تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
ميرفى50;10208012:
ادعيلى يا ندى احسن تفاسيح الولاده تعبانى جدا الحمدلله ومعادى بكره مع الدكتورة



ربنا يطمنك يا ميرفى ابقى طمنينا عليكى بالله عليييكى


eng_lolla2010;10208158:
معلش ربنا يعينك خلى بالك لحسن التخن وحش اوى ولو تخنتى مش هتعرفى تخسى الا بعد متخلصى رضاعه


والله انا تعبتلكو اوى ربنا معاكو :(



ربنا يكرمك على شعورك الحلو و عقبالك :D


أمةالله;10208174:
شامبو وشاور سانوسان

والحفاظات بيبي جوي حلو أوي معايا بس اللي عندهم بنات بيقولوا واسع على البنات من عند الرجل وفايني أو فاينيز أحلي (الاتنين زي بعض تقريبا)

وفيه ناس قالت مولفيكس بس هو أغلى شوية



ازيك يا مى و ازاى اللولى ...؟؟؟
أ
احنا الحمد لله بخير يا دودو

اللولي وابوه نايمين وأنا فاضل بس أسخن الشوربة

انتي عاملة ايه؟؟
m
قصة كبيرة;10206702:
يااااه يا مارى ربنا يخليكوا لبعض يا جميل.. تعوضيها ان شاء الله فى عيد جوازكو

لا لسة دودى ماظهرتش
ولا رشا ظهرت ربنا يستر بجد

ازيك يا هوبا عاملة ايه



ربنايخليكى ياقمر ان شاء الله تتعوض الاسبوع الجاى

hoba555;10206757:
ههههههههياي ندي كملت سنتين في التيكر


كل سنه وهى طيبه وعقبال ماتعمليلها تيكر الفرح

أجمل ايام العمر;10206775:






هههههههههههههه

معللش يا مارى تتعوض بقى بعد اسبوع ان شاء الله






الف سلامة عليه يا مشمش


المهم صحة جوزك احسن من اى يوم




ماشى ياست دودو عشان امبارح فضلتوا تقولولى بلاش شقاوه وتنقوا فيها ههههههههههههههه

hoba555;10206792:
ماري الف سلامه علي جوزك ربنا يشفيه يارب
هدي لما يجي جوزي بقا هفتح معاه الموضوع ونشوف موضوع اللوب ده


ميرسى ياهوبا

صوت العيون;10206817:
ان شاء الله يارب يارب يارب

مارى سلامتك جوزك يا جميل


ميرسى يامورو

om_tota;10206869:
ازيك يا مورو وحشااانى
يميم غضبت ع المنتدى خلالالالالالالالالالاص



اهلا مها وحشانى اوى يابت وازى بتول
يميم بتدخل موضوع الاكلهمها على بطنها ههههههههههه

صوت العيون;10206909:
كنت هعمل المره الى فاتت
بس كنت عامله تحليل سكر فاطر فمنفعش اعمل سونار
والدكتور يقولى انتى مزنوقه وانا متنحه مش عارفه اقله ايه ههههههههههههه
الحمد لله


هههههههههههههه انا الدكتور بتاعى كنت ابقى مزنوقه يقولى لازم تبقى فاضيه عشان هعمل سونار مهبلى ولما ابقى فاضيه يقولى لاده احنا هنعمل سونار عالبطن كنت ببقى هتجنن منه


om_tota;10206962:
الله ع الاجازة الحلوة
ربنا يسعدك

بتول ياستى بقت ملقبة بالقلب المتشردة والله ساعات بيجى عليها وقت
مافيش اى علامة من علامات الانوثة او الرقة بتاعة البنات بتتحول بمعنى اصح

بيجى عليها وقت تضرب وقرص وتعض اى حد قدمها وطبعا ف الغالب بكون انا وبابها وساعات ولاد خالتهاوانا مديقا اوى من الموضوع دة وبتعمل بيبىىىىىىىىىىىىىىىىى ع نفسهااااااااااااااااا

وانا هجنن من الموضوع دة وبلاحظ انة بيزيد لما حد يجبلها سيرة انى بطنى نونو نفسى معدش حد يكلمها ف الموضوع دة او يقول قدمها



