تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
c
yomizo;10265194:
انا كنت جايباهام من صيدليه سيف اللى فيا لمرغنى ياعيال
استنوا عليا كام يوم هانزل اجيب منهم لان بتوعملك ضاعوا على مش يكفو على كده
واقولكم منين وبكام

ماتنسيش يا يميم تقوليلى بكام لما تجبيها وياريت فى اللينك بتاع التجهيزات عشان اشوفه

yomizo;10269253:
يابختك ياانوسه
انا نفسي في نور او ليلى بس مش متوافقين عليهم خالص
جوزى بيقولى نور ده اسم ولد وبنت وانا مش عاوز اسم مشكوك فيه :(
وليلى مش راضين بيه اهله ال ايه اصله اسم الشغاله بتاعتهم والناس كلها في عيلتهم خلاص عرفت ان ليلى دى تبقى الشغاله يقولوا ايه علينا يعنى مسمين البت على اسم الشغاله !!!!!!!!!!!
نو كومينت :(

اختى قالتى كمان على رقيه ده امبارح بس مش داخلا مزاجى اوى
ودلعه روكي

عارفه كمان يا ندى لو يعجبك الاسم ده هو اسم واحده صاحبتى وماسمعتوش الا عليها واسم ظريف برده واسلامى ومن القران كمان ياستى

اسمها تقوى ويتنطق تقوى او تأوى لسهولة اللفظ بس لكن معناه حلو اوى
وانت حره بقى تندهيها بانى فيهم

على فكره فى واحد مع جوزى فالشغل جاب ولد ومسمى نور برضو هههههههههههههههه
بس احنا عجبنا نور على بنت اكتر انا مش بلعاه على ولد خالص بصراحه

على فكره لو فكرتى فى رقيه كتير هيعجبك بس انتى عشان ملك عوزه اسم ابسط شويه
طب ايه رايك فى منه

وعلى فكره تقى اسهل من تقوى شويه


ربنا معاكى يا ندى ورايحه فين دلوقتى (6) مستنيانك فالسهره

حد يعرف حاجه عن هدى بقالى كتير مشفتهاش يارب تكون بخير
ر
yomizo;10268881:
والبنطلون بتاع الحمل اهو ب 120








حلو اوى ياترى جابه منين يعنى البنوته ده فى اي بلد عشان انا عايشه فى الامارات وممكن اشوفه هنا بس بصراحة بما انى لسه فى التانى مش عايزة اشتري دلوقتى بس الصراحة المسائل عندنى كبرت اوووووووى
y
روكا2010;10269358:
حلو اوى ياترى جابه منين يعنى البنوته ده فى اي بلد عشان انا عايشه فى الامارات وممكن اشوفه هنا بس بصراحة بما انى لسه فى التانى مش عايزة اشتري دلوقتى بس الصراحة المسائل عندنى كبرت اوووووووى


هى كمان في دبي ياقمر
والحاجات دى انا اعرف انها المانى بس مش عارفه بقى ازا كانت هى بتجيبها من دبي ولا بستوردها
على العموم اسلهالك
ولو انه ااكد مش هاتبوح بسر المهنه بس سيبك انت هاعرف لك انا قرار الليله كلها هههههههههههه
c
رور;10269281:
السلام عليكم
ازيكم يا حوامل اسمحوا لى انضم معاكم انا رانيا مصرية عايشة فى السعودية حامل بالشهر الرابع و عندى بنوتة علياء عمرها سنتين و 3 شهور و ان شاء الله كلكم تولدوا بالسلامة

اكيد يا رور معانا وبما انك سوابق يبئا معانا بالثلاث عشان هنستغل خبرتك بئا
وربنا يكملك على خير ان شاء الله ويباركلك فى علياء يارب
وانتى عرفتى حامل فى ايه وله لسه
وعوزين نشوفك هنا معانا
http://www.forums.3roos.com/t482017.html
ر
yomizo;10269375:
هى كمان في دبي ياقمر
والحاجات دى انا اعرف انها المانى بس مش عارفه بقى ازا كانت هى بتجيبها من دبي ولا بستوردها
على العموم اسلهالك
ولو انه ااكد مش هاتبوح بسر المهنه بس سيبك انت هاعرف لك انا قرار الليله كلها هههههههههههه


