تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ص
ما شاء الله ربنا يخليهولك يا أمه الله
b
أمةالله;10275618:
بوووووووووووووكي

عاملة ايه؟؟

اخترتي اسم للبيبي ؟؟ هي بنت مش كده؟؟

اة ياامة بنووووووووووتة مش لاقيالها اسم
كل مااقول لجوزى اسم يقولى دة اسم كلب عاااااااااااااااااااااااا
انما لما كان قيلناااااااااا احتمال ولد كنا متفقين يامحمد ياعبدالله
دلوقتى توهنا
د
ازيكم يابنات عاملين اية؟


اخبارك اية يايميم هانت خلاص فضلك زلطة وتطلع برة ههههههههههه ربنا يقومك بالسلامة يااااااااااارب اخترتي الاسم ولا لسة
ص
يميم بتكبرلى صح
y
لا يابوكى اقولك على حاجه احلى
تعالى كوليا يامى هههههههههههه بالهنا والشفا مترح مايسري يمري
y
معندناش بنات تتكشف على ولايا يامورو ههههههههههههه

انا ممكن اوريكم اول صوره موكه اتصورتها بعد ماتزلطت على طول عشان تتوحموا كويس :)


داين الله يسلم ياروحى انا هالد كمان 19 يوم
ص
لا يا يميم عاوزين وهى كبيرة كدا
L
براحه انا مش قادره
اكتب متنحه قوى بقرا بس
هوبا ندى زى العسل ماشاء الله لاحول ولا قوة ألا بالله
لايف انا بحاول أكسر العاده ومش انام وعندى معاد عند الدكتورة النهارده لساعه 2 تقريبا هنتسحر عندها وطبعا جوزى مخنوق هيسيب صلاة التهدج ويجى عشان نروحلها
b
مبتتكلموووووش ليه ياعيال
د
تقوملنا بالف سلامة انتي والبيبي ان شاء اللة
أ
boky2010;10275644:
كنت معزومة عند ماما فى الاول ضربت اتنين عرقسوس
وكلت حمامة محشية ومكرونة بالبشامل وملوخية وشوربة وسلطة ومخلل
وبعدين جوزى قام مكلشالحمامة بتاعتة كل فراخ بس روحت اتوعت وكلتهالة اهة مرحتش لحد غريب
راحت لبنتة
وبعد ماخلصتشربت واحد تمر وواحد سوبيا وعاوزة اهضم لانى جايبة معايابيتفور بالشكولاتة البيضاااااا
نفسى اخد واحدة بس الاكل كابس على نفسى
مسنية اهضم واقوم اخدلى وحداية


:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

بالهنا والشفا :D:D:D

بس بشويش بجد على نفسك علشان معدتك كده ممكن تتعبك جامد (f)(f)
b
دارين د;10275662:
ازيكم يابنات عاملين اية؟


اخبارك اية يايميم هانت خلاص فضلك زلطة وتطلع برة ههههههههههه ربنا يقومك بالسلامة يااااااااااارب اخترتي الاسم ولا لسة

يااااااااااة دارررررررررررين بقالى كتير مشفتكيش عاملة ايه
أ
يميم ما تخايش من الحسد :)

ما انتي دعيتي على الحواسد يجيلهم دود في عنيهم خلاص :)
د
الحمدللة ازيك يابوكي واناغ كمان بقالي فترة طويلة مشفتكيش من اياااااااااااااام التجهيزات الايام بتفوت هوا المهم انتي ازيك وازي البيبي ؟


كنت عايزة استفسر منكم عايزة اعرف محلات لبس حلوة للحوامل عشان انا بطني كبرت ومحتاجة اجيب لبس وسؤال تاني هوا لفلي عامل تخفيضات فعلا ولا اية؟
b
yomizo;10275669:
لا يابوكى اقولك على حاجه احلى
تعالى كوليا يامى هههههههههههه بالهنا والشفا مترح مايسري يمري

ايه دة اخصعليكى
اصل انا باكل لنفرين وساعات ابقى نفسى مفتوووووووووووحة اوى وساعات تبقى مسدودة
زى شكلى ساعات بيبقى شكلى وحش اوى وعينى منفخة وساعات يبقى وشى رايق وحلو اوى
s
هوبا انتي شلتي صورة ندي انا نفسي اشوفها من المره اللي فاتت وما شفتهاش؟
أ
انا جييييييييييييت

خلصت على الكحك و محتاجة اسعاف او ونش و جييييييييييييييت


yomizo;10274997:
وبعدين ياكاتو هما بس يحسوا انك انت اللى بتديهم مش امهم ولا حماتك يقولوا اه ده من جيب ابنى حبيبي يعنى هى كانت عملت ايه
ولا يقولوا اه شوفتى خدت فلوس الواد واتدهم هى للعيال ال يعنى هى اللى مفكره فيهال ههههههههه
بصي هما ممكن هما الاتنين تديهم 50 يعنى كل واحد 25 يجيبوا بقى بيهم بمب ولا لبان ولا يشربوا بيها بيبس هما احرار
وبنتاختك اساليها بجد هى عاوزة ايه ولو ماريحتكيش يبقى جيبيلها لعبه تفرح بليها على راي ام لوللي

هدى بقى الحمد لله انك عترتي في حد عدل وامين وارحم من النصاب اللى انت كنت معاه ومين عارف مش يمكن كده احسنلك
لحسن التانى يرجع من العمره مخنزر وتتعدى منه ولا حاجه بعد الشؤ



انا فعلا خايفة منه قوووووى يا يميم


hoba555;10275000:
وعليكم السلام ازيك يا مها
كاتو تدي فلوس لابن اختك افضل من انك تجبيله حاجه ده راي والعيديه زي ما جوزك متعود يدي
يعني نفس الرينج او فوقه
انا برده دماغي تقيله وحاسه بكسل ياستر شعور وحش



