تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
14-09-2009 | 05:40 AM
ناوية تكرري عملتك امتى يا توتي ؟؟
أ
14-09-2009 | 05:40 AM
om_tota;10266274:
طب تصبحوا ع خيررررررررررر
وانتي من أهله يا جميلة
ا
14-09-2009 | 05:43 AM
والله يامى انا معنديش مانع من بكرة:)
بس مستنية مايا تبتدى في الاكل وتبطل رضاعة
يعنى انا قلت لو كملت رضاعة صناعى ان شاء الله اكررها
الحمد لله مكنتش تجربة مرعبة والله انا اعتقد انى اكتر واحدة محستش بالحمل ولا الولادة :)
بس مستنية مايا تبتدى في الاكل وتبطل رضاعة
يعنى انا قلت لو كملت رضاعة صناعى ان شاء الله اكررها
الحمد لله مكنتش تجربة مرعبة والله انا اعتقد انى اكتر واحدة محستش بالحمل ولا الولادة :)
y
14-09-2009 | 05:43 AM
يللاتصبحوا على خير انا مش قادره افتح وعماله اقوم وانام واصحى لما حالى تخلف
y
14-09-2009 | 05:46 AM
انا خلاص ان شاء الله
الدكتور حددلى يوم 4 اكتوبر باذن الله ياتوتى ولاده
وان شاء الله اكون ملزوقه انا كمان زيكم
حطوا فياعتباركم ان ملك هانم 4 سنين يعنى اكيد الطب اتطور بعدها على ايامكم هههههههههههه
الدكتور حددلى يوم 4 اكتوبر باذن الله ياتوتى ولاده
وان شاء الله اكون ملزوقه انا كمان زيكم
حطوا فياعتباركم ان ملك هانم 4 سنين يعنى اكيد الطب اتطور بعدها على ايامكم هههههههههههه
y
14-09-2009 | 05:50 AM
حد جرب صبغه ريفلون قبل كده
عندى واحده وعاوزة اعملها لنفسي ازاى
عندى واحده وعاوزة اعملها لنفسي ازاى
ا
14-09-2009 | 05:51 AM
ان شاء الله تقومى بالسلامة يا يميم وتجبلنا البنوتة القمر وتكون شبهك بئة
وتتلزقي زينا هههههه بس تيجى تطمنينا عليكى على طول
وتتلزقي زينا هههههه بس تيجى تطمنينا عليكى على طول
y
14-09-2009 | 05:53 AM
ربنا يسهل يا توتى ان شاء الله
الا انت اسمك ايه اصلا يعنى له علاقه بتوتى ولا ايه
اصل ملكم هانم مختارنلنا اسم توتي للنونه ومش راضيه ابدا تغيره ومش لاقين اسم يليق مع اسم الدلع الفرفور ده :)
وجوزى عاوز سلمى
وانا عاوزة عالية
والله اعلم مين هايكسب المعركه والا هايجلنا حد محايد في النتص ههههههههههه
الا انت اسمك ايه اصلا يعنى له علاقه بتوتى ولا ايه
اصل ملكم هانم مختارنلنا اسم توتي للنونه ومش راضيه ابدا تغيره ومش لاقين اسم يليق مع اسم الدلع الفرفور ده :)
وجوزى عاوز سلمى
وانا عاوزة عالية
والله اعلم مين هايكسب المعركه والا هايجلنا حد محايد في النتص ههههههههههه
y
14-09-2009 | 05:57 AM
بت ياتوتى انت د
لوقتى فين كايرو ولا اليكس
لوقتى فين كايرو ولا اليكس
ا
14-09-2009 | 05:58 AM
ايوة ما انا قريت مرة انها مصممة على توتى :) لا والله يا اوختى اسمى بعيد كل البعد عن توتى اسمى هبة هههه
بس بردو وانا حامل كنت بدور على اسم دلعو توتى لان بحب الدلع دة اوى ومش لاقيت الا تولين يعنى الوردة الحمرة بس جوزى مرضيش :)
وسلمى احلى من علياء يا يميم
بس بردو وانا حامل كنت بدور على اسم دلعو توتى لان بحب الدلع دة اوى ومش لاقيت الا تولين يعنى الوردة الحمرة بس جوزى مرضيش :)
