تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
B
ya bnat 3yzako fi estshara
ana d7'lt 3la 3aroos mn computer mesh bta3y w ktbt el elsm wel password ok bs el computer by3mel remmber me kol mad7'ol meno wana 3ayza al3'yha a3ml a???????
s
بوسى مبروك على الجواز يا قمر
s
اعملى خروج و بعدين لبما تدخلى اتأكدى ان مفيش علامة اودام تذكرنى او remember me
B
alah yebarek feeky ya a2mar
sa3dony fel moshkla di a3ml a
y
انت كمان وحشتينا يابوسي ومبروك على الجواز يبابطه
اتسرق من شنتتها يا توتا
او ممكن يكون وقع وحد لقطه الله اعلم
بس ياحرام ماما متنكده اخر حاجه الموبايل لسه مكملش معاها تلات شهور وغالي والله واللى منرفزنى انا اكتر ان الارقام بتاعتنا كلنا عليها صورنا :(

يعنى زمان صورنا كلنا على النت بالاسامي هههههه والله واتفضحنا فضيحه ....
د
http://www.forums.3roos.com/t483547.html

شوفوا ده كمان
y
بوسي
ادخلى على تولز من فوق من شريط الادوات
تولز وبعدين انترنت اوبشن وبعدين ديليت للكوكيز او ديليت للباسوردس
هايمسح لك كل الباسوردات على الجهاز
B
mtz3aleesh ya yemyem isa rabna y3wadha
ya 3yal ana hsybko b2a 3shan a2om asa3d 7maty 3endha 3ezooma htw7shony ya 2ott bye
y
يارب تان شاء الله خير
يارب تطلع فلو عاديه وتعدى على خير برده من غير ماتعدى منه
y
طيب كده هو صعبان عليا انا يفطر بس على تمر وشوربه خضار
اصله طول ماهو تعبان وسخن كده ماينفعش ياكل اى بروتين لان البروتينات بتزود السخونيه طالما هى موجوده
د
ازيك يا يميم اخبارك ايه اخترتي اسم خلاص
s
جه بقى الاختبار الصعب لظبوطك يا يميم و على الله يفشل اودام حماته
y
شوفتوا البتاع ده
جالى هديه بس هو موجود على فكره على جروب في الفيسبوك لو حد عاوز يجيبه يسال البنوته صاحبته
هى كمان اصلها نازله مصر اخر الاسبوع وممكن تجيبلكم منه
هو حلو اوى على فكره للنونات
انا كان عندى منه ايام ملك بس شكل تانى غير ده
وهو بيغنى عن الكوفرته لما تيجوا تخرجوا بيهم


هو بيبقى مفتوح من فوق بس بكباسين تحطى فيه البيبي وتقفلي عليه ومن تحت والجوانب مقفل عشان تيارات الهوا


وابقوا شوفوا الصور كلها على الجروب البنوته عندها بنطلونات حمل كمان بس ماتتنفعش حجاب
وعندها براهات رضاعه كمان ب85 جنيه
وعندها بيجامات للحمل كيوت اوى
والاسعار اللى هى بتقولها بتبقى بالجنيه وبالشحن كمان
د
لو سخن فعلا يا يميم لازم يروح يحلل خلي بالك وربنا يشفيه يارب
y
هههه
توته انا اخويا كمان ظبوطه هههههههههههه

ايمان والله لسه ياروحى ماخترت
هو عاوز سلمى وانا عاوزة عالية ( مش علياء ) عالية زى غالية كده بالتاء المربوطه
y
هو سخن اه بس مش اوى يا ايمان يعنى مابين 38-38.5 لحد دلوقتى
وهو ده اللى مطمنى شويه وان الكحه ببلغم
لان ال H1N1 كحه ناشفه
على العموم حمايا قال انه هايطلع ياخده بعد الفطار يوديه لدكتور وربنا يسترها على الجميع بقى ان شاء الله
بس انتوا ادعولنا
انه يخف وامى تلاقي موبايلاها ههههههههههه
y
اهو ده البراه ابو 85 بتاع الرضاعه





الجروب اسمه
becoming me, with yasmena
s
حلو البتاع دة بس ياترى البيبي بيرتاح فيه ؟؟

اية يا يميم انتى ناقص تقوليلى بابا وزير الداخلية...موبايل اية بقى يا ستى متقلقيش دة الحرامى مش هيلحق يروح بيته ههههههه
د
مسلسل افراح ابليس ريهام عبد الغفور طالعه اسمها عاليه حلو اوي

ان شاء الله خير يا يميم
y
والبنطلون بتاع الحمل اهو ب 120



X