تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
l
15-09-2009 | 01:00 PM
البيبي لسه متحركش من ساعه ما صحيت اعمل ايه علشان يصحي
L
15-09-2009 | 01:00 PM
الحمد لله يا مارى
l
15-09-2009 | 01:00 PM
امتحان ايه ده احنا مش اجازة
ص
15-09-2009 | 01:01 PM
ما هى شيله مادتين امتحنت واحده اول لما جت ودى التانيه تقريبا
ص
15-09-2009 | 01:02 PM
l
15-09-2009 | 01:03 PM
ربنا معاها
عاملين اية يابنات
عاملين اية يابنات
L
15-09-2009 | 01:03 PM
loveway;10274008:
البيبي لسه متحركش من ساعه ما صحيت اعمل ايه علشان يصحي
رشى برفان على ايدك وأدهنى بيه سورتك
ص
15-09-2009 | 01:05 PM
دعاء إذا قلته تشتاق لك الجنة كما تشتاق لها أنت... قال جبريل عليه السلام يا محمد والذي بعثك بالحق لا يدعوا احد بهذا الدعاء إلا غفرت له ذنوبه واشتاقت إليه الجنة واستغفر له المكان وفتحت له أبواب الجنة فنادته الملائكة يا ولي الله ادخل من آي أبواب الجنة تشاء. والدعاء هو ''اللهم إني أسالك إيمانا دائما وأسألك قلبا خاشعا وأسألك علما نافعا وأسألك يقينا صادقا وأسألك دينا قيما وأسألك العافية من كل بلية. أنشرها تؤجر بإذن الله
ق
15-09-2009 | 01:05 PM
ازيك يا لاف عاملة ايه
ربنا مع بسبس ان شاء الله وتحل كويس
ربنا مع بسبس ان شاء الله وتحل كويس
ق
15-09-2009 | 01:06 PM
صوت العيون;10274029:
دعاء إذا قلته تشتاق لك الجنة كما تشتاق لها أنت... قال جبريل عليه السلام يا محمد والذي بعثك بالحق لا يدعوا احد بهذا الدعاء إلا غفرت له ذنوبه واشتاقت إليه الجنة واستغفر له المكان وفتحت له أبواب الجنة فنادته الملائكة يا ولي الله ادخل من آي أبواب الجنة تشاء. والدعاء هو ''اللهم إني أسالك إيمانا دائما وأسألك قلبا خاشعا وأسألك علما نافعا وأسألك يقينا صادقا وأسألك دينا قيما وأسألك العافية من كل بلية. أنشرها تؤجر بإذن الله
آآمين
l
15-09-2009 | 01:12 PM
هجرب دلوقتي ياقمر بس بيصحي علطول بعدها
ص
15-09-2009 | 01:12 PM
l
15-09-2009 | 01:15 PM
الحمد لله ياقمر ازيك انتي
اسمك ايه ياقصه اصل مش معقول هقولك ياقصه
امين يارب العالمين
ازيك يامورو اخبارك ايه يابت بقالنا كتير اوي متكلمناش تصدقي فاكراني اصلا ولا لأ
مشمش انا كمان اطمنت علي البيبي يوم الاحد شفتوا سونار والحمد لله كويس بس انا لحظت حاجه ياجماعه ان دماغه كبيره اوي هوالبيبي بيبان في السونار دماغه اكبر من جسمه حاجه طبيعيه يعني ولا انا ابني قلقاسة هههههههههه
دودي هي معلومه البرفان دي بجد اصل ناس كتير بتقولهالي وياتري مش غلط علي البيبي
اسمك ايه ياقصه اصل مش معقول هقولك ياقصه
امين يارب العالمين
ازيك يامورو اخبارك ايه يابت بقالنا كتير اوي متكلمناش تصدقي فاكراني اصلا ولا لأ
مشمش انا كمان اطمنت علي البيبي يوم الاحد شفتوا سونار والحمد لله كويس بس انا لحظت حاجه ياجماعه ان دماغه كبيره اوي هوالبيبي بيبان في السونار دماغه اكبر من جسمه حاجه طبيعيه يعني ولا انا ابني قلقاسة هههههههههه
دودي هي معلومه البرفان دي بجد اصل ناس كتير بتقولهالي وياتري مش غلط علي البيبي
ص
15-09-2009 | 01:17 PM
حد ينسى اول حد عرفه فى الميل والنت ههههههههههههههه
عيب عليكى
دنا شهد جوازك هههههههههه
ازى نيفو
عيب عليكى
دنا شهد جوازك هههههههههه
ازى نيفو
ق
15-09-2009 | 01:18 PM
انا بيبو يا قمر وانتى؟
وايوة عادى ان راسه بتبقى أكبر من جسمه
وايوة عادى ان راسه بتبقى أكبر من جسمه
L
15-09-2009 | 01:19 PM
loveway;10274053:
هجرب دلوقتي ياقمر بس بيصحي علطول بعدها
انا مجربتش يا قمر انا أسمع عن الموضوع ده من زمان
l
15-09-2009 | 01:20 PM
طيب الحمد لله
الحمد لله نيفو زي الفل ياقمر
الحمد لله نيفو زي الفل ياقمر
ص
15-09-2009 | 01:21 PM
الحمد لله
ص
15-09-2009 | 01:24 PM
ص
15-09-2009 | 01:25 PM