تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ب
14-09-2009 | 09:13 PM
صح كدة مش عارفا ما بيحبوش يرحوا للدكاترة لية؟
m
14-09-2009 | 09:14 PM
om_tota;10269836:
سبحان الله
انا عشان لسة مااخدتش علية ف امش عارفا حلو لالا لا
بس نفسى اسمعة من بتول عمالة اقولها بنت عمو اسمها رؤى تقولى لا النونو نامت ههههههههههههههه
هي بنتك اسمها بتول
ب
14-09-2009 | 09:15 PM
اة يا ميكو اية رايك ؟
يميم هيا ملك مش غيرانة انك حامل
يميم هيا ملك مش غيرانة انك حامل
m
14-09-2009 | 09:26 PM
om_tota;10269858:
اة يا ميكو اية رايك ؟
يميم هيا ملك مش غيرانة انك حامل
حلو اه جميل عندها كام شهر
ب
14-09-2009 | 09:27 PM
عندها سنتين و4 شهور
m
14-09-2009 | 09:28 PM
om_tota;10269907:
عندها سنتين و4 شهور
ربنا يخيهالك
ب
14-09-2009 | 09:32 PM
ربنا يخليكى يا جميل وعقبال ما تشوفى النونو بتاعك
ب
14-09-2009 | 09:37 PM
رحتوا فين؟؟؟؟؟؟؟
y
14-09-2009 | 09:40 PM
ربنا يخليهالك ياموها
سوري كنت بدر لماما على موبايل تانى عشان تجيبه بدل الفقيد الغالى :(
سوري كنت بدر لماما على موبايل تانى عشان تجيبه بدل الفقيد الغالى :(
ص
14-09-2009 | 09:42 PM
هو بناطيل الحمل بتتباع فين وبكام الجينز والقماش ان شاء الله
ز
14-09-2009 | 09:44 PM
ازيكو ياحوامل معلش انا مش بدخل كتير:(النت ممكن ندخله عندنا الاسبوع الجاى كده انا تعبانه جدا وعندى غممان نفس مش ممكن مش طايقه اى اكل ولا اى ريحه ومفيش اى حاجه جايبه نتيجه من ساعه ما بدا الشهر التانى ولسه هروح للكتوره بكره ان شاء الله ادعولى والف مبروك لميرفى النونو(f)(f)(f)
y
14-09-2009 | 09:45 PM
ملك ساعات بتغير وساعات بتحن لها
يعنى عاوزاها تطلع بسرعه
واوقات كتير عدت عليا كانت بتضصربنى في بطنى او تجري تجري وتيجى جرر من بعيد تترمي عليا تبططنى هههههههههه
وساعات تلاقيها عماله تحسس وتبوس توتي
لكن الله اعلم بقى نفسيتها هاتبقى اازاى لما تشرف توتى هانم
لانها لما بتشوف اى بيبي صغننه بتقرب ناحيتنا بتغير وتتلاقيها لازقه فينا وعماله تدور في وشوشنا عشان مانشوفس غيرها هههههههههههههههههه ربنا يستر بقى
يعنى عاوزاها تطلع بسرعه
واوقات كتير عدت عليا كانت بتضصربنى في بطنى او تجري تجري وتيجى جرر من بعيد تترمي عليا تبططنى هههههههههه
وساعات تلاقيها عماله تحسس وتبوس توتي
لكن الله اعلم بقى نفسيتها هاتبقى اازاى لما تشرف توتى هانم
لانها لما بتشوف اى بيبي صغننه بتقرب ناحيتنا بتغير وتتلاقيها لازقه فينا وعماله تدور في وشوشنا عشان مانشوفس غيرها هههههههههههههههههه ربنا يستر بقى
ص
14-09-2009 | 09:48 PM
مبروك لميرفى ولدت هييييييييييييييييييييه ما شاء الله عقبالك يا يميم
ان شاء الله
ان شاء الله
y
14-09-2009 | 09:49 PM
مورو في محلات لبس الحوامل يابطه الجينز ب حوالى 150 -170 او اقل او اعلى على حسب المكان اللى هتجيبيه منه والقماش بقى مععرفشبصراحه لاى مابستريحش الا في الجينز
ص
14-09-2009 | 09:50 PM
طيب هو فى محلات اصلا مخصص للبس الحوامل عمرى ما شفتها
بتكون مليان كدا فى النص
قوليلى اماكن معينه ممكن
ولو محل اخش اقله عاوزة بنطلون حوامل ولا ايه
بتكون مليان كدا فى النص
قوليلى اماكن معينه ممكن
ولو محل اخش اقله عاوزة بنطلون حوامل ولا ايه
m
14-09-2009 | 09:53 PM
d.aml86;10269991:
ازيكو ياحوامل معلش انا مش بدخل كتير:(النت ممكن ندخله عندنا الاسبوع الجاى كده انا تعبانه جدا وعندى غممان نفس مش ممكن مش طايقه اى اكل ولا اى ريحه ومفيش اى حاجه جايبه نتيجه من ساعه ما بدا الشهر التانى ولسه هروح للكتوره بكره ان شاء الله ادعولى والف مبروك لميرفى النونو(f)(f)(f)
انا كمان عندي كده علي طوول غممان ربنا يقوينا يارب
(
14-09-2009 | 10:00 PM
d.aml86;10269991:
ازيكو ياحوامل معلش انا مش بدخل كتير:(النت ممكن ندخله عندنا الاسبوع الجاى كده انا تعبانه جدا وعندى غممان نفس مش ممكن مش طايقه اى اكل ولا اى ريحه ومفيش اى حاجه جايبه نتيجه من ساعه ما بدا الشهر التانى ولسه هروح للكتوره بكره ان شاء الله ادعولى والف مبروك لميرفى النونو(f)(f)(f)
سلامتك يا قمر الف سلامة معلش كلنا مرينا بالامور دية هى متعبة ومقرفة فعلا بس معلش استحملى لغاية ما تعدى اول شهور على خير ان شاء الله وتولدى بالسلامة ان شاء الله (f)
ص
14-09-2009 | 10:01 PM
يارب يارب يارب
m
14-09-2009 | 10:01 PM
yomizo;10269995:
ملك ساعات بتغير وساعات بتحن لها
يعنى عاوزاها تطلع بسرعه
واوقات كتير عدت عليا كانت بتضصربنى في بطنى او تجري تجري وتيجى جرر من بعيد تترمي عليا تبططنى هههههههههه
وساعات تلاقيها عماله تحسس وتبوس توتي
لكن الله اعلم بقى نفسيتها هاتبقى اازاى لما تشرف توتى هانم
لانها لما بتشوف اى بيبي صغننه بتقرب ناحيتنا بتغير وتتلاقيها لازقه فينا وعماله تدور في وشوشنا عشان مانشوفس غيرها هههههههههههههههههه ربنا يستر بقى
هاتسميها ايه باه يايميم
m
14-09-2009 | 10:04 PM
kato;10270083:
سلامتك يا قمر الف سلامة معلش كلنا مرينا بالامور دية هى متعبة ومقرفة فعلا بس معلش استحملى لغاية ما تعدى اول شهور على خير ان شاء الله وتولدى بالسلامة ان شاء الله (f)
معلش ياكاتو ههههه انتي مش قولتي ماحستيش بالاعراض دي ياقمر ماشاء الله