انا شايفاكو بتكلموا عن الهدوم وبتلبسوا العيال اية
اية اللى انتو بتعملوا فيهم دة هما عشان مش بيكلموا
انا بلبس واحدة كت وواحدة والبنطلون والف ف الكوفرتة وانتهينا
يعنى بتول كانت ف الصيف كنت بلبس كدة ف شهر 5
والحلوة حلاوتها ان شاء الله لما تيجى ف شهر 1 او 2 باردو هلبس كدة بس ممكن بدلالكوفرتة بطانية
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ب
14-09-2009 | 08:39 PM
ب
14-09-2009 | 08:40 PM
الرحمة يااخوات هههههههههههههههههه
ب
14-09-2009 | 08:41 PM
ندى انتى جبتى مقص النونو دة منين ؟
ب
14-09-2009 | 08:42 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 9 (9 عضو و 0 ضيف) om_tota, lifedrop, صوت العيون+, sweet_toota, فراشه فى بيتها, دموع اشتياقي, miko85, مونه الدلوعه, crazy ananas
هااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هااااااااااااااااااااااااااااااااااا
m
14-09-2009 | 08:42 PM
sweet_toota;10269639:
ميكو فينك من الصبح و عاملة اية؟
موجوده والله انا بجي بعد الفطار وبعدين تعبانه عامله ارجع من امبارح واخدت حقن وبردو مافيش الغثيان مش راضي يروح
انت عامله ياسويت انا بسال عليكي علي طوول وايه الاخبار عندك ايه
الاورام ده ممكن تروح طمنيني عليكي
yomizo;10269645:
اهلا ياميكو ياختى مالك جايه النهارده بدري كده ليه ههههههههه
اه ولدوت ميرفي جابت جومانا
وفراشه جابت زياد
عقبالك وعقبال كل الحواااانل
اهلا يايميم جيت بدري محمد راح بلد جبنا وسبني راح يفطر وسبني شوفتي النداله
lifedrop;10269654:
انا ندى(اسمى عسول اوى ... مش كدة؟؟؟)
اسم عسول اوي
ص
14-09-2009 | 08:42 PM
ببببببببببببخ
y
14-09-2009 | 08:44 PM
مها وانا كمان والله على حد فكري كنت بلبس ملك برده وواحده وسالوبيت مع البطانيه
وان الدنيا بردت اوى كنت بلبسها واحده كم وواحده كت او نص وسالوبيت وبطانيه والسلام
وان الدنيا بردت اوى كنت بلبسها واحده كم وواحده كت او نص وسالوبيت وبطانيه والسلام
s
14-09-2009 | 08:47 PM
واللهى يا ميكو الورم الليفى اتضحلى انه بيكبر مع الحمل بشكل اسرع عشان بيتغذى على هرمونات الحمل بس ادينى سايباها على ربنا و ربنا يقدم اللى فية الخير..انا لسة قارية انك تعبتى امبارح الف سلامة عليكى طمنينى الدم الحمدلله وقف؟
ب
14-09-2009 | 08:49 PM
اهلا يا مورو وبطلى تخضينى عشان ف ناس هنا فالتاسع
ممكن تولد وهيا اعدة
صح كدة يا يميم كفاية هدوم
ممكن تولد وهيا اعدة
صح كدة يا يميم كفاية هدوم
&
14-09-2009 | 08:50 PM
فراشه فى بيتها;10269665:
ايوه يا ست هانم عسول ايه البجاحه دى:mad:
ايه البتاعه الى انتى حطاها دى
بتعملى الزبادى ازاى بقى:D
بغلى كيلو لبن واسيبه لما يدفى ...يعنى تحطى صبعك فيه وعدى لحد 9 تستحملى درجة حرارته وبعدين تجيبى واحد كوب زبادى... انا استخدمت لبنيتا وحطيت عليه ذرة ملح وبعدين اقلبوه واحطه على الللبن واحطه فى كوبايااات... وتجيبى حلة او صينية بغطا وتحطى فيها مايه دافية اقرب للسخونة بحيث لما تحطى الكوبايات تبقى نصها كدة....
