تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
s
14-09-2009 | 06:13 PM
و هدى كمان تقلانة علينا مش راضية تكلمنا
ف
14-09-2009 | 06:19 PM
lifedrop;10269140:
منورة باصحابه يا معلم برعى:D:D
دة نورك يا قمر:D:D:D
منور بيك يا ابو ضحكة جنااااااان:D:D:D:D
مين فينا ابو ضحكه جنان يا جميييييييييل:wink:
&
14-09-2009 | 06:21 PM
اسكتووووووووووووووو......
مش انا ممكن مسميش بنتى جويرية!!!!!!
زعلاااااانة اوى
مش انا ممكن مسميش بنتى جويرية!!!!!!
زعلاااااانة اوى
s
14-09-2009 | 06:21 PM
منورة يا ندى كفاية بقى تعاكسوا فى بعض واحنا قاعدين
s
14-09-2009 | 06:22 PM
ليةةةةةةة دانتى كنتى معجبة بالاسم جداااااااااا
ف
14-09-2009 | 06:24 PM
ليييييييييييييييييييييييييييييه يا نودى زعلتينى والله
y
14-09-2009 | 06:25 PM
هيييييييه
انا فرحت والله
حقيقي بجد ياندى بنتك كانت صعبانه عليا اوى بالاسم اللى انت منقيالهلها ده
انا فرحت والله
حقيقي بجد ياندى بنتك كانت صعبانه عليا اوى بالاسم اللى انت منقيالهلها ده
ف
14-09-2009 | 06:28 PM
yomizo;10269177:
هيييييييه
انا فرحت والله
حقيقي بجد ياندى بنتك كانت صعبانه عليا اوى بالاسم اللى انت منقيالهلها ده
الاسم عاجبنى يا ست يميم:mad:
انتى ناويه تسمى ايه
&
14-09-2009 | 06:30 PM
والله يا توتا لسة معجبة بيه ( انا عارفة انه مش عاجب ناس كتييييير)
بس انا مقتنعة بيه جدا...
لكن نعمل ايه فى الناس اللى حوالينا...
كل ما اقول الاسم الاقى الناس بتقلب وشها...
بس فيه ناس عاجبها جدا زىى....
جوزى بيقول جومانا وبنفكر فى روفيدة او حفصة....
عااااااااااااااا ....
حاسة ان بنتى اسمها جويرية وانى لو غيرت الاسم مش حتبقى بنتى.........
عااااااااااااااااااااااااااا
بس انا مقتنعة بيه جدا...
لكن نعمل ايه فى الناس اللى حوالينا...
كل ما اقول الاسم الاقى الناس بتقلب وشها...
بس فيه ناس عاجبها جدا زىى....
جوزى بيقول جومانا وبنفكر فى روفيدة او حفصة....
عااااااااااااااا ....
حاسة ان بنتى اسمها جويرية وانى لو غيرت الاسم مش حتبقى بنتى.........
عااااااااااااااااااااااااااا
ف
14-09-2009 | 06:33 PM
lifedrop;10269188:
والله يا توتا لسة معجبة بيه ( انا عارفة انه مش عاجب ناس كتييييير)
بس انا مقتنعة بيه جدا...
لكن نعمل ايه فى الناس اللى حوالينا...
كل ما اقول الاسم الاقى الناس بتقلب وشها...
بس فيه ناس عاجبها جدا زىى....
جوزى بيقول جومانا وبنفكر فى روفيدة او حفصة....
عااااااااااااااا ....
حاسة ان بنتى اسمها جويرية وانى لو غيرت الاسم مش حتبقى بنتى.........
عااااااااااااااااااااااااااا
زعلتينى والله يا نودى
اممممممممممم طيب ايه رأيك فى عائشه بس ماحدش يقولها عيشه:ss:
s
14-09-2009 | 06:37 PM
ميرفى ولدت و سمت جومانا واللهى اسم حلو بس انتشر بردو
&
14-09-2009 | 06:38 PM
فراشه فى بيتها;10269197:
زعلتينى والله يا نودى
اممممممممممم طيب ايه رأيك فى عائشه بس ماحدش يقولها عيشه:ss:
فكرنا فيه ... ومحطوط فى الخطة ....
بس لو حد قالها يا عيشة حولع فيه :mad::mad::mad::mad:
من الاخر انا كان نفسى اسم اسلاااامى اوى...
ويكون زوجة من زوجات الرسول او صحابية وفى نفس الوقت ميكونش متكرر عندنا ويستحب يكون جديد ومميز....
لو حد شاف اسم بالمواصفات دى يقولى
&
14-09-2009 | 06:39 PM
ميرفى تقريبا برضه كانت محتارة بين جويرية وجومانا زيينا....
