تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
s
جوزى اقنعنى فى الخطوبة انه مفسده و تضييع للوقت و اننا من غيره هيبقى فى بنا حوار و فوجئت بعد الجواز انه المفسدة بتنزله من الافلام الدى فى دى اللى بيعملها داونلوود من عل نت و طبعا بيبقى فيها مشاهد مش محذوفة و الاهم ان مفيش حوار نهائى لآنه طول ما هو فاضى بيلعب جيمز على اللاب توب يعنى اضحك عليا من الاخر و انا بقعد اكل فى نفسى :)
&
انا وجوزى الحمد لله متفقين انه ملوش لازمة...
ومخاطره اكتر من فوايده....
والحاجات المهمة اللى فيه موجودة على النت...
وانتى يا فطوووووومة معندكييييييش تليفزيون ليه؟؟؟
ف
lifedrop;10209133:
انا وجوزى الحمد لله متفقين انه ملوش لازمة...
ومخاطره اكتر من فوايده....
والحاجات المهمة اللى فيه موجودة على النت...
وانتى يا فطوووووومة معندكييييييش تليفزيون ليه؟؟؟


عشان انا لما كنت فى بيت بابا مش كان عندنا تلفزيون

وعمرنا ما بنتفرج على افلام ولا مسلسلات ولا الذى منه:wink:


وزوجى منع التلفزيون من بيت باباه


اذن احنا طبيعى مش هايكون عندنا تلفزيون:)
أ
eng_lolla2010;10208236:
عقبالى ازاى بس؟؟
انا بنت ده يبقى من مين ده؟؟
ههههههههههههه

قولى طيب يارب اتخطب الاول بعدين اتجوز وبعدين احمل
ههههههههههههه


عقابلك تتخطبى و تتجوزى و خلفى فركة كعب متقلقيييييييييييييش



أمةالله;10208244:
والله يا بنتي ده أنا ببقى قاعدة مستنية محمد يرجع علشان آخد اللابتوب ويفضل يقول لي انتي وعروس بتاعك ده هعمل لك هاك عليه واقفله

بس ربنا يعلم بجد إن الواحد بيلاقي هنا ناس فعلا بيحبهم من غير ما تكون فيه بينهم مصالح

ربنا ما يحرمنا من بعض :)


المغرب بيأذن هقوم أصحي محمد وأشوفكم بعد العشا إن شاء الله



هههههههههههههههه

الرجالة كللهم عندهم عقدة من عروس


meshmesh_romio;10208247:
مشمش تتمنى لكم صوما مقبولا وافطارا شهيااااااا



هههههههههههههههههه

ربنا يخليكى يا مشمش يارب


kato;10208381:
ميرفى ازيك ياقمر يارب تولدى بالسلامة انتى وفراشة الايمان ونطمن عليكم يارب وتكونوا باحسن حال يارب (f)

بنات سؤال مهم يعنى اية تفاسيح الولادة معلش اصل انا جديدة فى الحمل ولازم افهم :D





التفاسيح دى يعنى البيبى بيلم عزاله و بيستعد لمغادرة البنسيون
على راى جدة جوزى


hoba555;10208410:
لا يا سيموروحي
انتي كده لما مشهتروحي هتخليها تحس بانك بتداري منها وكده هتتاثر اوي اوي
انا عندي اختي واخت جوةزي اتجوزو في نفس الشهر
واختي ما شاء الله ربنا كرمها وحملت من اول شهر
اما اخت جوزي محملتش وكانت ماساه كل شهر البرود يبقا يوم مش معدي
وكنت بحاول مجبش سيره اختي ادمها وحتي لو اتصلت اختي بيا وهي موجوده ببقا مش مبنه انها بتكلمني لغايه ما جوزي فقسني قالي حرام عليكي انتي كده بتجرحها اكتر ومن ساعتها بقيت عادي واتكلم عادي
والحمد لله ربنا كرمها بالحمل الشهر اللي فات



(y) (y) (y)


