تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
y
15-09-2009 | 08:41 PM
انا هنا ياهةبا ر
s
15-09-2009 | 08:43 PM
مساء الخير يا بنات ازيكم
y
15-09-2009 | 08:43 PM
انا عاوزة من ده ياحزومبول
:)
:)
&
15-09-2009 | 08:47 PM
أمةالله;10275440:
أنا نورت وأشرقت وأينعت :):)
طبعااااااا يا ميويييييي....(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)
smily547;10275451:
مساء الخير يا بنات ازيكم
الحمد لله كويسين...اخبارك انتىايه؟؟؟
yomizo;10275452:
انا عاوزة من ده ياحزومبول
:)
وخلى حزومبل يجبيلى معاااااااااكى.....(c)(c)(c)
s
15-09-2009 | 08:50 PM
yomizo;10275452:
انا عاوزة من ده ياحزومبول
:)
وجيبلنا كلنا معاكي عشان نحلي يا جميل:wink:
L
15-09-2009 | 08:57 PM
أول مرة ما أتنحش وانام بعد الفطار هههههههه
أزيكو
أزيكو
أ
15-09-2009 | 09:02 PM
مش عارفة أقول ايه
ع
15-09-2009 | 09:03 PM
ندي انتي هنااااا
&
15-09-2009 | 09:03 PM
دودى...اول مرة تدخلى بعد الفطااااااااار..............
منورة يا قمر
منورة يا قمر
ع
15-09-2009 | 09:03 PM
والله يا يميم امبارح ولا اول كنت باكل تورته ايس كريم مممممممم تجنن
&
15-09-2009 | 09:04 PM
أمةالله;10275539:
مش عارفة أقول ايه
قولى لا اله الا الله.... تفلحى
hoba555;10275543:
ندي انتي هنااااا
ايوة يا هوبا ...يلا حطى الصورة بقى
y
15-09-2009 | 09:05 PM
هوبا انت عماله تقولى مين ومين هنا وتسكتى
مالك يابت انت بتغرقي ولا ايه
مالك يابت انت بتغرقي ولا ايه
ع
15-09-2009 | 09:06 PM
نزلتهم يا ندي بس دي صور قديمه كان عندها سنه
ص
15-09-2009 | 09:06 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انهرده اتهريت طبيخ الحمد لله
انهرده اتهريت طبيخ الحمد لله
y
15-09-2009 | 09:07 PM
ياخواااتى علىالطعامه ياناس
ربنا يحفها من عين حسوده ويحط للى هايحسدها في عينه دوده :)
ماشاء الله الله اكبر عليها
ربنا يحفها من عين حسوده ويحط للى هايحسدها في عينه دوده :)
ماشاء الله الله اكبر عليها
ع
15-09-2009 | 09:07 PM
هههههههههه معلش يا يميم انا من اول الصبح اصلا مهيسه
فبطلع تهيسي عليكم
فبطلع تهيسي عليكم
ع
15-09-2009 | 09:08 PM
ههههههه ربنا يخليكي يا يميومتي ويقومك بالسلامه يارب
y
15-09-2009 | 09:09 PM
عجبك كده بقى اهى ملك شبطت فيها وعاوزاها دلوقتى نعمل ايه بقى
قلتلها هما مسافرين قالتلى هو فين مستافرين فين يعنى عاوزة اشوفهم هههههههههههه
قلتلها هما مسافرين قالتلى هو فين مستافرين فين يعنى عاوزة اشوفهم هههههههههههه
&
15-09-2009 | 09:09 PM
ما شاء الله يا هوبا ندى زى العسل
بينى وبينك مكنتش مفكراها حلوة اوى كدة...:tongue::tongue:
بس فعلا امورة اوى ما شاااء الله...
كل يوم بتاكد ان كل اللى اسمهم ندى حلويييييين:wink::wink:
عقباااالى ما اجيب بنوتة اموووورة اوى... وتبقى احلى من كل اللى اسمهم ندى:tongue:
بينى وبينك مكنتش مفكراها حلوة اوى كدة...:tongue::tongue:
بس فعلا امورة اوى ما شاااء الله...
كل يوم بتاكد ان كل اللى اسمهم ندى حلويييييين:wink::wink:
عقباااالى ما اجيب بنوتة اموووورة اوى... وتبقى احلى من كل اللى اسمهم ندى:tongue:
y
15-09-2009 | 09:10 PM
بس مين الشخصيه الحافيه ام جيبه جينز اللى واقفه ورا البت دى في الصوره التانيه ههههههههههههههه؟؟