البرج اليسر;10207691:
انتي العتلها الحفاض وفي الخروج بتعملي ايه وعوتيها من امتي
انا بدربها علي البوتي وحده من سنه وسبع شهور القعاد بس يعني
وبعدين بقا بدات معاها واحده واحده يعني سيبتها من غير اندر وبقت تحس بنفسها لمال تعمل واعد اقولها كخ وبيبي واهولها الموقف شويه عشان تعرف ام ده مكانه في البوتي
وبقيت اديها ميه واعرف هتعمل بعد اد ايه مثلا بعد شرب الميه بتلت ساعه الاقيها عملت
اروح ماعدها لغايه ما اتعودت
بس برده لاغيه دلوقتي بتفوت وخصوصا اثناء اللعب مع العيال بتنسي نفسها
وانا بره بلسها بامبرز وهي نايمه مستنيه شويه كده تكون كبرت
انا ناعيه هم موضوع الخروج ده اوي لو كنت في الشارع وعايزه تعمل بي بي هعمل ايه مش عارفه
والحمد لله ساعت باعدها علي التواليت ان شاء الله لما ارجع شقتي اجيبلها القاعده اللي بتتركب
yomizo;10207731:
قعدتكم شكلها لوة
بس انا مضطره اقوم واسيبكم عشان الحق البس والبس ملك واحميها عشان معزومين على الفطار ونازله مع حمايا وحماتى ومش ناقصه بيني وبينكم تلقيح كلام عشان لو اخرتهم
انا اساسا ماشيه مشيه ازحلف من الزحلفه ههههههههههه
بعيد عنكم عندى الحمل ماثر على الفقره القطنيه في عمودى الفقري
وبيخليها تزنق ععلى عصب معين في رجلى مش بعرف اتحرك ولا اقف ولا اعد والا اعمل اى حاجه منه ومن وجعه يانا يامامتى
سلامتك يا يميم خلاص هانت ومنوره يا قمر
lifedrop;10208040:
حاولى متكليش نشويات ....خليكى فى الفاكهة والخضااار ..
يعنى كل ما تجوعى كلى فاكهة
ربنا معاكى يا داليا يا حبيبتى...
الدكتورة حتقولك حتولدى ايه ولا راحة تولدى؟؟؟
اميييييين
يا بنااات اوريفيلام منزل شامبو للاطفال واحدة استخدمته قالت انه مبيرغيش حلو....
مش معنى كدة انه حلو ومفهيوش مادة خطر على الطفل؟؟؟
ومتعرفوش اى شامبو بتاع اطفال للمولودين لسة ولا للاطفال الكبيرة شوية؟؟؟
وعلى فكرة مترو عامل عرض على شامبو ديزنى
انا مجربتش اوريفليم جربت لوريال وهخلي جوزي يجيبلي معاه لوريال بس بالفراوله المرادي ان شاء الله
فراشه فى بيتها;10208197:
بنااات ارجوكم تدعولى على الفطار ربنا بفرج كربى
يا حبيتي ربنا يفك كربك ويزيح همك يارب
meshmesh_romio;10208247:
مشمش تتمنى لكم صوما مقبولا وافطارا شهيااااااا
ههههههه عسل يا مشمش
جوزك اخباره ايه دلوقت
ورشا يارب تظهر يارب