تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
y
اه وربنا يطمنك على الحلوة المستهبله جوا دى
يمكن عامله اعتكاف والا حاجه :)
عامه جربي تنامى على اى جمب وتحطى تحت جمبك مخده بالاصح يعنى تنزنقيها في وضع معين شويه وتشوفي هاتفلفص منك ولا لا
واللى اعرفه ان الشيكولاته او الحلويات عامه والمياه الغزيه بتخلي البيبي يتنطط جوا كتير
أ
(y)
صوت العيون;10270374:
روكا بقيتى فين دلوقتى


بالله عليكم تدعو لتوكى كتير عشان عندها شويه مشاكل ربنا يفك كربها يارب يارب يارب



ربنا يفك كربها و ييسر أمرها يا رب ... آمييييييييييييييين


UMM MOAZ;10270480:
السلام عليكم يا قمرات عقبالكم كلكم انا الحمد لله ولدت و جبت........ .البراء........النهارده الساعه واحده الا ربع الظهر.........و الحمد لله الولادة طبيعي



الف الف الف مبووووووووووووووووووووك

حمد الله عى سلامتك


UMM MOAZ;10270607:
نسيت اقولكم ان معمل التحاليل كاتب التقرير غلط و لا كان فيه تعكير و لا حاجه ........و الرحم كان مفتوح صوبعين فعلا



ربنا يسامحهم و الحمد لله انها جت سليمة


yomizo;10271964:
موها لو انت لسه هنا
شوفي لو عملت ى الموديل ده هايبقى طعم اوى عليكي






يميم ... الصورة مخافة يا مززززززة


meshmesh_romio;10273976:
انا رحت امبارح للدكتور وطمنى الحمد لله



الحمد لله


loveway;10274063:
الحمد لله ياقمر ازيك انتي

اسمك ايه ياقصه اصل مش معقول هقولك ياقصه


امين يارب العالمين

ازيك يامورو اخبارك ايه يابت بقالنا كتير اوي متكلمناش تصدقي فاكراني اصلا ولا لأ


مشمش انا كمان اطمنت علي البيبي يوم الاحد شفتوا سونار والحمد لله كويس بس انا لحظت حاجه ياجماعه ان دماغه كبيره اوي هوالبيبي بيبان في السونار دماغه اكبر من جسمه حاجه طبيعيه يعني ولا انا ابني قلقاسة هههههههههه


دودي هي معلومه البرفان دي بجد اصل ناس كتير بتقولهالي وياتري مش غلط علي البيبي



حكاية البرفان دى انا سمعت انها لو كتير لو البيبى ولد بعد الشر بتجيب عقم والله اعلم

و بالنسبة ان الراس اكبر من الجسم فده عادى لحد التلت الاخير من الحمل


meshmesh_romio;10274122:
انا الدكتور قالى ان الحاله بتاعتى دى بتحصل لواحده كل 10000 واحده حامل بس مفيش منها قلق
عرفتوا بقى ان انا فلته حاجه يونيك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



انتى طوووووووووووول عمرك مميزة (y)

انا كمان الحمل اللى فات الدكتور قاللى اول مرة اشوف واحدة فى سنك واول حمل ليها و يكون عنقودى طبيا و علميا لا يجوز :D


miobello;10274191:
امتى اعرف انى حامل يا جماعه



لما البيرود تتاخر

بس انا من كتر ما انا كنت مستعجلة عرفت قبل معادها ب 6 ايام

كنت مخلصة مصروف البيت على تحاليل الحمل


meshmesh_romio;10274344:
انا مش عارفه هو المفروض حمض الفوليك ناخده لحد التاسع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



انا هاخده لاخر التاسع ان شاء الله


meshmesh_romio;10274474:
انا باخد جينافيت مكمل غذائى
وامبارح كتبلى كالسيترون كمان



الكالسيترون ممتاز

لانه فيه احماض امينية بتساعد على امتصاص الكالسيوم فى الجسم



روكا2010;10274524:
يابنات هو السونار بتعملي امتى




المفروض تعمليه دلوقتى يا روكا


yomizo;10274929:
انا تمام الحمد لله انا وملوكه وتوتى
بس جوزى احسن شويه من امبارح لذلك قام من سرسره واخد دشه وصلى ولبس وراح الشغل من الساعه 10 الصبح
وانا طول الليل ماعرفتش انام كويس خالص
كل شويه اقلق اقوم ابص عليه سخن ولا وارجع انام تانى فيالاوده التانيه لمانومى باظ خالص الليله دى وحاسه طول اليوم ان حد ضاربنى على نافوخى وعاوزة اناااااااااااااااام
وصحيت من النوم مش عارفه ليهلاقيت ايدي الشمال مورمه شويه من عند الصوابع