وسلمى احلى من علياء يا يميم
ا
14-09-2009 | 05:59 AM
انا خلاص في كايرو مفيش اليكس تانى جوزى سبلنا البلد ومش راح الجزاير
أ
14-09-2009 | 06:02 AM
toty858;10266297:
والله يامى انا معنديش مانع من بكرة:)
بس مستنية مايا تبتدى في الاكل وتبطل رضاعة
يعنى انا قلت لو كملت رضاعة صناعى ان شاء الله اكررها
الحمد لله مكنتش تجربة مرعبة والله انا اعتقد انى اكتر واحدة محستش بالحمل ولا الولادة :)
أنا ده رأيي برضه ... طيب خير إن شاء الله
إن شاء الله نفرح بيكي قريب لما تروحي لجوزك بإذن الله ربنا يجمعكم على الخير يا رب وما يفرق بينكم أبدا
ا
14-09-2009 | 06:04 AM
يارب يامى بجد ربنا يحفظك انك دعتيلى ان ربنا يجمعنى بية ان شاء الله دعوتك تكون مجابة باذن الله
يارب يارب يارب
يارب يارب يارب
ع
14-09-2009 | 06:44 AM
بت باتوتي اتهدي يابت ايه اللي لسة بنتها عندها 3 شهور دي وبتفكر في الحمل تاني حرام عليكي يابنتي والله مش كويس لازم تشمي نفسك شوية
بجد بقولك كدة عشان خايفة على صحتك مش صح
بسم الله ماشاء الله وحشك الحمل هو مش متعب خالص فعلا ههههههههههههههه
بجد بقولك كدة عشان خايفة على صحتك مش صح
بسم الله ماشاء الله وحشك الحمل هو مش متعب خالص فعلا ههههههههههههههه
ع
14-09-2009 | 06:46 AM
أهلا بيكي معانا في مصر يارور السعودية نورت
ع
14-09-2009 | 06:59 AM
رحتلك رابطة الامهات محدش موجود
جيت وراكم هنا مشيتووووووووووووو
اعمل فيكم اااااايه
جيت وراكم هنا مشيتووووووووووووو
اعمل فيكم اااااايه
ع
14-09-2009 | 07:01 AM
عروس البحر;10266605:
بت باتوتي اتهدي يابت ايه اللي لسة بنتها عندها 3 شهور دي وبتفكر في الحمل تاني حرام عليكي يابنتي والله مش كويس لازم تشمي نفسك شوية
بجد بقولك كدة عشان خايفة على صحتك مش صح
بسم الله ماشاء الله وحشك الحمل هو مش متعب خالص فعلا ههههههههههههههه
عروس البحر انا معااااااااااك في الكلام ده (y)(y)(y)
والاهم كمان ان ندي كل طفل في حقه من الرعاية والاهتمام
وانه ياخد وقته مش نجيب كله على بعضه لنعرف نراعي ده ولا نعرف
نهتم بده ونفقد كمان اهتمامنا بنفسنا
ي
14-09-2009 | 07:07 AM
اسماء انتى كمان اتعديتى منهم
ا
14-09-2009 | 07:19 AM
عروس البحر;10266605:
بت باتوتي اتهدي يابت ايه اللي لسة بنتها عندها 3 شهور دي وبتفكر في الحمل تاني حرام عليكي يابنتي والله مش كويس لازم تشمي نفسك شوية
بجد بقولك كدة عشان خايفة على صحتك مش صح
بسم الله ماشاء الله وحشك الحمل هو مش متعب خالص فعلا ههههههههههههههه
والله وحشنى الحمل اوى اوى
اجمل احساس في الدنيا واحلى ايام عشتها بجد 9 شهور الحمل علشان كدة نفسي احمل تانى دة سبب
والسبب التانى والله من كتر حبي في مايا واد اية مبسوطة باحساس الامومة نفسي اجيب نونو تانى جميل كدة زى مايا ربنا يخليهالى يارب وعقبالكو كلكو ووحشتنى وجون وجون وجووووووووووووون :) ههههه
L
14-09-2009 | 09:47 AM
المنتدى مالو بقالو يومين مش بيفتح معايا انا مخنوقه قوى ومحتاجاكو