تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
دارين د;10275695:
الحمدللة ازيك يابوكي واناغ كمان بقالي فترة طويلة مشفتكيش من اياااااااااااااام التجهيزات الايام بتفوت هوا المهم انتي ازيك وازي البيبي ؟


كنت عايزة استفسر منكم عايزة اعرف محلات لبس حلوة للحوامل عشان انا بطني كبرت ومحتاجة اجيب لبس وسؤال تاني هوا لفلي عامل تخفيضات فعلا ولا اية؟


لفلى بيبيع لبس حمل حلو قوووووووى و عليهه تخفيض و هو عامل فعلا تخفيضات دلوقتى
b
دارين د;10275695:
الحمدللة ازيك يابوكي واناغ كمان بقالي فترة طويلة مشفتكيش من اياااااااااااااام التجهيزات الايام بتفوت هوا المهم انتي ازيك وازي البيبي ؟


كنت عايزة استفسر منكم عايزة اعرف محلات لبس حلوة للحوامل عشان انا بطني كبرت ومحتاجة اجيب لبس وسؤال تاني هوا لفلي عامل تخفيضات فعلا ولا اية؟

عامل تخفيضات اة هو وكيدز الايام دى
دارين انتى فى الشهر الكام
s
قولولي يابنات هو لفلي فين في مكرم عبيد
b
هدى ازيكككككككككك نورتى القاعدة نقصاكى
ع
سمايلي هنزلهملك تاني يا قمر
L
انا تعبانه يا عيال هاقوم انام وابقى اطمنكو بكرة بقى سلالالالالالالالالالالالام
د
انا داخلة الشهر السابع بعد العيد باذن اللة وانتي يابوكي في الشهر الكام؟

وبالنسبة للبس البيبي الاقي عندهم دلوقتي لبس شتوي لية ولا بعد العيد؟
y
ثوانى ماتسبقوش كتير في الكلام عشان بشمر وبقفش في الكلام بس مع ناس
b
يتصفح الموضوع حالياً: 6 (6 عضو و 0 ضيف) ‏boky2010, ‏DodyCat+, ‏yomizo+, ‏صوت العيون+, ‏مونه الدلوعه
متتكلمووووووووووووووووووا لااسكت الله لكم حساااااااا
ايه الاكل طبقعلى مراوحكم زيى ولاايه
د
ازيك ياهدي عاملة اية ياحبيبتي واخبار البيبي خلصتي حاجات لولي ولا لسة؟



الف سلامة عليكي يادودي
r
هوبا هاتى لبنتك استريتش كارينا اللى بيبقى لازق على الجسم ده هاتيلها واحد من درجات الفستان وخلاص

او اقولك نزلى صورة الفستان والبنات ممكن تساعد

انا بقى نزلت ومافيش حاجة عجبتنى خالص قلت والله ما انا شارية بس حنزل بكرة تانى عشان ابقى خلصت ضميرى من ربنا ويارب الاقى حاجة عدلة اساسا
&
http://www.forums.3roos.com/t482017-8.html
b
دارين د;10275743:
انا داخلة الشهر السابع بعد العيد باذن اللة وانتي يابوكي في الشهر الكام؟

وبالنسبة للبس البيبي الاقي عندهم دلوقتي لبس شتوي لية ولا بعد العيد؟

اة ابتدواينزلوا الشتوى وفى تخفيضات صيفى حلوة اوى
بجدددددددد انتى ممكن متفوتيهاش انا اهة الحمد لله فى نص السادس

يعنى انتى سبقانى بحوالى اسبوع او اتنين
b
مممممممممممممم
د
طيب كويس واللة الواحد يبدا يجيب بقي طالما الشتوي نزل انا سالت عن الكاريكوت بالشنطة بتاعتة في دانيال لقيت الكاريكوت ب175والشنطة بتاعتة بحاجة وتسعين تقريبا كدة اسعارهم كويسة ولا غالي
h
دارين د;10275771:
طيب كويس واللة الواحد يبدا يجيب بقي طالما الشتوي نزل انا سالت عن الكاريكوت بالشنطة بتاعتة في دانيال لقيت الكاريكوت ب175والشنطة بتاعتة بحاجة وتسعين تقريبا كدة اسعارهم كويسة ولا غالي


بالنسبه للشنطه على حسب حجمها بس دانيال حاجته غالية على الفاضي يعني اشكال تقليديه انزلي لفلي هتلاقي الاسعار اغلى بسيط بس اشيك
ع
ما انا بفكر في كده يار روشي وماما برده قالتلي بس حساه مش هيمش
انا هجيبه واشوف الشكل علي بعضه بس لو خرجنا لحسن حساه اني همدانه اوي
دارين دانيال ده بيستهبل في الاسعار متشتريش غير لما تلاقي خصم هي صحيح حاجته حلوه بس ساعات بحسه بيستهبل
y
روشا انا كمان قلتلها تجيبلها ليج ان بس هوبا قالت امن الفستان طلع منفوض فمش هاينفع

بوووكى لو لاقيتي نفسك نفسيتك مفتوحه للاكل كلى خضار وفاكهه احسنلك وافيدلك من الدهون والنشويات والسكريات اللى بتتجمع جواكى وةتخليكى تخينه اوى كده دى

انا الدكتور بتاعى قاللى اللى يكفيكى فيفتره الحمل كاكل
بوله رز او بوله مكرونه معاها نص الربع فرخه يعنى نص الورك يعنى الدبوس بس متخيله
وبرده النونه هتاخد منك كل اللى هى عاوزاه وانت كمان ماتتخنيش بالاكلوالحشر و بس
أ
boky2010;10275737:
هدى ازيكككككككككك نورتى القاعدة نقصاكى


الحمد لله يا بوكى ربنا يكرمك يا جميلة و مبروك على البنوتة



DodyCat;10275742:
انا تعبانه يا عيال هاقوم انام وابقى اطمنكو بكرة بقى سلالالالالالالالالالالالام



الف سلامة عليكى يا دودى ربنا يطمنك يارب


دارين د;10275743:
انا داخلة الشهر السابع بعد العيد باذن اللة وانتي يابوكي في الشهر الكام؟

وبالنسبة للبس البيبي الاقي عندهم دلوقتي لبس شتوي لية ولا بعد العيد؟



هتلاقى ليس شتوى ليكى و للبيبى ان شاء الله


دارين د;10275752:
ازيك ياهدي عاملة اية ياحبيبتي واخبار البيبي خلصتي حاجات لولي ولا لسة؟



الف سلامة عليكي يادودي



انا لسه باقيلى حاجات بسيطة يا دارين الحمد لله :)
أ
دارين د;10275771:
طيب كويس واللة الواحد يبدا يجيب بقي طالما الشتوي نزل انا سالت عن الكاريكوت بالشنطة بتاعتة في دانيال لقيت الكاريكوت ب175والشنطة بتاعتة بحاجة وتسعين تقريبا كدة اسعارهم كويسة ولا غالي


بصى الشنطة على حسب حجمها لو كبيرة تبقى معقولة بس الكاريكوت انا شايفة ان مالوش اى لازمة خاااااااااااااالص
X