ربنا يباركلها فيها
ربنا يباركلها فيها
s
14-09-2009 | 06:40 PM
فاطيما حلو و محدش هيقلها يا فاطنة
c
14-09-2009 | 06:45 PM
ازيكم يا عيال
ربنا يبارك لى ميرفى فى بنتها يارب ياريت لو حد بيكلمها يسلملى عليها ويقولها حمدلله عالسلامه
ندى روحتى للدكتوره وله لا
عندك اسم رقيه حلو برضو احنا لحد دلوقتى متفقين على نور
ربنا يبارك لى ميرفى فى بنتها يارب ياريت لو حد بيكلمها يسلملى عليها ويقولها حمدلله عالسلامه
ندى روحتى للدكتوره وله لا
عندك اسم رقيه حلو برضو احنا لحد دلوقتى متفقين على نور
y
14-09-2009 | 06:47 PM
وممكن كمان خديجه حلواو فاطمه
بس انتوا ليه كل الاسامى تحسيها من ايام الجاهليه كده هههههههههههههه
انا والله لسه ماعرفش هاسميها ايه
هو عاوز سلمى وانا عاوزة عالية (بالتاء المربوطه )
بس انتوا ليه كل الاسامى تحسيها من ايام الجاهليه كده هههههههههههههه
انا والله لسه ماعرفش هاسميها ايه
هو عاوز سلمى وانا عاوزة عالية (بالتاء المربوطه )
&
14-09-2009 | 06:48 PM
مروحتش ....مكنتش موجودة امبارح
احتمال اروح بكرة ان شاء الله
انا نازلة بقى.... راجعة بعد الفطار ان شاء الله
احتمال اروح بكرة ان شاء الله
انا نازلة بقى.... راجعة بعد الفطار ان شاء الله
y
14-09-2009 | 06:52 PM
يابختك ياانوسه
انا نفسي في نور او ليلى بس مش متوافقين عليهم خالص
جوزى بيقولى نور ده اسم ولد وبنت وانا مش عاوز اسم مشكوك فيه :(
وليلى مش راضين بيه اهله ال ايه اصله اسم الشغاله بتاعتهم والناس كلها في عيلتهم خلاص عرفت ان ليلى دى تبقى الشغاله يقولوا ايه علينا يعنى مسمين البت على اسم الشغاله !!!!!!!!!!!
نو كومينت :(
اختى قالتى كمان على رقيه ده امبارح بس مش داخلا مزاجى اوى
ودلعه روكي
عارفه كمان يا ندى لو يعجبك الاسم ده هو اسم واحده صاحبتى وماسمعتوش الا عليها واسم ظريف برده واسلامى ومن القران كمان ياستى
اسمها تقوى ويتنطق تقوى او تأوى لسهولة اللفظ بس لكن معناه حلو اوى
وانت حره بقى تندهيها بانى فيهم
انا نفسي في نور او ليلى بس مش متوافقين عليهم خالص
جوزى بيقولى نور ده اسم ولد وبنت وانا مش عاوز اسم مشكوك فيه :(
وليلى مش راضين بيه اهله ال ايه اصله اسم الشغاله بتاعتهم والناس كلها في عيلتهم خلاص عرفت ان ليلى دى تبقى الشغاله يقولوا ايه علينا يعنى مسمين البت على اسم الشغاله !!!!!!!!!!!
نو كومينت :(
اختى قالتى كمان على رقيه ده امبارح بس مش داخلا مزاجى اوى
ودلعه روكي
عارفه كمان يا ندى لو يعجبك الاسم ده هو اسم واحده صاحبتى وماسمعتوش الا عليها واسم ظريف برده واسلامى ومن القران كمان ياستى
اسمها تقوى ويتنطق تقوى او تأوى لسهولة اللفظ بس لكن معناه حلو اوى
وانت حره بقى تندهيها بانى فيهم
y
14-09-2009 | 06:53 PM
يللا هاروح احضر السفره ولو انه شكله كده هياكل في السرير
اهو ابقى عملت اللى عليا وخلاص
اهو ابقى عملت اللى عليا وخلاص
ر
14-09-2009 | 07:01 PM
السلام عليكم
ازيكم يا حوامل اسمحوا لى انضم معاكم انا رانيا مصرية عايشة فى السعودية حامل بالشهر الرابع و عندى بنوتة علياء عمرها سنتين و 3 شهور و ان شاء الله كلكم تولدوا بالسلامة
ازيكم يا حوامل اسمحوا لى انضم معاكم انا رانيا مصرية عايشة فى السعودية حامل بالشهر الرابع و عندى بنوتة علياء عمرها سنتين و 3 شهور و ان شاء الله كلكم تولدوا بالسلامة