تسلملى ياغاليه وع فكرة هم ممكن يكون اسعارهم اقل من اللى هى عرضة بس عشان تطلعله مصلحة
y
روكا ده اكيد ياروحى عشان تطلع حق العرض والشحن امال هى عامله كده مش عشان تكسب ولا ايه ؟:)
(
(f)
رور;10269281:
السلام عليكم
ازيكم يا حوامل اسمحوا لى انضم معاكم انا رانيا مصرية عايشة فى السعودية حامل بالشهر الرابع و عندى بنوتة علياء عمرها سنتين و 3 شهور و ان شاء الله كلكم تولدوا بالسلامة



وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة اهلا يا رانيا بيكى معانا يا قمر والف مبروك الحمل وان شاء الله تولدى بالسلامة يا قمر وربنا يخليلك بنوتك علياء يا قمر (f)

:15:

الف مبروك لميرفى وفراشة الايمان ولديتهم بالسلامة وحمدلله على سلامتهم وسلامة جومانة وزياد ربنا يحفظهم يارب ويبارك فية (f)

وعقبال باقى الحوامل لما يولدوا بالسلامة يا رب ونطمن عليهم (f)
ب
حمد لله ع سلامة ميرفى وفراشة الايمان ربنا يقومهم بالسلامة ياااارب

انا كمان سلفتى مسجلة بنتها يوم 9|9|2009
لان هيا والدة يوم 8 بعد العصر

وسمتها رؤى
&
انا جيت تانى...
على فكرة مرات اخويا شارية بنطلون زى دة من هنا فى المنصورة تقريبا
وتقريبا والله اعلم من محل دانيال دى شارميه...لو عايزييين ممكن اسالهالكم واتاكدلكم
m
om_tota;10269588:
حمد لله ع سلامة ميرفى وفراشة الايمان ربنا يقومهم بالسلامة ياااارب

انا كمان سلفتى مسجلة بنتها يوم 9|9|2009
لان هيا والدة يوم 8 بعد العصر

وسمتها رؤى

هما ميرفي وفراشه الايمان ولدو ولا لسه
&
عملت زبادى مرتيييييين...
ما شاء الله طلعت تحفة بجد....
انا ناوية اكمل فى المشرووووووع دة
&
ولد يا ميكو( ازيك الاول؟؟؟)
ميرفى جابت جومانا
وايمان جابت زياد
m
lifedrop;10269619:
ولد يا ميكو( ازيك الاول؟؟؟)
ميرفى جابت جومانا
وايمان جابت زياد

الحمدلله انتي اسمك ايه
جومانا وزياد اه حلوين
s
ميكو فينك من الصبح و عاملة اية؟
y
اهلا ياميكو ياختى مالك جايه النهارده بدري كده ليه ههههههههه
اه ولدوت ميرفي جابت جومانا
وفراشه جابت زياد
عقبالك وعقبال كل الحواااانل
&

انا ندى(اسمى عسول اوى ... مش كدة؟؟؟)
ف
lifedrop;10269654:





انا ندى(اسمى عسول اوى ... مش كدة؟؟؟)



ايوه يا ست هانم عسول ايه البجاحه دى:mad:




ايه البتاعه الى انتى حطاها دى


بتعملى الزبادى ازاى بقى:D
ب
ندى البلاى جيم ف منة هنا ف ال منصورة وفين

ازيكو الاوللللللللللل
y
على فكره يا ندى
في حالجات من اللى انتكاتباها في تجهيزات الحمل
مش لازم تشتريها من دلوقتى يعنى ممكن تاجليها لبعدين عشان بس ماترهقيش نفسك بمصاريفها من دلوقتى
y
ندى عملت الاستايل بتاعها اشكال بافتات هههههههههه
X