فراشه فى بيتها;10208447:
ماما بعتتلى سمك بورى صنيه

وبعتتلى رز وسلطه


ربنا يحفظهالى مريحانى كتيييييييييييير



ربنا يخليهالك يارب

انا كان نفسى قوى اسكن جنب مامتى

بس جوزى ما شاء الله ربنا يخليه لما بيحس انى تعبانة بيخلينى اجى اقعد معاها


*عروس حبيبى*;10208561:
ازيكم ياماميهااات ياحلوين انا مسكينه خالص النهرده جوزى فطر بره كان فطار مهم يحضره يعنى فمرضتش امنعه لكن انا لما جيت افطر شفت كوبايه العصير وجريت على الحمام فضلت ارجع ومن ساعتها مااكلتش غير تمره وشويه صغننونين من عصير برتقال انا حاسه انى ظالمة النونه معايا باكل بالعافيه اعمل ايه



معللش يا سونسون ربنا معاكى و يعينك على شهور الوحم لانها مقرفة قوى بصراحة

و حاولى تاكلى اللى نفسك فيه و متقلقيش اول شهور مش مهم فيهم الاكل قوى :)


*عروس حبيبى*;10208657:
متشكرة ليكوا يا قمرات هحاول اجرب التمر باللبن اما الأكل اللى حابه فدلوقتى غالبا لا بس قلت لجوزى عاوزة اكل ساليزون و احم احم سرديييييييييييييييييييييين هههههههههههههههههه



انا اكلت اول الحمل فسيخ و رنجة :D


*عروس حبيبى*;10208693:
مع ان صحبتى وواحده تانى اعرفها اكلوا سردين فى الأول عادى
ده انا همووووووووووووت عليه اهىء



:D انا اكلت فسيخ و رنجة و بصل و كانت ليلة ضللللمة :cool:


sweet_toota;10209095:
جوزى اقنعنى فى الخطوبة انه مفسده و تضييع للوقت و اننا من غيره هيبقى فى بنا حوار و فوجئت بعد الجواز انه المفسدة بتنزله من الافلام الدى فى دى اللى بيعملها داونلوود من عل نت و طبعا بيبقى فيها مشاهد مش محذوفة و الاهم ان مفيش حوار نهائى لآنه طول ما هو فاضى بيلعب جيمز على اللاب توب يعنى اضحك عليا من الاخر و انا بقعد اكل فى نفسى :)



انا بقى عندى تليفزيون و معنديش كمبيوتر

بس انا بقى مستلمة حاجة تالتة خالص

مستلمة التليفون :D
أ
ندى هو انتى ليه بتمسحى اللى بتكتبيه ...؟؟
s
ايوة يا هدى انتى بتقولى فيها انا الاول مكنتش لسة جبت جهازى و كان بيسيبنى بين اربع حيطان من الصبح لبليل كنت هتجنن قمت معوراه فى فاتورة التليفون هعمل ايةةةة هههههههههههه
أ
انا كمان عورت جوزى كتييييييييييييييييير فى فواتير التليفون

مش رافض النت يتحمل فاتورة التليفون ولا اتجنن يعنى ولا اتجنن ...؟؟
ف
أجمل ايام العمر;10209209:
انا كمان عورت جوزى كتييييييييييييييييير فى فواتير التليفون

مش رافض النت يتحمل فاتورة التليفون ولا اتجنن يعنى ولا اتجنن ...؟؟




بعد الشر عليكى من الجنون:D :D :D :D
s
أجمل ايام العمر;10209209:
انا كمان عورت جوزى كتييييييييييييييييير فى فواتير التليفون

مش رافض النت يتحمل فاتورة التليفون ولا اتجنن يعنى ولا اتجنن ...؟؟



هههههههههههههههههههههههههههههه انا اعرف
أ
فراشه فى بيتها;10209233:
بعد الشر عليكى من الجنون:D :D :D :D


sweet_toota;10209241:
هههههههههههههههههههههههههههههه انا اعرف



جوزى بيكره النت جداااااااااااااااااا

تفتكروا عشان انا عرفته من على النت فجاله عقدة :D
ف
أجمل ايام العمر;10209259:
جوزى بيكره النت جداااااااااااااااااا

