yomizo;10265194:
انا كنت جايباهام من صيدليه سيف اللى فيا لمرغنى ياعيال
استنوا عليا كام يوم هانزل اجيب منهم لان بتوعملك ضاعوا على مش يكفو على كده
واقولكم منين وبكام
ماتنسيش يا يميم تقوليلى بكام لما تجبيها وياريت فى اللينك بتاع التجهيزات عشان اشوفه
yomizo;10269253:
يابختك ياانوسه
انا نفسي في نور او ليلى بس مش متوافقين عليهم خالص
جوزى بيقولى نور ده اسم ولد وبنت وانا مش عاوز اسم مشكوك فيه :(
وليلى مش راضين بيه اهله ال ايه اصله اسم الشغاله بتاعتهم والناس كلها في عيلتهم خلاص عرفت ان ليلى دى تبقى الشغاله يقولوا ايه علينا يعنى مسمين البت على اسم الشغاله !!!!!!!!!!!
نو كومينت :(
اختى قالتى كمان على رقيه ده امبارح بس مش داخلا مزاجى اوى
ودلعه روكي
عارفه كمان يا ندى لو يعجبك الاسم ده هو اسم واحده صاحبتى وماسمعتوش الا عليها واسم ظريف برده واسلامى ومن القران كمان ياستى
اسمها تقوى ويتنطق تقوى او تأوى لسهولة اللفظ بس لكن معناه حلو اوى
وانت حره بقى تندهيها بانى فيهم
على فكره فى واحد مع جوزى فالشغل جاب ولد ومسمى نور برضو هههههههههههههههه
بس احنا عجبنا نور على بنت اكتر انا مش بلعاه على ولد خالص بصراحه
على فكره لو فكرتى فى رقيه كتير هيعجبك بس انتى عشان ملك عوزه اسم ابسط شويه
طب ايه رايك فى منه
وعلى فكره تقى اسهل من تقوى شويه
ربنا معاكى يا ندى ورايحه فين دلوقتى (6) مستنيانك فالسهره
حد يعرف حاجه عن هدى بقالى كتير مشفتهاش يارب تكون بخير