حاولى تفهميها ان انتى جايبه النونو ده عشانها هى متبقاش لوحدها يعنى قوليلها مث ولاد خالتك او ولاد عمتك كذا واحد مع بعض فانا هجيبلكنونو عشان تلعبى معاه ومتبقيش لوحدك
e
أجمل ايام العمر;10208222:
\

ربنا يكرمك على شعورك الحلو و عقبالك :D



عقبالى ازاى بس؟؟
انا بنت ده يبقى من مين ده؟؟
ههههههههههههه

قولى طيب يارب اتخطب الاول بعدين اتجوز وبعدين احمل
ههههههههههههه
أ
lifedrop;10208229:
ربنا بفك كربك ويبعد عنك الهم يا توتو...ايه اللى مضايقك:tongue:؟؟؟
تلميذتك يا معلم:wink:

ربنا يخليهالك... وبالهنا والشفا مقدما

مش لازم تقرى اللى فات...ابقى قولى انا هنا بس وحتلاقينى نازلة عليكى بكمية اسئلة واستفسارااات حتخليكى تقولى بهدلة اللولى ارحم من صداع ندى وبنتها:D:D:D


والله يا بنتي ده أنا ببقى قاعدة مستنية محمد يرجع علشان آخد اللابتوب ويفضل يقول لي انتي وعروس بتاعك ده هعمل لك هاك عليه واقفله

بس ربنا يعلم بجد إن الواحد بيلاقي هنا ناس فعلا بيحبهم من غير ما تكون فيه بينهم مصالح

ربنا ما يحرمنا من بعض :)


المغرب بيأذن هقوم أصحي محمد وأشوفكم بعد العشا إن شاء الله
m
مدفع الافطااااااااااااااااااااااااااار اضرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررب
m
مشمش تتمنى لكم صوما مقبولا وافطارا شهيااااااا
ع
البرج اليسر;10207691:
انتي العتلها الحفاض وفي الخروج بتعملي ايه وعوتيها من امتي

انا بدربها علي البوتي وحده من سنه وسبع شهور القعاد بس يعني
وبعدين بقا بدات معاها واحده واحده يعني سيبتها من غير اندر وبقت تحس بنفسها لمال تعمل واعد اقولها كخ وبيبي واهولها الموقف شويه عشان تعرف ام ده مكانه في البوتي
وبقيت اديها ميه واعرف هتعمل بعد اد ايه مثلا بعد شرب الميه بتلت ساعه الاقيها عملت
اروح ماعدها لغايه ما اتعودت
بس برده لاغيه دلوقتي بتفوت وخصوصا اثناء اللعب مع العيال بتنسي نفسها
وانا بره بلسها بامبرز وهي نايمه مستنيه شويه كده تكون كبرت
انا ناعيه هم موضوع الخروج ده اوي لو كنت في الشارع وعايزه تعمل بي بي هعمل ايه مش عارفه
والحمد لله ساعت باعدها علي التواليت ان شاء الله لما ارجع شقتي اجيبلها القاعده اللي بتتركب

yomizo;10207731:
قعدتكم شكلها لوة
بس انا مضطره اقوم واسيبكم عشان الحق البس والبس ملك واحميها عشان معزومين على الفطار ونازله مع حمايا وحماتى ومش ناقصه بيني وبينكم تلقيح كلام عشان لو اخرتهم
انا اساسا ماشيه مشيه ازحلف من الزحلفه ههههههههههه

بعيد عنكم عندى الحمل ماثر على الفقره القطنيه في عمودى الفقري
وبيخليها تزنق ععلى عصب معين في رجلى مش بعرف اتحرك ولا اقف ولا اعد والا اعمل اى حاجه منه ومن وجعه يانا يامامتى

سلامتك يا يميم خلاص هانت ومنوره يا قمر
lifedrop;10208040:
حاولى متكليش نشويات ....خليكى فى الفاكهة والخضااار ..
يعنى كل ما تجوعى كلى فاكهة


ربنا معاكى يا داليا يا حبيبتى...
الدكتورة حتقولك حتولدى ايه ولا راحة تولدى؟؟؟


اميييييين



يا بنااات اوريفيلام منزل شامبو للاطفال واحدة استخدمته قالت انه مبيرغيش حلو....
مش معنى كدة انه حلو ومفهيوش مادة خطر على الطفل؟؟؟
ومتعرفوش اى شامبو بتاع اطفال للمولودين لسة ولا للاطفال الكبيرة شوية؟؟؟


