الله يخليكي يامورو
والببت فراشه الايمان كمان ولدت
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
y
14-09-2009 | 10:07 PM
y
14-09-2009 | 10:09 PM
والله ياميكو لحد دلوقتى ماعارفه هانسميها ايه
خايفه تطلع واد وترسى على كريم هههههههههههه
يللا اللى يجي من عند الله مافي احلى منه برده
مورو في محلات لبس حوامل كتير ياروحى
في واحد في عباس العقاد اسمه لف& كير
او يمين من عباس العقاد هتلاقيه على شمالك
وفي كمان في سيتي ستارز بس دول حراميه شويه
وفي كمان فيالمهندسين
والدقي
استنىهاجيبلك اسامى محلات واقولك
خايفه تطلع واد وترسى على كريم هههههههههههه
يللا اللى يجي من عند الله مافي احلى منه برده
مورو في محلات لبس حوامل كتير ياروحى
في واحد في عباس العقاد اسمه لف& كير
او يمين من عباس العقاد هتلاقيه على شمالك
وفي كمان في سيتي ستارز بس دول حراميه شويه
وفي كمان فيالمهندسين
والدقي
استنىهاجيبلك اسامى محلات واقولك
(
14-09-2009 | 10:10 PM
miko85;10270115:
معلش ياكاتو ههههه انتي مش قولتي ماحستيش بالاعراض دي ياقمر ماشاء الله
لا يا قمر انا قولت انى ماتوحمتش على حاجة بس الاعراض دية حسيت بيها عادى :D
ب
14-09-2009 | 10:16 PM
جيتتتتت
ب
14-09-2009 | 10:17 PM
ازيكووووووووووو
بتول قالت رؤى كويس الحمد لله
بتول قالت رؤى كويس الحمد لله
l
14-09-2009 | 10:21 PM
ازيكم يام كرش منك ليها اخباركم ايه
صحيح ايه حكايه الاعراض دي انا مش حاسه بحاجه خالص عشان كده شاكه في نفسي وخايفه والله يا بنات
قولولي الاعراض بتبدا من الاسبوع الكام؟؟؟؟
صحيح ايه حكايه الاعراض دي انا مش حاسه بحاجه خالص عشان كده شاكه في نفسي وخايفه والله يا بنات
قولولي الاعراض بتبدا من الاسبوع الكام؟؟؟؟
ص
14-09-2009 | 10:22 PM
اوكى يا جميله
هتعبك
هتعبك
c
14-09-2009 | 10:23 PM
فراشة الإيمان;10268230:
فراشة الايمان ولدت يوم الاربعاء 9/9/2009 وجابت زياد ولاده قيصريه
دعواتكم
حمدلله عالسلامه يا فراشه انتى وميرفى يارب تكونوا بخير وتدخلوا تطمنونا عليكم
وربنا يباركلكم فى زياد وجومانا يارب وتقوموا بالسلامه
yomizo;10269761:
لا هاتى كمان المقص ياندى مش هايخسر بس هاتعرفي تقصي بيه عن القصافه
مها ادعيلنا الله يكرمك لحسن الباشا نايم من امبارح
كل شويه ادخله لابسه كمامه اعمله كمادات واخرج تانى واقيس الحراره على كده طول اليوم
وفطر واديتله خافض حراره ونام تانى
المفروض ان انكل ياخده كمان شويه يوديه المستشفى عشان نطمن عليه بس هو دماغه ناشفه اوى مش راضي يروح معاه وال ايه عاوز يقوم يلبس وينزل الشغل
مدعوق ابو ام الشغل على السجاير في ساعه واحده
الف سلامه يا يميم على ابو ملك وحاولى تشوفى حماكى يجيله ينزله بالعافيه حتى عشان محدش يتعدى منه مش عارفه اخرت العند بتاع الرجاله ده ايه هى شطاره يعنى انهم ميروحوش لدكتور ربنا يشفيه ويخفف عنه يارب
s
14-09-2009 | 10:28 PM
love_me_more307;10270203:
ازيكم يام كرش منك ليها اخباركم ايه
صحيح ايه حكايه الاعراض دي انا مش حاسه بحاجه خالص عشان كده شاكه في نفسي وخايفه والله يا بنات
قولولي الاعراض بتبدا من الاسبوع الكام؟؟؟؟
متقلقيش يابنتى علطول كدة انا هسميكى قلق ههههههههه بصى مش كل الناس بتجيلها نفس الاعراض يعنى ممكن يجيلك غمامان نفس الصبح بس و ممكن قىء و دوخة و الشم و كله عادة بيبقى وراثة من الام يعنى على حسب مامتك و اخواتك لو ليكى اخوات بنات اتجوزوا هتلاقيكى زيهم و فى ناس بيجيلها بنوم بس
ب
14-09-2009 | 10:28 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 10 (10 عضو و 0 ضيف) om_tota, crazy ananas, kato, yomizo, hoba555, sweet_toota, مايونيز, صوت العيون+, lifedrop
l
14-09-2009 | 10:30 PM
شكرا يا سوويت على ردك
