تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
y
انا هنا ياهةبا ر
s
مساء الخير يا بنات ازيكم
y
انا عاوزة من ده ياحزومبول
:)

&
أمةالله;10275440:
أنا نورت وأشرقت وأينعت :):)

طبعااااااا يا ميويييييي....(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)
smily547;10275451:
مساء الخير يا بنات ازيكم

الحمد لله كويسين...اخبارك انتىايه؟؟؟
yomizo;10275452:
انا عاوزة من ده ياحزومبول
:)





وخلى حزومبل يجبيلى معاااااااااكى.....(c)(c)(c)
s
yomizo;10275452:
انا عاوزة من ده ياحزومبول
:)






وجيبلنا كلنا معاكي عشان نحلي يا جميل:wink:
L
أول مرة ما أتنحش وانام بعد الفطار هههههههه
أزيكو
أ
مش عارفة أقول ايه
ع
ندي انتي هنااااا
&
دودى...اول مرة تدخلى بعد الفطااااااااار..............
منورة يا قمر
ع
والله يا يميم امبارح ولا اول كنت باكل تورته ايس كريم مممممممم تجنن
&
أمةالله;10275539:
مش عارفة أقول ايه

قولى لا اله الا الله.... تفلحى

hoba555;10275543:
ندي انتي هنااااا

ايوة يا هوبا ...يلا حطى الصورة بقى
y
هوبا انت عماله تقولى مين ومين هنا وتسكتى
مالك يابت انت بتغرقي ولا ايه
ع
نزلتهم يا ندي بس دي صور قديمه كان عندها سنه
ص
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انهرده اتهريت طبيخ الحمد لله
y
ياخواااتى علىالطعامه ياناس
ربنا يحفها من عين حسوده ويحط للى هايحسدها في عينه دوده :)
ماشاء الله الله اكبر عليها
ع
هههههههههه معلش يا يميم انا من اول الصبح اصلا مهيسه
فبطلع تهيسي عليكم
ع
ههههههه ربنا يخليكي يا يميومتي ويقومك بالسلامه يارب
y
عجبك كده بقى اهى ملك شبطت فيها وعاوزاها دلوقتى نعمل ايه بقى
قلتلها هما مسافرين قالتلى هو فين مستافرين فين يعنى عاوزة اشوفهم هههههههههههه
&
ما شاء الله يا هوبا ندى زى العسل
بينى وبينك مكنتش مفكراها حلوة اوى كدة...:tongue::tongue:
بس فعلا امورة اوى ما شاااء الله...
كل يوم بتاكد ان كل اللى اسمهم ندى حلويييييين:wink::wink:

عقباااالى ما اجيب بنوتة اموووورة اوى... وتبقى احلى من كل اللى اسمهم ندى:tongue:
y
بس مين الشخصيه الحافيه ام جيبه جينز اللى واقفه ورا البت دى في الصوره التانيه ههههههههههههههه؟؟
X