تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
y
وماتحسوش انا العيال بتبردج اوى عننا وتلبسوهم كتير شان دايما العيال اللى بتتدفس لبس بتعيا كتير بعد الشر عنهم كلهم
اى طفل فيالدنيا بيبرد زياده عنك مره
يعنى تلبسيه زياده عنك طبقه واحده بس
لانك مش بتخرجيه من غير ماتلفيه في كوفرته او بطانيه وفي حضنك وكلفت كلفت
وترجعى البيت تقلعي وتفكي يبرد منك
y
boky2010;10265197:
ههههههههههههههههههههههههههههه
احكى ياشهرازاددددددددد
ماماااااااااا يميمممممم ايه دة انا ممكن ابقى فى مكانك
قلم خدامين اتخمدى يابت هى ناقصة بلاوى
ياطولة بالك ياشيخة


بكره نعد على الحيطه ونسمع الزيطه
r
بس صعب تقيسى على نفسك يا يميم لان اصلا الحامل واللى بترضع حرارتها بتبقى اعلى من الناس العادية بدرجة او اتنين

يعنى انا كنت بولد فى شهر 11 وكنت بلبس الهدوم على اللحم من كتر الحر وكنت برده بعرق وبموت ولما تعبت ماما اديتنى بالجزمة هههههه قصدى بالشوز ولبست بالعافية بادى كات واوقات كنت بقلعه فى نص الليل من غير ماتحس .. بجد ببقى متفرهدة وحرانة وجسمى فاير اوى
أ
انا جيت تانى
أ
كوباية مايه;10264438:
يا جماعه انا سمعت ششيخ بيقول تصوميها بعد الولاده او اول ما تقدرى وبتتصام عادى لانك ليكى عذرك انما اللى فطر بدون عذر فا بيصوم عن كل يوم فى رمضان 30 يوم فى الايام العاديه


الفطار بدون عذر ملوش كفارة ... لا يعوضه صيام الدهر (يعني الزمن كله) وإن صامه ... لازم توبة


كوباية مايه;10264468:
فى ولد كان زميل اخت اسمه عمار بس كان اسم لطيف اوى

وعندى ولد فى الكليه كان اسمه غريب بردو

اسمه

ايباء


مش إيباء ... إباء
y
يعنى عامه يا روشا والله اكترمن دكتور قاللى الموضوع ده
ان كتر الكلفته بتقلب للعكس وعن تجربه مرات اخويا دايما مكلفته الواد وحشسياه هدوم ودايما عيان ياروحى وحالته كرب
هو البتاع الخنقه ده بيقع كتير كده ليه
اهو طفش لاعيال كلهم
y
واناكان عندى في الكليه ولاد بقى اسامي غريبه
اياد
ينال
رواد
مؤيد
وكان في واحد كمان بس للاسف الزاكره مش جايبه حاليا
مع انه كان صديق صدوق ههههههههههه
y
بت يابسبس
لو عاوزة تطمنى عليا ممكن على 6 اكتوبر كده ولا حاجه تبقي تتصلي عند ماما يابت وتسالي عليا
أ
أمةالله;10265385:


مش إيباء ... إباء



انا بقول الاسم صوتيا عشان مش عارفه اكتب الهمزه من تحت
ع
توتي ازيك
أ
والله يا يميم انتى بنت حلال عشان كنتلسه بفكر حالا بقول انا هطمن عليها ازاى دى لقيتك بتدى عليا

طيب ابعتيلى رقم مامتك على الخاص عشان انا مش محتفظه بيه عشان دا امانه مع انى عارفاه هو ورقم بيتك بالشبه لما بتتصلى بعرف هههههههههههههههه
أ
يميم بالمناسبه انا امبارح اهارده حاسه وكان فى حاجه فى البطن من تحت بتملس على بطنى كدا وكان حاجه بتتسحب


مش دى حركة البيبى ردو؟؟
أ
كوباية مايه;10265418:
انا بقول الاسم صوتيا عشان مش عارفه اكتب الهمزه من تحت


:D

نقيتي اسم ولا لسة؟؟
أ
انتوا نمتوا ان شاء الله
أ
ههههه لا لسه والله يا مى محتاره
ع
يلا اتكلمو قبل ما اقوم
أ
هما يميم وتوتى وانوسه صامتين ليه؟؟
ب
انتى اخر الرابع يا بسبوسة
أ
والله يا هوبا انا بتكلم اهو بس هما ساكتين

قليل يا هوبا اللى بحسه بيسحب تحت دا وساعات بتبقى خبط بس ضعيف اوى اوى بيبقى حركه البيبى؟؟
ب
لو انتى ف اولة يبقى مش حركة النونو
X