بس الحمد لله على كل حال



ايدك ممكن تكون وارمة نمتى عليها يا يميم :)
(
يميم حمدلله على سلامة جوزك يا قمر

انا كمان بقوم من النوم ايدى مورمة مش عارفة لية بقول يمكن بكون بنام عليها وانا مش واخدة بالى
ندى اخبارك اية يا قمر واخبار جورية اية اختارتى اسم تانى ولا خلاص هتتوكلى على الله وتسميها جورية
انا والله محتارة مش عارفة اسمى اية بفكر فى ميساء بس محدش موافق :D
أ
yomizo;10274942:
اهلا كاتو
خدوا لحماتك كحك العيد ياقمر
يعنى علبه مشكله كده في بتاع 2 كيلو مثلا
وولاد اخت جوزك بقى على حسب هو جوزك كل مره كان بيدهم ولا لا
على اساس انها ماتبقاش عاده وكل مره انت مطالبه بيها بقى
وبنت اختك بقى انت ممكن تسالي اختك هى عاوزة لها ايه بالظبط ممكن تكون عاوزة فلوس تشتريلها حاجه او عاوزة لعب او هدوم
يعنى اسالي اختك اسهل ياقمر واللى تقولك عليه هاتيه
وممكن لو ليكى اخوات اكتر منك انت واختك اعملى كده
احنا عملناها كتير مع انا ليا اخ واخت بس عملناها مع ابن وبنت كل واحده فيهم
اتفقي انت وباباكى ومامتك ومين تانى من اخواتك وشوفي كل واحد عنده المقدره انه يدفع كام او تكون هديته في حدود كام وجمعوا الفلوس كلها وافتحوا للبنوته او الولد اللى عيد ميلاده دفتر توفير في الببنك او البوستة وحطوا المبلغ فيه باسم البيبي
والله صدقيني ده هينفعه اكمكتر بعد كده
كفايه ان امه وابوه كل مايلاقوا مبلغ معاهم ليه هايزودوه عليه

وانت بقى وراحتك

وكل سنة وانت طيبه يابطه


كلامك صح يا يميم فى موضوع الكحك

بالنسبة بقى للعيدية اسالى جوزك يا كاتو

وانا افضل تديهم مثا كل واحد 20 او 30 جنيه و تقوليلهم دى العيدية الى باعتها عمو او خالو اللى هو جوزك يعنى

و كمان بالنسبة هدية بنت اختك انا افضل هدية احسن من الفلوس الولاد بيفرحوا بيها قوى و الللعبة كمان احسن من الهدوم :)
أ
انا جيييييييييييييييييييييييييت

جوزى كان عندى خميس و جمعة و سبت و معرفتش ادخل خالص ...

و كمان بقاى يومين كل ما ادخل و اكتب رد الرد يتمسح فبزهق و بقوم

و ميرسى لانوووووس انها سالت عليا

انا الحمد لله كويسة

واخر اخبارى انى رحت للدكتور بتاعى يوم السبت لقيت اسكرتيرة بتقوللى ده فى عمرة و مش هيجع غير بعد العيد باسبوع و اتخنقت جدا و بنته هى اللى ماسكة العيادة بداله هى شاطرة و استاذ دكتو بس مش بحبها المهم مدخلتش معادى و حجزت يوم 3 اكتوبر

رحت لدكتو تانى ما شاء الله تبارك الله عليه

عنده ضميييييييييييييييييييييييييييييييير و استاذ فى جامعة الازهر

و عنده رحمة اللى عاملة قيصرى بتدخل فورا و اللى كمان بتاخد مثبتات

بس عيادته عيبها زحمة مووووووووووووووووووووووووووت اكتر من 70 او 60 كشف

و دخلتله طمنى الحمد للله و استريحتله قوى و قررت ان شاء الله اولد معاه

الحمد لله و مش حرامى ولا جزار زى السفاح الى بروحله
ع
ازيكممممممم
(
هدى ازيك يا قمر اخبارك اية انى واللولى وحشتينى يا قمر الحمد لله انك اتطمنتى يا حبيبتى والحمد لله انك لاقيت دكتوور تانى ومرتاحة معاة وان شاء الله تولدى بالسلامة يا قمر (f)