سلامتك يا هوبا الف سلامة


om_tota;10275006:
الحمد لله يا هوبا ازيك انتى وازاى مزاجك وازاى جوزك وندى


انا بفضل الفلوس ف اى مناسبةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
وحسب الامكانيات ويبقى كتر خيرك يا كاتو



انا مرة واحدة قريبتنا جينا ندى لبنتها فى عيد ميلادها فلوس عشان ملحقناش نشترى هجية قالت هى بنتى ناقصة فلوووووووس و خدت الموضوع على كرامتها قووووووووووى

قالت البنت كانت هتفرح بالهددية


kato;10275029:
ازيك يا هوبا عاملة اية يا قمر الحمد لله ان ربنا هدا الحال بنك وبين جوزك يا حبيبتى

توتا اهلا يا قمر عايزة تنامى لية بتول كانت مسهراكى لصبح هى دية ضريبة الامومة هههههههه

يميم والله نفس الله فكرت فية اصل بصراحة حماتى ماتعرفيش هى بتفكر فية اية ولا بتفكر لية اصلا ترتاح وتريح نفسها واللى معاها وكنت خايفة ما اديش العيال حاجة تقول بخيلة ومستخسرة ومش فلوسها من فلوس ابنى حبيبى هى مش دافعة حاجة من جيبها واخاف اديهم تقول بتبعزق فى فلوس الواد ههههههههههه لانها بصراحة قالتهالى قبل كدة روحى لدكتور كويس ونظيف ما تسترخشيس انتى مش دافعة حاجة من جيبك فخايفة تقولها وانا بصراحة مش بعرف ارد :D باخد الكلام واضحك وبس



حلوة اضحك و بس دى (y)


hoba555;10275033:
انا متعكننه بالعافيه لقيت طقم عدل لندي علي العيد وبعد ما لبسته علي بعضه لقيته مش حلو عاا
اصلا هو نظامه زي الفستان وتحتيه بنطلون جينز انا فكراه التوب هيبقي قصير
لما قاسته طلع تحت ركبتها قلت والله لاتلبسيه علي كده من غير البنطلون
ومفياش دماغ اروح ارجع الحاجه



مبروك عليها يا هوبا و لبسيهولها من غير بنطلون و ريحى دماغك و خلاص


yomizo;10275035:
طب ماهو عشان كده انا بقول انها تسال اختها الاول مش يمكن هى عاوزة فلوس احسن

الحمد لله يا هوبا انت ومها احنا كويسين وجوزى احسن النهارده شويه عن امبارح ورح الشغل وهايفطر برا كمان :)

معزوم على الفطار بس ربنا يستر بقى ومايتقلش في الاكل



الف سلامة على جوزك يا يميم

شافاه اللله و عافاه


البرج اليسر;10275191:
طيب ادينا تفصيله اسمه ايه كشفه بكام الولادة بكام



هو اسمه عبد المنعم فرج فى المعادى و كشفه 50 و السونار 50

و بيولد فى اى مستشفى تختاريها فى المعادى بس مش بيخرج برة المعادى

و بياخد اجرة ايده فى القيصرى 1000 جنيه

و كمان هو استاف جامعة فى جامعة الازهر و استشارى

و بنت صاحبة مامتى ولدت معاه قيصرى عملت العملية 11 بليل كانت فى بيتها 12 الضهر تانى يوم

و الجرح زى الفل

و مركبة معاه اللوب من سنتين و زى الفل ما شاء الله :)


دموع اشتياقي;10275201:
بنات ان شاء الله هروح للدكتوره النهرده بقالي شهر معملتش سونار اروح اطمن قبل العيد



ان شاء الله خير يا ايمى

ربنا يطمنك يارب


DodyCat;10275519:
أول مرة ما أتنحش وانام بعد الفطار هههههههه
أزيكو



ازيك يا دودى منورة


boky2010;10275586:
هاااااااااااااااااااااااااااااة انا جيت وحاسة انمنكتر الاكل ماطابق
على انفاسى عاوزة انام الطفاسة وحشة برضة
ماعليناااااااااااا ازيكممممممممممممم جميعااااااااااااااااااااا
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااة انا بس بتاوبلمؤاخدة هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااة



الف هنا و شفا


boky2010;10275644:
كنت معزومة عند ماما فى الاول ضربت اتنين عرقسوس
وكلت حمامة محشية ومكرونة بالبشامل وملوخية وشوربة وسلطة ومخلل
وبعدين جوزى قام مكلشالحمامة بتاعتة كل فراخ بس روحت اتوعت وكلتهالة اهة مرحتش لحد غريب
راحت لبنتة
وبعد ماخلصتشربت واحد تمر وواحد سوبيا وعاوزة اهضم لانى جايبة معايابيتفور بالشكولاتة البيضاااااا
نفسى اخد واحدة بس الاكل كابس على نفسى
مسنية اهضم واقوم اخدلى وحداية



:D
&
http://www.forums.3roos.com/t482017-8.html
b
أمةالله;10275683:
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

بالهنا والشفا :D:D:D

بس بشويش بجد على نفسك علشان معدتك كده ممكن تتعبك جامد (f)(f)

ماهى تعبتنى واللى كان كان والله ياامة مااقادرة اقوممن على الكرسى كانى لزقت
y
بوكى ده كلام غلط جددااا وضوع انك بتاكلى لاتنين ده
انا الدكتور قالى كده كده النونه هتاخد منك اللى تحتاجه سواء انت اكلتى ولا لالا
X