تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
y
لا هاتى كمان المقص ياندى مش هايخسر بس هاتعرفي تقصي بيه عن القصافه

مها ادعيلنا الله يكرمك لحسن الباشا نايم من امبارح
كل شويه ادخله لابسه كمامه اعمله كمادات واخرج تانى واقيس الحراره على كده طول اليوم
وفطر واديتله خافض حراره ونام تانى

المفروض ان انكل ياخده كمان شويه يوديه المستشفى عشان نطمن عليه بس هو دماغه ناشفه اوى مش راضي يروح معاه وال ايه عاوز يقوم يلبس وينزل الشغل
مدعوق ابو ام الشغل على السجاير في ساعه واحده
ب
اخبار عجينة الزلابيا اية؟
s
لا مفيش حل غير الجراحة و مش بتتعمل غير لو فى مشاكل جامدة بسببه
ب
ربنا يشفية ويعافية
هو كمان كان صايم كان يفطر وطول اليوم سوايل وشوربة بالمون بقى

معلش استحملى كلة بثوابة
&
فى التجهيزاااااااااات يا ميكو عشان كلنا نستفييييييييد
y
هههه
عملتها الصبح فطرنا بيها
وهاقوم اعمل اللباقي دلوقتى اهو
ب
محدش لقى موديلات سوارية ع بنطلون حمل

او حد يقولى البس اية ف الفرح دةةةةةةةةةةة
y
لايامها والله لسانى وريقي نشفوا على قوله افطر يابنى وهو مش راضي ابداااا
ده حتى كان عاوز يروح الشغل وانا كلمت واحد صاحبه قلتله اتصرف الراجل مش عارف يفتح ويقوم من السرير
ربا يستر بجد والله لو راح الشغل هايتعباكتر وهيعد يشسرب في سجاير تتعبه اكتر واعيط انا بقى
ب
فطرنا مين تانى يااختى اللى فاطر معاكى
بس بالف هنا عليكى انتى وتوتى هههههههههه
&
الف سلاااااااامة على الباشا يا يميم.....
انا اول مرة اشوف ظابط بيحب شغله
ب
لا شغل اية دلوقتى

البلد هتقف يعنى لو منزلش صحتة اهم ربنا يشفية ياااااااارب


اية رايكو ف اسم رؤى
y
فرح ايه يامها في الحمل ده هههههههههه
اناماروحتش غير فرح واحد غصب عنى وكنت لابسه بدل من بتوع امى عشان كبيره وواسعه عليا ههههههههه

لكن انتممكن تلبسي اى بنطلون قماش عندك وعليها اى بلوزة بامبير من تحت الصدر ومش مهم بقى بتلمع ولا بتبربئ انتحامل
ومعاكى عزرك وتعدى تترزعي على جمب لوحدك ومحدش هاياخد باله وخلصنا
y
مش حلو ومش عجبنى الاسم يامها
والله ياندى هو بيكره الظباط كلها ههههههههههههه بسبيموت في شغله مووووت بجد
ا
مها نا وملك اللى فطرنا منها
s
جيبيله بنادول اللى بينيم يا يميم و ان شاء الله هيقوم حصان
s
موها ممكن شيفونة سوارية
ب
اة انتى وملك انا قولت انتى مفطرة الشارع معاكى ولا اية
ههههههههههههههههههههه
ب
طب عايزة اشوف موديلات
عشان اعرف هجيب قماش اية
s
انا و جوزى دة الاسم الوحيد اللى متفقين عليه هو كان عايز مريم و انا مش عايزاة و نفسى فى اسامى جديدة بس رؤى الوحيد اللى مختلفناش علية لحد دلوقتى
ب
سبحان الله

انا عشان لسة مااخدتش علية ف امش عارفا حلو لالا لا

بس نفسى اسمعة من بتول عمالة اقولها بنت عمو اسمها رؤى تقولى لا النونو نامت ههههههههههههههه
y
هههه
كلمتله ابوه يطلع يشوفه بقى بنفسه خليه يلبسوينل معاه بالعافيه يروح للدكتور
X