تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
b
هاااااااااااااااااااااااااااااة انا جيت وحاسة انمنكتر الاكل ماطابق
على انفاسى عاوزة انام الطفاسة وحشة برضة
ماعليناااااااااااا ازيكممممممممممممم جميعااااااااااااااااااااا
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااة انا بس بتاوبلمؤاخدة هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااة
y
قصدك ايه يعنى
ان انت حلوة عشان اسمك ندى ولا ايه هههههههههههههه
باماره ايه بقى ؟؟الملايه الترترلا اللى كنت هتفرشيها للست الدكتور امبارح ولا ايه ههههههههههههه
ص
يووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووة
أ
ندى زي القمر يا هبة ما شاء الله

امبارح عبدالله كان عمال يلف حوالين نفسه

افتكرت أخوكي هز يا وز هز يا وز
b
ايه دة شاركووووووووونى معاكمممممم انا عاوزة اشووووف الصور هى فين
لحسن انام منكم وانا دماغى مهيسة لوحدى
ماما عمالة تندة عليا بقالها نص ساعة مش قادرة اقوم حتى من على الكرسى ولا قادرة ارد
ص
يا علبببببببببببببببببوكى هههههههههههه
b
ازيكممممم ياااااااااامة الله ويايميم وياصوووووووووووت وياكل اللى هنا
y
روحى اتاوبي بعيد عننا يابت انت
انا اصلا نايمه على الكيبورد منن ساعه ماصحيت ههههههههههههه

ازيك يابكبك
اكلتى ايهبقى مخليكى فطسانه اوىكده ؟؟
ص
مش هتبطلى صوت دى ههههههههههههههه

تعالو االعبوا هنا بسرعه

http://www.forums.3roos.com/t482371-8.html
أ
yomizo;10275565:
ياخواااتى علىالطعامه ياناس
ربنا يحفها من عين حسوده ويحط للى هايحسدها في عينه دوده :)
ماشاء الله الله اكبر عليها


ههههههههههههههههههههه

عجبتني الدودة :)
ع
yomizo;10275572:
عجبك كده بقى اهى ملك شبطت فيها وعاوزاها دلوقتى نعمل ايه بقى
قلتلها هما مسافرين قالتلى هو فين مستافرين فين يعنى عاوزة اشوفهم هههههههههههه

ههههههههه يا اخواتي بوسيهالي العسله دي
lifedrop;10275576:
ما شاء الله يا هوبا ندى زى العسل
بينى وبينك مكنتش مفكراها حلوة اوى كدة...:tongue::tongue:
بس فعلا امورة اوى ما شاااء الله...
كل يوم بتاكد ان كل اللى اسمهم ندى حلويييييين:wink::wink:

عقباااالى ما اجيب بنوتة اموووورة اوى... وتبقى احلى من كل اللى اسمهم ندى:tongue:

ههههههههه ربنا يكرمك يا ندي وتجيبي بنت اموره اوي ومزه يعني من الاخر وتكون احلي كمان والله ما اكره ابدا

yomizo;10275580:
بس مين الشخصيه الحافيه ام جيبه جينز اللى واقفه ورا البت دى في الصوره التانيه ههههههههههههههه؟؟

ههههههههههههه والله كنت عارفهخ انك هتسالي السؤال ده بس مش هقولك مين :tongue:
أ
بوووووووووووووكي

عاملة ايه؟؟

اخترتي اسم للبيبي ؟؟ هي بنت مش كده؟؟
ص
ما تورينا صورة ملك يا يميم انتى كمان
كل الى عنده عيال يصورهم بدل ما اضرب فى المليان
هع هيع
b
الله يابنات اتكلموا هنام انا والبنت اللى فى بطنى منيمانى على طووول
اتكلموا فوقوووووونى لو نمت مش هصحى ولا على بكرة
ع
أمةالله;10275597:
ندى زي القمر يا هبة ما شاء الله

امبارح عبدالله كان عمال يلف حوالين نفسه

افتكرت أخوكي هز يا وز هز يا وز

ربنا يخليكي يا مي
ههههههههه دي دلوقتي جابت لماما الايشارب بتاع الصلاه وعايزه تربطه وترقص
وهي اصصلا ولا بتعرف تعمل حاجه غير تلف حوالين نفسها وفكره كده انها بترقص
لا ولاز الكلام يصقف وهي بتلف يعني عشان تتمخمخ
أ
صوت العيون;10275624:
ما تورينا صورة ملك يا يميم انتى كمان
كل الى عنده عيال يصورهم بدل ما اضرب فى المليان
هع هيع


أنا عاملة إعلان أهو الحمد لله :)

اللي عايز يتفرج يتفضل
أ
بوكي قبي باسم العروسة يمكن يميم تلطشه منك :)
&
yomizo;10275589:
قصدك ايه يعنى
ان انت حلوة عشان اسمك ندى ولا ايه هههههههههههههه
باماره ايه بقى ؟؟الملايه الترترلا اللى كنت هتفرشيها للست الدكتور امبارح ولا ايه ههههههههههههه

دى نقرة ودى نقرة:o:o:o:wink:
hoba555;10275613:
ههههههههه يا اخواتي بوسيهالي العسله دي

ههههههههه ربنا يكرمك يا ندي وتجيبي بنت اموره اوي ومزه يعني من الاخر وتكون احلي كمان والله ما اكره ابدا


ههههههههههههه والله كنت عارفهخ انك هتسالي السؤال ده بس مش هقولك مين :tongue:

ربنا يفرحك بيها وان شاء الله تكون بارة بيكى انتى وابوها وتكون من حفظة كتاب الله ويجعلها قرة عين ليكى انتى وابوها(f)(f)(f)(f)(f)
b
yomizo;10275606:
روحى اتاوبي بعيد عننا يابت انت
انا اصلا نايمه على الكيبورد منن ساعه ماصحيت ههههههههههههه

ازيك يابكبك
اكلتى ايهبقى مخليكى فطسانه اوىكده ؟؟

كنت معزومة عند ماما فى الاول ضربت اتنين عرقسوس
وكلت حمامة محشية ومكرونة بالبشامل وملوخية وشوربة وسلطة ومخلل
وبعدين جوزى قام مكلشالحمامة بتاعتة كل فراخ بس روحت اتوعت وكلتهالة اهة مرحتش لحد غريب
راحت لبنتة
وبعد ماخلصتشربت واحد تمر وواحد سوبيا وعاوزة اهضم لانى جايبة معايابيتفور بالشكولاتة البيضاااااا
نفسى اخد واحدة بس الاكل كابس على نفسى
مسنية اهضم واقوم اخدلى وحداية
y
ماشي ياهوبا انا عرفتها خلاص هه
اصل انت عارفانى ماسيبش حاجه في اى صوره كده تتعدى الا لما افليها كويس هههههه
X