تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ب
14-09-2009 | 04:20 AM
الحموضة بدءت
ب
14-09-2009 | 04:27 AM
نمتوااااااااا
y
14-09-2009 | 04:28 AM
اشربي رايب يا موها
y
14-09-2009 | 04:29 AM
لا انت كنت بتسالي عن الدرهم الاماراتى ؟؟
قريتي كلامى
قريتي كلامى
ب
14-09-2009 | 04:30 AM
معنديش
ب
14-09-2009 | 04:31 AM
لالالالالالالالالا
y
14-09-2009 | 04:32 AM
انا بتفرج على حلقه حربالجواسيس بتاعت بكره على نيل دراما
&
14-09-2009 | 04:34 AM
السلااااااااااااااااام عليكم
ازيكم يا مكرشين؟؟
مها انتى هنا وانا قاعدة الف عليكى
ازيك وازى توتا؟
ازيكم يا مكرشين؟؟
مها انتى هنا وانا قاعدة الف عليكى
ازيك وازى توتا؟
ب
14-09-2009 | 04:38 AM
عليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
سالى هانم اخيرا ظهرتى ع الشاشة
وتلفى لية سلامتك من اللف اسالى ماما عليا ههههههههههه
اخبارك اية واخبار حمودى
يميم قولى 60 درهم بكام مصرى؟
بتول بتتفرج ع طيور الجنة ما ينفعش اقلب
سالى هانم اخيرا ظهرتى ع الشاشة
وتلفى لية سلامتك من اللف اسالى ماما عليا ههههههههههه
اخبارك اية واخبار حمودى
يميم قولى 60 درهم بكام مصرى؟
بتول بتتفرج ع طيور الجنة ما ينفعش اقلب
y
14-09-2009 | 04:40 AM
انا الدكتور قاللى اول مافكيت الغرز انى البس حزام بطن واعمل تمارين بس للاكتنه ماقدرتش اعمل ولا تمرين واحد ولبست الحزامن شويه واتخنقت منه وقلعته
هاروح اقرقشلي شوزيه تلج واجى
هاروح اقرقشلي شوزيه تلج واجى
ب
14-09-2009 | 04:42 AM
غرز اية؟؟؟؟؟
انتى لسة ف حالة التلج دى
ههههههههههههههه
الله يهديكى
انتى لسة ف حالة التلج دى
ههههههههههههههه
الله يهديكى
y
14-09-2009 | 04:43 AM
نعم وهى بتول هانم صاحيه ليه لحد دلوقتى
ماعلينا ال 60 درهم بميه جنيه يا موها
60= 100
لان عندهم الحساب غير هنا
هناك الدرهم بجنيه و60 قرش
ماعلينا ال 60 درهم بميه جنيه يا موها
60= 100
لان عندهم الحساب غير هنا
هناك الدرهم بجنيه و60 قرش
y
14-09-2009 | 04:44 AM
اه والله هههههههههههههههه
وشكلها هى اللى مخليه الكحه لسه عندى بس النيه لله ناويه ابطلها عشان لالكحه مع الغرز والعمليه الله لايوري اى حد
اصل انا جربت
غرز الولاده يابت
وشكلها هى اللى مخليه الكحه لسه عندى بس النيه لله ناويه ابطلها عشان لالكحه مع الغرز والعمليه الله لايوري اى حد
اصل انا جربت
غرز الولاده يابت
ب
14-09-2009 | 04:48 AM
اصل احنا معندناش قوانين زيكو
انا وبتول نمنا بعد الفطار من 7 ونص ل 10 يبقى النوم هيكون امتى
بعد الفجر طبعا
ايوة ع ايامك مكنش اللى هو التجميلى بتاع دلوقتى
انا مكنش عندى غرز هو بلستر بيتشال بعد اسبوع وانتهينا ع كدة ويبقى مكان الولادة كدة خط مايبنش غير لما تتدققى
بس باردو ربنا يتوب عليكى
هتقوليلى ع الكحة مع الولادة ولا العطس ولا الضحك
ربنا يعديها ع خير
انا وبتول نمنا بعد الفطار من 7 ونص ل 10 يبقى النوم هيكون امتى
بعد الفجر طبعا
ايوة ع ايامك مكنش اللى هو التجميلى بتاع دلوقتى
انا مكنش عندى غرز هو بلستر بيتشال بعد اسبوع وانتهينا ع كدة ويبقى مكان الولادة كدة خط مايبنش غير لما تتدققى
بس باردو ربنا يتوب عليكى
هتقوليلى ع الكحة مع الولادة ولا العطس ولا الضحك
ربنا يعديها ع خير
ب
14-09-2009 | 04:49 AM
طب حلو باردو لما يكون بنطلون جينز نضيف ب 100 ج حلو
y
14-09-2009 | 04:49 AM
طب انا دلوقتى نفسي هفانى على زلابيه هههههههههههه
اصل اناعملتها وخمرت وبعدين البت ملك نامت وابوها عيان ملاقيتش حد ياكل معايا فماقلتهاش
اصل اناعملتها وخمرت وبعدين البت ملك نامت وابوها عيان ملاقيتش حد ياكل معايا فماقلتهاش
ب
14-09-2009 | 04:50 AM
زلابية ودلوقتى
بكرة ان شاء الله وعليكى خير
بكرة ان شاء الله وعليكى خير
y
14-09-2009 | 04:50 AM
لا مين قالك كده يا موها انا كانت خياطه تجميليه
بس انا بقول غرز كنايه يعنى عشان تفهمى
لكن انا كانت حاجه عباره عن عقده واحده بس في الجنب واحد
اتشدت وخلصنا وباينه خط واحد رفيييع للي يدقق اوى كمان
بس انا بقول غرز كنايه يعنى عشان تفهمى
لكن انا كانت حاجه عباره عن عقده واحده بس في الجنب واحد
اتشدت وخلصنا وباينه خط واحد رفيييع للي يدقق اوى كمان
y
14-09-2009 | 04:51 AM
طباشيلها ازاى بقى العجينه دلوقتى
يعنى ينفع اشيلها في التلاجه
ولا تبووز
يعنى ينفع اشيلها في التلاجه
ولا تبووز