وبجد انا فعلا قلق ده انا هتهبل قريب لحد ما اشوف البيبي في كيس الحمل
ماما بتقول من ال يوم حمل وترجيع ودوخه وغممان وحوارات وانا دلوقت يف الاسبوع الخامس ومش حاسه بحاجه تفتكروا في ايه عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ربنا يستر
وبجد انا فعلا قلق ده انا هتهبل قريب لحد ما اشوف البيبي في كيس الحمل
ماما بتقول من ال يوم حمل وترجيع ودوخه وغممان وحوارات وانا دلوقت يف الاسبوع الخامس ومش حاسه بحاجه تفتكروا في ايه عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ربنا يستر
c
14-09-2009 | 10:30 PM
love_me_more307;10270203:
ازيكم يام كرش منك ليها اخباركم ايه
صحيح ايه حكايه الاعراض دي انا مش حاسه بحاجه خالص عشان كده شاكه في نفسي وخايفه والله يا بنات
قولولي الاعراض بتبدا من الاسبوع الكام؟؟؟؟
يا بنتى مش كل الناس بتحس بالحاجات ديه
مش كل الناس بترجع وله بتدوخ وله حتى بتتوحم هى الافلام بس اللى بتربط الحمل بالترجيع وكدا انا الحمد لله محصليش الحاجات ديه وجوزى كان بيقولى انتى مش هترجعى بئا وله ايه زى الافلام :D
يعنى متشغليش بالك واحمدى ربنا ده فى ناس بتقضيها ترجيع اول تلات شهور
والحوامل الجدد معلش استحملوا هما كلها اول تلات شهور وان شاء الله عالرابع كله بيرجع زى الاول واحسن كمان ربنا معاكم ويعدى عليكم الحمل على خير ان شاء الله
محدش يعرف حاجه عن هددددددددددددددددددددى
ب
14-09-2009 | 10:32 PM
هدى هنا ف المنتدى بس قسم الولادة
ر
14-09-2009 | 10:35 PM
miko85;10269731:
اه والله تعبت اوي النزيف وقف طيب... مافيش حل للورم ده ممكن يروح طيب ولا ايه
الف سلامه عليكى ياميكو هو انت عارفت ازاي ياقمر ربنا يكملك ع خير
s
14-09-2009 | 10:35 PM
جت الصبح بس متكلمتش معرفش لية تقلانة علينا كدة :(
&
14-09-2009 | 10:37 PM
هدى جوزها عندها...
الغريبة بقى... هوبا ام ندى
مظهرتش النهاردة... خير ان شاء الله
الغريبة بقى... هوبا ام ندى
مظهرتش النهاردة... خير ان شاء الله
ص
14-09-2009 | 10:37 PM
روكا هو انتى الى سكنه فوق مس نورا ها
ر
14-09-2009 | 10:37 PM
love_me_more307;10270249:
شكرا يا سوويت على ردك
وبجد انا فعلا قلق ده انا هتهبل قريب لحد ما اشوف البيبي في كيس الحمل
ماما بتقول من ال يوم حمل وترجيع ودوخه وغممان وحوارات وانا دلوقت يف الاسبوع الخامس ومش حاسه بحاجه تفتكروا في ايه عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ربنا يستر
انا كمان برضو زيك بس كده احسن عشان ان لو ابتدات فى الترجيع مش هبطل ربنا يستر
l
14-09-2009 | 10:37 PM
سويت توتا معلش هسالك سؤال
انتى شوفتي البيبي الحمد لله في كيس الحمل؟
بيقولوا بيبان يف الاسبوع السادس ولا بيبان بعد كده؟
اصل انا اقل منك باسبوع انا 5 اسابيع بس
ربنا يكملنا كلنا على خير يارب
انتى شوفتي البيبي الحمد لله في كيس الحمل؟
بيقولوا بيبان يف الاسبوع السادس ولا بيبان بعد كده؟
اصل انا اقل منك باسبوع انا 5 اسابيع بس
ربنا يكملنا كلنا على خير يارب
c
14-09-2009 | 10:39 PM
love_me_more307;10270249:
شكرا يا سوويت على ردك
وبجد انا فعلا قلق ده انا هتهبل قريب لحد ما اشوف البيبي في كيس الحمل
ماما بتقول من ال يوم حمل وترجيع ودوخه وغممان وحوارات وانا دلوقت يف الاسبوع الخامس ومش حاسه بحاجه تفتكروا في ايه عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ربنا يستر
انتى كدا مش هتشوفى البيبى فى كيس الحمل انتى كدا هتولدى من القلق
عمرى ماشوفت واحده عوزه ترجع عشان تحس انها حامل على فكره انا فضلت لحد الرابع مش حسه انى حامل ومتاكدش انى حامل الا لما حسيت بحركه وبطنى كبرت شويه
رغم انى كنت بشوفها فالسونار
اهدى يا بنتى الموضوع ابسط من كدا مش لزم تتعذبى عشان تتاكدى انك حامل
ربنا يدمها عليكى نعمه :D