تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
14-09-2009 | 03:52 AM
جوزى موبايله غير متاح وانا قلقانه عليه
(
14-09-2009 | 03:53 AM
بسبس انا اقولك لما كنت فى الامارات وبكشف اتعرف على واحدة هناك وما شاء الله عندها 5 عيال وكانت حامل فبسألها عن الحركة قالت ليا لو ولد بيتحرك من اخر الرابع تحسى بحركة ولو بنت فى الخامس تبدأى تحسى بالحركة وانا بصراحة حسيت بالحركة فى السادس مش عارفة بقا ولد ولا بنت هههههههه شكلة خليط
بس طبعا مش شرط ولا اكيد
بس طبعا مش شرط ولا اكيد
أ
14-09-2009 | 03:54 AM
هههههههههههههههههههههههه فعلا يا كاتو؟؟ طيب انا فى اخر الرابع ههههههههههههههههههههه
أ
14-09-2009 | 03:55 AM
انتى الدكتور قالك ولد ولا بنت يا كاتو؟؟؟
ب
14-09-2009 | 03:57 AM
طب بتول كانت ف اخر الرابع
طبعا مش شرط كل حمل ولة ظروفة
طبعا مش شرط كل حمل ولة ظروفة
أ
14-09-2009 | 03:57 AM
انا الدكتور قالى فى حركه بس انتى مش بتحسى بيها عشان لسه صغنون
(
14-09-2009 | 03:58 AM
اة يا توتا بيتربط ع البطن وبيشدها بس ماعرفش حلو ولا وحش وبسبس بتقول خطر انا اعرف ان هو ماينفعش للى هتولد قيصرى مش عارفة والله بس قولت اسأل قبل ما اشترية
انا الدكتور قالى بنت يا توتا :D
انا الدكتور قالى بنت يا توتا :D
ب
14-09-2009 | 03:59 AM
كاتوا تعرفى اماكن ف العين للتسوق او شرا ميكب
ب
14-09-2009 | 03:59 AM
انا مش بحب اى حاجة ع البطن فعلا التمارين اريح
بس اللى يعمل طبعام ش انا ههههههههههه
بس اللى يعمل طبعام ش انا ههههههههههه
ب
14-09-2009 | 04:00 AM
دة بسبس اللى بتسألالدكتور قالك بنت ولا ولد
أ
14-09-2009 | 04:00 AM
يلا ربنا يكرمك بيها
وتشوفيها وتفرحى كدا
وتشوفيها وتفرحى كدا
ا
14-09-2009 | 04:00 AM
فعلا شكلنا وكلين سد الحكنك
ب
14-09-2009 | 04:01 AM
اتصلى عند حماتك يا بسبس
أ
14-09-2009 | 04:02 AM
انا بعمل 10 بس يا مها عشان متعبش واقدر اعملهم انما بق اقول انا البطل واعمل 30 و 70 يبقى بضحك على نفسى
ا
14-09-2009 | 04:02 AM
انا كمان ربع ساعة اقوم احضر السحور بنتي قامت من شوية وقاعدت تصرخ فاقعدتها علي سريري وراحت عمله علي السرير وراحت نامت تاني ولا اكن حاجة حصلت
أ
14-09-2009 | 04:03 AM
لا هو كلمنى دلوقتى والله يا مها وقالى ان الشبكه واقعه فى البلد كلها
وهيتسحرويكلمنى ولو مكلمنيش هتصل بيه على البيت عندى
وهيتسحرويكلمنى ولو مكلمنيش هتصل بيه على البيت عندى
(
14-09-2009 | 04:03 AM
فى العين عندك العين مول
اصل انا فى عجمان بس ليا اصحاب فى العين ورحت هناك ودخلت العين مول بجد جميل واسألك
سورى يا قمر تقريبا عينى مزغلل مش عارفة مين اللى كان بيسال
بسبس انا حامل فى بنت :D
اصل انا فى عجمان بس ليا اصحاب فى العين ورحت هناك ودخلت العين مول بجد جميل واسألك
سورى يا قمر تقريبا عينى مزغلل مش عارفة مين اللى كان بيسال
بسبس انا حامل فى بنت :D
أ
14-09-2009 | 04:04 AM
ههههههههههههههههههههههههه بنتك دى فى الجون
ب
14-09-2009 | 04:04 AM
انا ولا 5ولا 10 مش بقدددددددر
عملت ازاى انتى مش ملبسها بامبرز؟؟؟؟؟؟
ربنا يطمنك يا بسبوسة
عملت ازاى انتى مش ملبسها بامبرز؟؟؟؟؟؟
ربنا يطمنك يا بسبوسة
أ
14-09-2009 | 04:05 AM
ماشى يا كاتو هههههههههههههههههههههههههه