تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ق
ربنا يخليكى يا دودى تسلمى يا جميل
m
قصة كبيرة;10268221:
اسمه "كالسيوم" بس مش فاكرة باقى الاسم


اصل انا الدكتور ان شاء الله هيكتبلى على كالسيوم النهارده

DodyCat;10268226:
بيبو انا باخد كالسيوم عبارة عن قطع شيكولاته أسمه أكستريم


الدكتور بيقولى انه مالوش لازمه اللى زى الشكولاته ده

DodyCat;10268229:
على فكرة ميرفى ولدت وجابت جومانه


الف مبروووووووووووووووووووووووووووك وتتربى فى عزها وعز ابوها

فراشة الإيمان;10268230:
فراشة الايمان ولدت يوم الاربعاء 9/9/2009 وجابت زياد ولاده قيصريه

دعواتكم


الف حمدا عالسلامه وربنا يخليهولك وتشوفيه عررررررررررررررررريس

DodyCat;10268236:
مفيش مشمش أخواتى بقو غلسين جدا وبينهم حوارات وبيدارو عليا وماما ماشيه على هواهم
واختى نازلة تقطيم فيا وفى جوزى وماما كمان دلوقتى مش عاجبها جوزى ولا بيتى ولا عفشى
رغم انى والله أعلى واحده فيهم


معلش حبيبتى فوتى انا كمان والله ماما قعدت فتره سايقه عليا الغلاسه عشان قالت لجوزى على حاجه يعملهالها وهو كان عنده شغل وملحقش مع انه هم بيعملها كل حاجه ومشاوير كتير اوووووووووووووووى حتى من قبل الجواز عشان انا معنديش اخوات ولاد فلما المره دى معملهاش زعلت وقعدت تقولى مسيركوا تحتاجوا حاجه ومش هعملها بس انا مسكتش قلتلها ماهو طول عمره بيعملك كل حاجه ايه اللى حصل وزعلت وكنت همشى لولا اختى مسكت فيا وراحت ماما تقولى انا ماقصدتش حاجه :mad:

DodyCat;10268296:
انا بس اللى مخلينى متأثرة انى ضحيت كتير عشانهم وكنت بقول انهم حياتى يتلائمو عليا
وحتى ماما اللى عارفه غيرة أختى بقت تقولى زيها

أختى المحترمة عندها ولدين واحد كيجى تو والتانى 3 سنين وربنا عالم انا وقفت جمبها قد ايه فى حملها
وفى جوازها
جايه بتقولى انا هديكى حاجات ولادى بس تحافظى عليهم دى حاجات جايه من الكويت وعمرك ما هتعرفى تجيبى زيهم وأوعى تبوظيهم والحاجات دى ذكرة وانا هخدهم تانى وبتتشرط سكت وأخدت قرار من جوايا انى مش هاخد منها حاجه وفعلا قولتلها ماتجبيش حاجه ده جوزى بيقولى اول نونو حاجته تيجى كلها جديد ومش تاخدى حاجه من حد أتعصبت وقعدت تزلنى بقى عمرك ماهتعرفى تجيبى زيهم رغم انها حاجات عاديه والله وانا الحمد لله بشترى من محلات كويسه وماركات حاجه تقرف


يابنتى عادى ان الاخوات ياخدوا من بعض انا اختى لسه والده من 3 شهور وعماله تقولى ماتشتريش مش عارف ايه انا هديهولك وكده بس بمحبه بس مدام اختك بتقولها بطريقه وحشه يبقى بلاش تخدى منها حاجه

DodyCat;10268413:
د.لميس الشناوى شارع العياده زهراء مدينة نصر اول ماتدخلى شارع العياده بعد عيادة القوات المسلحة على طول هتلاقى اليافطة بتاعتها
هديكى رقمها ورقم العياده
رقم الدكتورة 0105001342
رقم العياده 0162130688




هو مش ممنوع وضع الارقام عالعام
ص
الف مبروك يا فراشه وربنا يقومك بالسلامه ان شاء الله يارب يارب يارب


شوفوا دا ان شاء الله

http://forums.3roos.com/t483544.html#post10268577
m
انا رحت للدكتور من كام يوم وهو بيعمل سونار لقى حاجه زى كتله كده فى المشيمه جنب البيبى وهو قلق منها وطلب منى سونار فى مكان تانى متخصص اشعه يعنى وانا عملته وخليت دكتور الاشعه يكلمه وهو طمنى ووريت لجوز بنت عمتى هو دكتور نساء فى انجلترا وقالى دى حاجه عاديه متقلقيش وانشاء الله هروح للدكتور النهارده ادعووووووووووووولى
L
ان شاء الله خير يا مشمش وأبقى طمنينا
s
ربنا يطمنا عليكى يا مشمش


دودى كبرى و بكرة لما اختك تشوف لبس النوننة ان شاء الله هتعرف انك جايبة احسن منها ولا تاخدى ولا تعملى حاجة كبرررررررررررررى
m
ان شاء الله
y
ان شاء الله خير يامشمش واللى تخاف منه مايجيش احسن منه
ص
ان شاء الله خير
m
ياااااااااااااااااااااارب
ص
يارب يارب يارب
m
يارب يارب يارب ياخالق السما والارض
د
http://forums.3roos.com/t483545.html

شوفو ده
ص
يارب يارب يارب
y
ماما موبايلاها اتسرق :(

وجوزى تعبان من امبارح بليل والكل شاكك لاتكون بعد الشر h1n1
ربنا يستر بجد
ادعولى بقى مايحصلش حاجه تانيه تعكنن عليا اكتر منكده
استفغر الله العظيم على ده يوم
s
اتسرق ازاااااى يا يميم؟؟؟؟؟؟؟
B
al slam 3alikom ezykom ya 3yal w7shtoonyyy
ص
الف سلامه عليه ان شاء الله خير
B
alf slama 3lih ya yemyem m3lesh
ana m3ndeesh 3araby fel computer 7awltokom m3lesh
s
ربنا يشفيه يا يميم ان شاء الله خير يا بنتى متقلقيش
X