خلاص اخد كحك والله ماما قالت ليا كدة بس انا مش مقتنعة افتكرتها بتضحك عليا وادى الاطفال مبلغ زى ما قالت هدى كل واحد ينزل يشترى لنفسة اى حاجة حلوة ولا لعبة هو حر عشان اولد عيد ليا وتانى عيد يبقوا يشوفوا وشى :D:D هكون ان شاء الله والدة ومش هعرف اروح ولا اجى عشان ما يتعودوش عليا على رأى يميم (f)
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏hoba555, ‏yomizo, ‏kato

السلام عليكم
عااااايزة اناااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
y
وبعدين ياكاتو هما بس يحسوا انك انت اللى بتديهم مش امهم ولا حماتك يقولوا اه ده من جيب ابنى حبيبي يعنى هى كانت عملت ايه
ولا يقولوا اه شوفتى خدت فلوس الواد واتدهم هى للعيال ال يعنى هى اللى مفكره فيهال ههههههههه
بصي هما ممكن هما الاتنين تديهم 50 يعنى كل واحد 25 يجيبوا بقى بيهم بمب ولا لبان ولا يشربوا بيها بيبس هما احرار
وبنتاختك اساليها بجد هى عاوزة ايه ولو ماريحتكيش يبقى جيبيلها لعبه تفرح بليها على راي ام لوللي

هدى بقى الحمد لله انك عترتي في حد عدل وامين وارحم من النصاب اللى انت كنت معاه ومين عارف مش يمكن كده احسنلك
لحسن التانى يرجع من العمره مخنزر وتتعدى منه ولا حاجه بعد الشؤ
ع
وعليكم السلام ازيك يا مها
كاتو تدي فلوس لابن اختك افضل من انك تجبيله حاجه ده راي والعيديه زي ما جوزك متعود يدي
يعني نفس الرينج او فوقه
انا برده دماغي تقيله وحاسه بكسل ياستر شعور وحش
y
مها وهوبا ازيكم ياحلين

وابقي هاتيلها لعبه مفيده ياكاتو مش حاجه تقليديه ونظام عروسه ودبدوب والهبل ده
لا هاتى للبت لعبه مفيده وتعليميه احسن عشان تنشط مخها وزاكراتها
هى عندها اد ايه ؟؟
ب
الحمد لله يا هوبا ازيك انتى وازاى مزاجك وازاى جوزك وندى


انا بفضل الفلوس ف اى مناسبةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
وحسب الامكانيات ويبقى كتر خيرك يا كاتو
ع
بس اللعب التعليمه غاليه اقل حاجه ب150
ع
الحمد لله كويسن يا مها
ب
ازيك يا يميم وازاى جوزك وملك والبت تتوتى اللى جوة
ب
يارب ديما يا هوبا
ع
اه صحيح يا يميم الف سلامه علي جوزك ياى قمر يارب يكون احسن انهارده
ع
ازي بتول يا مها اخبارها ايه مع النونو اللي جوه
(
ازيك يا هوبا عاملة اية يا قمر الحمد لله ان ربنا هدا الحال بنك وبين جوزك يا حبيبتى

توتا اهلا يا قمر عايزة تنامى لية بتول كانت مسهراكى لصبح هى دية ضريبة الامومة هههههههه

يميم والله نفس الله فكرت فية اصل بصراحة حماتى ماتعرفيش هى بتفكر فية اية ولا بتفكر لية اصلا ترتاح وتريح نفسها واللى معاها وكنت خايفة ما اديش العيال حاجة تقول بخيلة ومستخسرة ومش فلوسها من فلوس ابنى حبيبى هى مش دافعة حاجة من جيبها واخاف اديهم تقول بتبعزق فى فلوس الواد ههههههههههه لانها بصراحة قالتهالى قبل كدة روحى لدكتور كويس ونظيف ما تسترخشيس انتى مش دافعة حاجة من جيبك فخايفة تقولها وانا بصراحة مش بعرف ارد :D باخد الكلام واضحك وبس
ع
انا متعكننه بالعافيه لقيت طقم عدل لندي علي العيد وبعد ما لبسته علي بعضه لقيته مش حلو عاا
اصلا هو نظامه زي الفستان وتحتيه بنطلون جينز انا فكراه التوب هيبقي قصير
لما قاسته طلع تحت ركبتها قلت والله لاتلبسيه علي كده من غير البنطلون
ومفياش دماغ اروح ارجع الحاجه
X