن الحوار معدوم في البيت بسبب إن كل واحد فينا ماسك له كمبيوتر وقاعد عليه :):)


على فكرة أنا كمان معنديش تلفزيون في البيت بس عندي كارت على الكمبيوتر علشان القنوات الدينية وفتافيت :)
أ
مونه الدلوعه;10209380:
ازيكم يابنات عاملين ايه وحشتونى


ازيك يا مونة عاملة ايه دلوقتى يا حبيبتى ...؟؟



البرج اليسر;10209516:
حرام عليكو تعبت من كثر القراءة



:D ههههههههههههههههههه

انا حاسة انى بووووووووووولد
أ
انا جوزى كره النت جدا دلوقتى حتى لما بييجى عند ماما ميفكرش يقعد على الكمبيوتر خالص
s
فتافييييييييييييت جيتى على الجرح يا ميوية انا كنت مدمنة فتافيت قبل الجواز
أ
مع اننا زمان كنا بنسهر للفجر نتكلم على النت الله يرحم ايام الرومانسية

لما قلتله كدة النهاردة قاللى ركزى فى اللى فى بطنك يا بتاعةا لرومانسية اعااااااااااااااااااااااااااااا
s
و سيادتك زعلانة يا دودو؟ ربنا يبعد بلاوي النت عن اجوازنا
أ
انا مش بفهم حاجة من فتافيت دى خاااااااااااااااااااالص بحس انى فى العالم الاخر

انا اصلا بينى و بينكم بكره المطبخ و الطبيخ

بس جوزى بسطنى قوى لما قال لماما على فكرة يا طنط هدى عندها استعداد تبقى زيك و عندهانفس فى الاكل و قال ان مرات اخوه بالها 16 سنة متجوزة و اان بطبخ احسن منها ما شاء الله
أ
ماهو انا ده سبب مش مخلينى اصمم قوى على النت انى خايفة على جوزى مش خايفة منه

خافة عليه معاه بنات فى الشغل اعوووووووووووذ بالله و منهم واحدة بالذات عايزة اولع فيها بجججججججججججد
X