تفتكروا عشان انا عرفته من على النت فجاله عقدة :D


:D :D :D :D
s
لا هما الرجالة عمومع تكره الحاجة اللى تاخد اهتمام من مراتتهم فيما عدا البيت والطبيخ والعيال طبعا..انا جوزى يدايق اوى لو لقانى بضيع وقتى فى حاجة مش هتعود عليه او عل بيت بفايدة زى النت والتليفون و يفضل يطلعلى حاجات فى البيت اعملها و يقلى اعملى حاجة مفيدة هههههه
&
فراشه فى بيتها;10209156:
عشان انا لما كنت فى بيت بابا مش كان عندنا تلفزيون

وعمرنا ما بنتفرج على افلام ولا مسلسلات ولا الذى منه:wink:


وزوجى منع التلفزيون من بيت باباه


اذن احنا طبيعى مش هايكون عندنا تلفزيون:)


ما شاء الله يا فطومة... انا بقى نفسى اربى عيالى التربيية دى كدة زيكو...
ربنا يقدرنى ان شاء الله

أجمل ايام العمر;10209177:
ندى هو انتى ليه بتمسحى اللى بتكتبيه ...؟؟

بحس انى باخد صفح كتييييييير وفى ناس بتحب تقرى اللى فات ...
واغلب اللى بيتكلم معايا بيعمل اقتباس

sweet_toota;10209192:
ايوة يا هدى انتى بتقولى فيها انا الاول مكنتش لسة جبت جهازى و كان بيسيبنى بين اربع حيطان من الصبح لبليل كنت هتجنن قمت معوراه فى فاتورة التليفون هعمل ايةةةة هههههههههههه


انا برضه بعوره فى الفاتورة.... بس نفسى اتوووووووووووووب

أجمل ايام العمر;10209259:
جوزى بيكره النت جداااااااااااااااااا

تفتكروا عشان انا عرفته من على النت فجاله عقدة :D


بيكرهو عشااان بيشغلك عنه يا قمر:wink::wink::wink:
أ
sweet_toota;10209295:
لا هما الرجالة عمومع تكره الحاجة اللى تاخد اهتمام من مراتتهم فيما عدا البيت والطبيخ والعيال طبعا..انا جوزى يدايق اوى لو لقانى بضيع وقتى فى حاجة مش هتعود عليه او عل بيت بفايدة زى النت والتليفون و يفضل يطلعلى حاجات فى البيت اعملها و يقلى اعملى حاجة مفيدة هههههه



هو يعرف جوزى ...؟؟؟:eek:
s
نا كل ما احكى لحد يقلى يقلى نفس الكلمة تقريبا كلهم كدة و يا ويلى لو حاولت كدة اخده من حاجة بيعملها مهما كانت تافهة تبقى ليلة كحلى :)
&
sweet_toota;10209295:
لا هما الرجالة عمومع تكره الحاجة اللى تاخد اهتمام من مراتتهم فيما عدا البيت والطبيخ والعيال طبعا..انا جوزى يدايق اوى لو لقانى بضيع وقتى فى حاجة مش هتعود عليه او عل بيت بفايدة زى النت والتليفون و يفضل يطلعلى حاجات فى البيت اعملها و يقلى اعملى حاجة مفيدة هههههه



حااااساكى بتتكلمى عن ابو عياااالى:D:D
a
ازيكم يابنات عاملين ايه وحشتونى
s
lifedrop;10209361:
حااااساكى بتتكلمى عن ابو عياااالى:D:D


هههههههههههه مش بقلكم كلهم عينة واحدة:D:D:D
s
ازيك يا موونة عاملة اية يا قمر
a
ازيك ياتوته عامله ايه
X