صباح الخير
ازيك يا دودى بعد الشر عليكى من الخنقة يا حبيبتى
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ق
14-09-2009 | 09:59 AM
L
14-09-2009 | 10:52 AM
أجمل ايام العمر;10259172:
اعااااااااااااااااااااااااااااااا
يعنى انا اكبر واحدة فيكم ...؟؟؟
اهئ اهئ اهئ
منه لله جوزى اخرنى فى الجواز كتير يالا خير هو جاى فى السكة ان شاء الله هتفاهم معاه فى الموضوع ده
حماتى متصلة بيا النهاردة تقوللى ان جوزى قاللها ان عيد ميلادى بكرة
بتقوللى الاحتفال بعيد الميلاد بدعة
قلتها انا مش بحتفل و حتى لو كنت ببطنى و بمنظرى ده مايش نفس
تقوللى انتى عندك كام سنة ...؟؟؟
قلتلها 25 تقوللى بجد ...؟؟ انا كنت فاكراكى اصغر
اعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حماتك مستفزه :confused: قوى بصراحة
L
14-09-2009 | 11:06 AM
أمةالله;10260247:
دودو متزعليش نفسك أنا تميت ال26 :(:(
أضحكك أكتر بقى
أنا أكبر من جوزي :)
مش بكتير ب5 شهور بس كل ما يقول لي حاجة اقول أنا أكبر منك واعرف أحسن منك :):)
أنا كمان أكبر من جوزى بس بسنه بس بردو هو المتسلط:ss:
ص
14-09-2009 | 12:19 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ج
14-09-2009 | 12:21 PM
ازيكم ياحوامل عاملين ايه
أ
14-09-2009 | 12:26 PM
toty858;10266751:
والله وحشنى الحمل اوى اوى
اجمل احساس في الدنيا واحلى ايام عشتها بجد 9 شهور الحمل علشان كدة نفسي احمل تانى دة سبب
والسبب التانى والله من كتر حبي في مايا واد اية مبسوطة باحساس الامومة نفسي اجيب نونو تانى جميل كدة زى مايا ربنا يخليهالى يارب وعقبالكو كلكو ووحشتنى وجون وجون وجووووووووووووون :) ههههه
صححححح
ده نفس إحساسي والله من كتر ما بحب اللولي عايزة منه كتير :D:D
L
14-09-2009 | 12:37 PM
قصة كبيرة;10267261:
صباح الخير
ازيك يا دودى بعد الشر عليكى من الخنقة يا حبيبتى
أزيك يا بيبو الله يسلمك انا مضايقه من ماماتى وأخواتى شوية وهروح النهارده بيتى ان شاء الله
s
14-09-2009 | 12:37 PM
مالك يا دودى سلامتك من الخنقة يا حبيبتى؟
s
14-09-2009 | 12:39 PM
يا دودى محدش بيرتاح غير فى بيته طبعا بس مامتك و اخواتك مش ممكن يكوكونوا اصدين يدايقوكى بس دة العادى فى كل بيت و احنا ياما كنا بنعدى بس عشان بقالنا بيت دلوقتى بقينا حساسين زيادة و الحمل كمان ملخبط هرمونتنا
m
14-09-2009 | 12:42 PM
حمدا الله على السلامه ياابو اجمل ابتسامه هههههههههههههههه الكلام ده مش ليكوا ده لعروس
m
14-09-2009 | 12:44 PM
مالك يادودو ايه اللى مزعلك
ق
14-09-2009 | 12:44 PM
معلش يا ددودى دى حاجات واردة يا جميل فى أى بيت
ربنا مايجيب زعل ابدا ان شاء الله
ازيكم كلكم عاملين ايه
ربنا مايجيب زعل ابدا ان شاء الله
ازيكم كلكم عاملين ايه
ص
14-09-2009 | 12:46 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
اتفضلواااااااااا
http://forums.3roos.com/t483526.html#post10267930
بسم الله الرحمن الرحيم
اتفضلواااااااااا
http://forums.3roos.com/t483526.html#post10267930
&
14-09-2009 | 01:42 PM
السلااااااام عليكم
ازيكو يا حلويييييييييين ؟؟؟
دودى ....مالك يا قمر؟؟؟
على فكرة الحمل بيقلب بحساسية من الناس كلها ....خلى بالك
ازيكو يا حلويييييييييين ؟؟؟
دودى ....مالك يا قمر؟؟؟
على فكرة الحمل بيقلب بحساسية من الناس كلها ....خلى بالك
m
14-09-2009 | 01:44 PM
دودى مالك ياقمر فى ايه بس
ص
14-09-2009 | 01:50 PM
دودى سلامتك يا جميل
انا بجى بعد الفطار ببقا صعب اوى بجد الحمد لله
انا بجى بعد الفطار ببقا صعب اوى بجد الحمد لله
ق
14-09-2009 | 01:52 PM
انا باخد كالسيوم يا جماعة ويخرب بيته ريحته زبااااااااااالة بيخلينى ارجع
ماحدش فيكم بياخد كالسيوم احسن من كده؟
ماحدش فيكم بياخد كالسيوم احسن من كده؟
ص
14-09-2009 | 01:59 PM
كالسيوم مش لسه بدرى عليه يا بيبو دا الدكتور قالى هتحتاجيه بس مكتبهوليش لان مش دا ميعاده انتى كبيرك الفوليك اسيد ولو برشام للغثيان وبس
ق
14-09-2009 | 02:01 PM
لا انا الدكتورة كاتبالى عليه وكويس لانى مش بشرب لبن ولا باكل اى حاجة فيها كالسيوم .. وكده كده الفيتامينات مش بتضر
m
14-09-2009 | 02:02 PM
هو اسمه ايه يا بيبو الكالسيوم ده