تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ق
اسمه "كالسيوم" بس مش فاكرة باقى الاسم
L
بيبو انا باخد كالسيوم عبارة عن قطع شيكولاته أسمه أكستريم
L
على فكرة ميرفى ولدت وجابت جومانه
ف
فراشة الايمان ولدت يوم الاربعاء 9/9/2009 وجابت زياد ولاده قيصريه

دعواتكم
L
مفيش مشمش أخواتى بقو غلسين جدا وبينهم حوارات وبيدارو عليا وماما ماشيه على هواهم
واختى نازلة تقطيم فيا وفى جوزى وماما كمان دلوقتى مش عاجبها جوزى ولا بيتى ولا عفشى
رغم انى والله أعلى واحده فيهم
L
فراشة الإيمان;10268230:
فراشة الايمان ولدت يوم الاربعاء 9/9/2009 وجابت زياد ولاده قيصريه

دعواتكم

ماشاء الله ربنا يقويها ويبارك فى زياد
ق
DodyCat;10268226:
بيبو انا باخد كالسيوم عبارة عن قطع شيكولاته أسمه أكستريم

طعمه حلو يعنى :D ربنا يطمنك
DodyCat;10268229:
على فكرة ميرفى ولدت وجابت جومانه

ما شاء الله الف مبرووووك ربنا يحميهالها يارب
فراشة الإيمان;10268230:
فراشة الايمان ولدت يوم الاربعاء 9/9/2009 وجابت زياد ولاده قيصريه

دعواتكم

الف الف مبروك ربنا يخليهولها وتشوفه عريس ويقومها بالسلامة ان شاء الله
L
بيبو هو طعمه شيكولاته غلسه بس شغال الحمد لله
ق
طيب كويس الحمد لله هقول للدكتورة عليه ان شاء الله

وانتى هدى نفسك وماتتضايقيش من حاجة
y
ياروحى ماشاء الله مبروك لميرفي جومانه ومبروك لفراشه على زياد
وان شاء الله يرجعوا بيتهم بالف سلامه
وحلو اوى التاريح بتاع زياد ده
y
ان لما كنت باخد كالسيوم كتنت باخد كبسول لونه اخضر كده اسمه اوسكال
هو معروف اوى وناس كتير في الحمل بياخدوه
r
DodyCat;10268229:
على فكرة ميرفى ولدت وجابت جومانه


فراشة الإيمان;10268230:
فراشة الايمان ولدت يوم الاربعاء 9/9/2009 وجابت زياد ولاده قيصريه

دعواتكم



الله .. ماشاء الله لاقوة الا بالله عقبالى يارب لما اولد واخلص لحسن الحمل المرة دى متعب اوى وكمان اشتقت اشوف النونو بتاعى هههههههههههههه يارب يجيبه بالسلامة ويخليلكم نونهاتكم .. الف حمدلله على السلامة ياميرفى انتى وفراشة


DodyCat;10268236:
مفيش مشمش أخواتى بقو غلسين جدا وبينهم حوارات وبيدارو عليا وماما ماشيه على هواهم
واختى نازلة تقطيم فيا وفى جوزى وماما كمان دلوقتى مش عاجبها جوزى ولا بيتى ولا عفشى
رغم انى والله أعلى واحده فيهم


كبرى دماغك انا جاه عليا شوية وقت ماما فضلت مسكالى هى واخويا لاعجبها لبسى ولا لبس العيال ولا بيتى ولا جوزى كنت بتضايق زيك برده والله كانت اوقات تقلس على هدومى مع ان هى اللى مختراهم وده زوقها بس تقولى اصل انتى بتلبسى هدوم زبالة ماهو ياسيتى ده زوقك تقولى لالالا انتى مش شيك .. كدة لوحدها

فا قوم انا ايه قصرت شوية يعنى كنت كل يوم بروحلها دلوقتى بتصل كل يوم واروح مرة فى الاسبوع ومش بتناقش فى اى حاجة تخصنى غير طيارى يعنى لو اتكلمت فى اللبس اقولها باذن الله ربنا يسهل لما اشوف كدة مش بدخل فى مواضيع عشان مايحصلش مشادات .. انتى اعملى كدة كبرى دماغك ومش تزعلى مامتك منك ولا اخواتك فوتى وتجنبى انك تدخليهم فى حاجة او تدخلى فيهم فى حاجة على الاقل موقتا اصلها بتبقى فرة اسالينى انا هههههههههه
L
انا بس اللى مخلينى متأثرة انى ضحيت كتير عشانهم وكنت بقول انهم حياتى يتلائمو عليا
وحتى ماما اللى عارفه غيرة أختى بقت تقولى زيها

أختى المحترمة عندها ولدين واحد كيجى تو والتانى 3 سنين وربنا عالم انا وقفت جمبها قد ايه فى حملها
وفى جوازها
جايه بتقولى انا هديكى حاجات ولادى بس تحافظى عليهم دى حاجات جايه من الكويت وعمرك ما هتعرفى تجيبى زيهم وأوعى تبوظيهم والحاجات دى ذكرة وانا هخدهم تانى وبتتشرط سكت وأخدت قرار من جوايا انى مش هاخد منها حاجه وفعلا قولتلها ماتجبيش حاجه ده جوزى بيقولى اول نونو حاجته تيجى كلها جديد ومش تاخدى حاجه من حد أتعصبت وقعدت تزلنى بقى عمرك ماهتعرفى تجيبى زيهم رغم انها حاجات عاديه والله وانا الحمد لله بشترى من محلات كويسه وماركات حاجه تقرف
r
yomizo;10268291:
ان لما كنت باخد كالسيوم كتنت باخد كبسول لونه اخضر كده اسمه اوسكال
هو معروف اوى وناس كتير في الحمل بياخدوه


ايوة يا يميم انا فى التلات حملات كنت باخده هههههههههههه حلوة حملات دى

اوسكال 500
ا
om_tota;10265726:
منوقه
يعنى اية




معودها تعمل فين ف البوتى؟ هيا اد اية


الدرهم ب جنية ونص يعنى 60 درهم بكام؟
هههههههههههههههههههه
عمرها سنتين و3 شههور
انا بقاعدها علي الحمام جيبلها القاعدة الي بتتحط عليه
ق
تسلمى يا يميم

بنات لو سمحتم لو حد بيروح لدكتور او دكتورة فى مدينة نصر يقولى عشان فى بنوتة بتسأل ربنا يكرمكم ردوا عليا دلوقتى
L
قصة كبيرة;10268330:
تسلمى يا يميم

بنات لو سمحتم لو حد بيروح لدكتور او دكتورة فى مدينة نصر يقولى عشان فى بنوتة بتسأل ربنا يكرمكم ردوا عليا دلوقتى


أنا بروح لدكتورة فى زهراء مدينة نصر
r
DodyCat;10268236:
مفيش مشمش أخواتى بقو غلسين جدا وبينهم حوارات وبيدارو عليا وماما ماشيه على هواهم
واختى نازلة تقطيم فيا وفى جوزى وماما كمان دلوقتى مش عاجبها جوزى ولا بيتى ولا عفشى
رغم انى والله أعلى واحده فيهم
ق
طب ياريت يا دودى تدينى الاسم والعنوان والتليفون عشان اديهم للبنوتة
L
د.لميس الشناوى شارع العياده زهراء مدينة نصر اول ماتدخلى شارع العياده بعد عيادة القوات المسلحة على طول هتلاقى اليافطة بتاعتها
هديكى رقمها ورقم العياده
رقم الدكتورة 0105001342
رقم العياده 0162130688
X