وبعدين تسخنى الفرن شوية وتتطفيه وتحطيه الحلة المتغطية اللى جواها الزبادى فى الفرن وبس..بسبيها حوالى 3 او 4 ساعات ....
بحب اكبر المواضيع عشااااااان احس انى عبده المهم:wink::wink::wink:
om_tota;10269668:
ندى البلاى جيم ف منة هنا ف ال منصورة وفين
ازيكو الاوللللللللللل
الحمد لله ...رديت عليكى فى التجهيزات يا مها...
فى عوض الله ماركت الجديد والطرشوبى وتقريبا بيانو بيانو
yomizo;10269671:
على فكره يا ندى
في حالجات من اللى انتكاتباها في تجهيزات الحمل
مش لازم تشتريها من دلوقتى يعنى ممكن تاجليها لبعدين عشان بس ماترهقيش نفسك بمصاريفها من دلوقتى
دى نقلها من اجزاء قديمة يا يميم....مين دى اللى تجيب الحاجات دى كلها مرة واحدة ... ولا تجيبها كلها اصلا....
انما هيا للتذكرة فقط يا اختى
om_tota;10269677:
انا شايفاكو بتكلموا عن الهدوم وبتلبسوا العيال اية
اية اللى انتو بتعملوا فيهم دة هما عشان مش بيكلموا
انا بلبس واحدة كت وواحدة والبنطلون والف ف الكوفرتة وانتهينا
يعنى بتول كانت ف الصيف كنت بلبس كدة ف شهر 5
والحلوة حلاوتها ان شاء الله لما تيجى ف شهر 1 او 2 باردو هلبس كدة بس ممكن بدلالكوفرتة بطانية
لو سمحت يا انسة .....
افيدو الناس فى التجهيزات عشااااااااااااااان متوهش
بس.....
ب
14-09-2009 | 08:50 PM
الف سلامة يا ميكو
يميم الباشا بتاعك اخبارة اية؟
يميم الباشا بتاعك اخبارة اية؟
m
14-09-2009 | 08:50 PM
sweet_toota;10269710:
واللهى يا ميكو الورم الليفى اتضحلى انه بيكبر مع الحمل بشكل اسرع عشان بيتغذى على هرمونات الحمل بس ادينى سايباها على ربنا و ربنا يقدم اللى فية الخير..انا لسة قارية انك تعبتى امبارح الف سلامة عليكى طمنينى الدم الحمدلله وقف؟
اه والله تعبت اوي النزيف وقف طيب... مافيش حل للورم ده ممكن يروح طيب ولا ايه
m
14-09-2009 | 08:51 PM
om_tota;10269728:
الف سلامة يا ميكو
يميم الباشا بتاعك اخبارة اية؟
الله يسلمك
ب
14-09-2009 | 08:52 PM
مين النحلة دى يا ندى
ايوة يا ندى جزاكى الله خير شوفت ردك
طب ماتعرفيش الاسعار؟
ايوة يا ندى جزاكى الله خير شوفت ردك
طب ماتعرفيش الاسعار؟
ص
14-09-2009 | 08:53 PM
سلامتك يا جميله
&
14-09-2009 | 08:54 PM
om_tota;10269688:
ندى انتى جبتى مقص النونو دة منين ؟
انا مجبتش المقص...انا جبت القصافة وكان فيه مقص ومبرد بس مجبتهومش
قولت اشوف استخدامه ايه الاول...
جبتهم من الطرشوبى برضه يا موها
صوت العيون;10269695:
ببببببببببببخ
عوووووووووووووووووووووو
مبخفش:tongue::tongue::tongue:
m
14-09-2009 | 08:54 PM
لو عايزه اسالك سوال في التجهيزات اسال هنا ولا فين
ب
14-09-2009 | 08:54 PM
الرغى الرغى
ب
14-09-2009 | 08:56 PM
ندى ياريت لما تقولى جبت كزا يبقى بالسعر ع طول
عشان انا نسيت الحاجات واسعارها
هههههههههههههههه
عشان انا نسيت الحاجات واسعارها
هههههههههههههههه
ب
14-09-2009 | 08:57 PM
محدش ف التجهيزات غيرى يا ميكو