وعلى فكرة مترو عامل عرض على شامبو ديزنى

انا مجربتش اوريفليم جربت لوريال وهخلي جوزي يجيبلي معاه لوريال بس بالفراوله المرادي ان شاء الله
فراشه فى بيتها;10208197:
بنااات ارجوكم تدعولى على الفطار ربنا بفرج كربى

يا حبيتي ربنا يفك كربك ويزيح همك يارب
meshmesh_romio;10208247:
مشمش تتمنى لكم صوما مقبولا وافطارا شهيااااااا

ههههههه عسل يا مشمش
جوزك اخباره ايه دلوقت
ورشا يارب تظهر يارب
(
ميرفى ازيك ياقمر يارب تولدى بالسلامة انتى وفراشة الايمان ونطمن عليكم يارب وتكونوا باحسن حال يارب (f)

بنات سؤال مهم يعنى اية تفاسيح الولادة معلش اصل انا جديدة فى الحمل ولازم افهم :D


ع
garfeild;10207650:
بنات عايزه اخد رأيكم في حاجة
ان شاء الله لما اروح عند ماما خالو عزمنا كلنا العيله كلها يعني عيلة ماما
وابن خالي اتجوز في نفس الشهر اللي انا اجوزت فيه ومراته لسه محملتش
وعرفت امبارح من ماما انهم متأثرين اوي من الموضوع ده وانها كل ما البيريود تيجيلها تقعد تعيط وكده وانا بصراحة لما سمعت الكلام ده مش عايزة اروح العزومة علشان مشاعرها وكمان عشلان محدش يقول قدامها انتي عامله ايه في الحمل وكده وهي تحس بغيرة او تتجرح
ايه رأيكم ؟
ولو مروحتش مع ان كل اللي عندي في البيت هيروحوا انا هقول ايه وخايفة خالو يزعل
انا محتاااااااااره جدا

لا يا سيموروحي
انتي كده لما مشهتروحي هتخليها تحس بانك بتداري منها وكده هتتاثر اوي اوي
انا عندي اختي واخت جوةزي اتجوزو في نفس الشهر
واختي ما شاء الله ربنا كرمها وحملت من اول شهر
اما اخت جوزي محملتش وكانت ماساه كل شهر البرود يبقا يوم مش معدي
وكنت بحاول مجبش سيره اختي ادمها وحتي لو اتصلت اختي بيا وهي موجوده ببقا مش مبنه انها بتكلمني لغايه ما جوزي فقسني قالي حرام عليكي انتي كده بتجرحها اكتر ومن ساعتها بقيت عادي واتكلم عادي
والحمد لله ربنا كرمها بالحمل الشهر اللي فات
ف
لحقتى تفطرى يا ست ندىىىىىىىىىىى
ع
ندي وانتي طيبه يا حببتي ربنا يكرمك يارب وتقومي بالسلامه انتي والبيب ي
ع
انا فاكره نفسي لوحدي هههههه
والله اجوزتكم هيدوكم علقه لوشافوكم علي الكومبيوتر
ر
ف
ازيك يا هوبا اخبارك ايه انتى ونودى العسل
ع
كاتو تفاسيح يعني طلق بس علي خفيف يعني بتسخني للولاده هههههه
ع
مخنوقه يا ندي من كذا حاجه
قبل الفطار جوزي كلمني وعكنن عليا
ع
وساعت بحس ان في ناس مش حباني
ف
ماما بعتتلى سمك بورى صنيه

وبعتتلى رز وسلطه


ربنا يحفظهالى مريحانى كتيييييييييييير
&
فراشه فى بيتها;10208447:
ماما بعتتلى سمك بورى صنيه

وبعتتلى رز وسلطه


ربنا يحفظهالى مريحانى كتيييييييييييير

بالهنا والشفاااااا يا قمر
هيا مامتك ساكنة جنبك؟؟؟؟
سؤال دينى يا فطومة..... هيا كلمة ( ربنا يخليكى ) من الكلمات اللى تخالف العقيدة؟؟؟؟
ع
بلهنا والشفا يا توتو ربنا يخلهالك يارب
وطبعا يا ندي انتي كفايه يا قمربالدنيا كلها
والله وانا بحبك في الله جدا جدا وانتوكل البنات هنا في التجمع وربنا يعلم ولو مكنتش بحبكم مكنتش لزقتلكم
X