انتوا عارفين انى فاضلي خلاص 19 يوم ولسه مجبتش حاجه خالص ولا نزلت واليوم اللى بنوى انزل فيه بلاقي جسمي كلهم كسر ومش عارفه افرد ضهري اساسا:(
فعملت حركه جرئيه اوى
وصيت اختى جابلى للنونه فانلات داخليه وسالوبيتات خروج من دبي والحاجه هتتبعتلي مع واحده صالحبتها نازله على العيد
وخليتها جابتلى كمان براهات للرضاعه
يبقى فاضلي حاجات بسيطه اوى من هنا ان شاء الله
فاضلي كوفرته حلوة للخروج وشرابات وجلبيات ليا وانا في المستشفى
والحاجات تتحط في الشنته تقريبلا بس كده
الا ازا كان في حاجه تانيه وانا ناسيها ياريت تفكرونى
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
y
15-09-2009 | 10:03 PM
y
15-09-2009 | 10:06 PM
انا عندى تيتينات وبيبرونات والسرير والكريكوت وكيس النوم والبطانيه و سالوبيتات البيت والفرشه والمشط واتلقصافه وقطن ودان النونه وشفاط المناخير وشفاط الحليب اللى مالوش لازمه عندى منه اتنين تلاته :)
ايه تانى
ايه تانى
ع
15-09-2009 | 10:07 PM
ابقي هاتيلها حلق يا يميم
ع
15-09-2009 | 10:07 PM
عشان يخرومو ودنها علي طول في المستشفي
أ
15-09-2009 | 10:08 PM
yomizo;10275809:
انتوا عارفين انى فاضلي خلاص 19 يوم ولسه مجبتش حاجه خالص ولا نزلت واليوم اللى بنوى انزل فيه بلاقي جسمي كلهم كسر ومش عارفه افرد ضهري اساسا:(
فعملت حركه جرئيه اوى
وصيت اختى جابلى للنونه فانلات داخليه وسالوبيتات خروج من دبي والحاجه هتتبعتلي مع واحده صالحبتها نازله على العيد
وخليتها جابتلى كمان براهات للرضاعه
يبقى فاضلي حاجات بسيطه اوى من هنا ان شاء الله
فاضلي كوفرته حلوة للخروج وشرابات وجلبيات ليا وانا في المستشفى
والحاجات تتحط في الشنته تقريبلا بس كده
الا ازا كان في حاجه تانيه وانا ناسيها ياريت تفكرونى
هو احنا المفروض نجيب لبس لينا ايه عشان اوللادة و بعدها ...؟؟؟ و بالاعداد ياريت :D
أ
15-09-2009 | 10:09 PM
انا المستشفى اللى الدكتور الجديد اللى رحتله بيولد فيها الدكتور بيخرم ودن البنت فى اوضة العمليات و بيلبسوها هم حلق طبى
ع
15-09-2009 | 10:13 PM
انا نسيت موضوع خرم الودان ده خالص بس خليت صاحب جوزي خرمها وبعدين لبستها حلقها علي طول مجبتش حلق طبي ولا حاجه
ع
15-09-2009 | 10:14 PM
هاتي عبايات بزراير من ادام عشان تعرفي ترضعي وطبعا تكون بكم عشان المستشفي
د
15-09-2009 | 10:16 PM
يعني رايكم مجبش حاجة منه
ع
15-09-2009 | 10:18 PM
استني ساعت بيكون في تخفيض ممكن تلاقي
انا جبت منه قبل كده وحاحتهم حلوه بس ساعات بتبقي غاليه وخدي لفه في المحلات
انا جبت منه قبل كده وحاحتهم حلوه بس ساعات بتبقي غاليه وخدي لفه في المحلات
ع
15-09-2009 | 10:18 PM
كيف حالكن؟
د
15-09-2009 | 10:19 PM
لية ياهدي مش مهمة الكل بيقولي ان البيبي بيحتاجها في الاول عند الخروج يعني عشان تشيلية فيها ولا اية هوا البديل ليها؟
أ
15-09-2009 | 10:20 PM
عبايات كام عباية و كام قميص نوم لانى شم بحب قمصان النوم و بحب البيجامات اكتر
أ
15-09-2009 | 10:21 PM
عروس البحر;10275871:
كيف حالكن؟
ازيك يا نونة و ازاى البيبى ...؟؟
دارين د;10275878:
لية ياهدي مش مهمة الكل بيقولي ان البيبي بيحتاجها في الاول عند الخروج يعني عشان تشيلية فيها ولا اية هوا البديل ليها؟
بحسها تهمة كدة و لو حد خبطها البيبى بيتزحلق جواها و مش امان
انا جايبة كار سيييت للمواليد و منه كمان يرفع للعربية و يتشال بيه البيبى عادى :)
s
15-09-2009 | 10:23 PM
hoba555;10275740:
سمايلي هنزلهملك تاني يا قمر
مرسي يا حبيبتي تسلميلي(f)
y
15-09-2009 | 10:24 PM
هاوم اريح شويه واجى تانى
ا
15-09-2009 | 10:25 PM
بصي يا هدي عن تجربه الكاريكوت ده مهم جدا انا لما ولدت في الصيف كنت بدخل فيها يارا واخرج بي منتها السهولة وحاسة اني هحتاجة في الشتاء اكثر يعني الف البيبي في البطانية وادخلوا فيها بتبقي عملة زي السرير
د
15-09-2009 | 10:26 PM
هوا فعلا انا ناوية اجيبو بس معرفش انة ممكن يكون بديل لكريكوت بس واللة تفكير سليم انه يتجاب بداله
y
15-09-2009 | 10:27 PM
تجيبي جلابيات بزراير من ادام عشان الرضاعه وطبعا بكم عشان اى حد داخل طالع عليكى ماتبقيش عره ادامه
وممكن تجحيبي بيجامتين ولا حاجه
بس لو انت والده قيصري مش هتستحملى اى حاجه على بطنك ولا استك ولا فستك في اول كام يوم عشان كده انت تجيبي جلابيه او قميص نوم يعنى احسنلك ومتخافيش هايكلفتوكى كويس جداااااا على السرير
اناالمستشفى خرمولها ودنها ولبسوها حلق طبي
بس فكرونى لو في حاحجهتانيه نجيبها
وممكن تجحيبي بيجامتين ولا حاجه
بس لو انت والده قيصري مش هتستحملى اى حاجه على بطنك ولا استك ولا فستك في اول كام يوم عشان كده انت تجيبي جلابيه او قميص نوم يعنى احسنلك ومتخافيش هايكلفتوكى كويس جداااااا على السرير
اناالمستشفى خرمولها ودنها ولبسوها حلق طبي
بس فكرونى لو في حاحجهتانيه نجيبها
د
15-09-2009 | 10:28 PM
قولولي يابنات هوا في السبوع ان شاء اللة لازم الام تلبس عباية مظرزة وكدة ولا لا اصلي مبحبش العبايات المطرزة ومش بليق فيها ممكن اجيب اية لليوم دة