boky2010;10264835:
ازيك انتى وحشتينى انتى والبت بسبس انتى معاكى ميلى على الياهووووووووو
ومعاكى رقمى
ناااااااااسمعاهم فى العاشراسمهم كوتشى فى العاشر بيقولوا ال40 حفاظة ب30جنية
\بيوفروا ويجبوهم
ايوه يا بنتى بيتباعوا فين بالظبط
انا بفكر فى فايينى
boky2010;10264871:
انا كمان كنت كدة اة فى تخفيضات يابسبس
بس هنا قالولى شايات واندرات وفلات كت ونص وكم عشان انا باذن الله ولادتى شتوى
واكيد طنط مامتكممكنتكون عارفة حاجة
انا بقى ماما مش فاكرة اى حاجة نسيت
حاولى تشوفى دلوقتى النص والكات دلوقتى عشان يمكن متلاقيش كات لما ينزل الشتوى
انا جبت الشايات جونيور وهى فالتوحيد والنور الاتنين ب 11 تقريبا وحلوين قوى بجد
yomizo;10264877:
بوكى الحفاضات اللى بتقولي عليها دى انا سمعت وقريت عليها كتير فيلكي بس بصراحه انا مش مستريحالها ابدات
وبعدين اللى ينفع مع عيال الناس مش لازم يفع مع عيالك
يعنى كل عيل وبشرته ومدى احتمالها نوع الحفاض
وانتى رايك ايه يا يميم فالموضوع ده انتى جربتى ايه لملك
انا سمعت عن بيبى جوى انه فيه مكان للسره فالمقاس النيوبورن
وانا اصلا مش عارفه اجيب مقاس ايه بالظبط عشان عوزه اجيب اى حاجه اشلها
boky2010;10264896:
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وانا كمان اول مرة اعرف انك حامل
هههههههههههههههههههههههههههه
انا بحاول اتخيل شكلكككككككك كل مااكلمك بجدددددددد ليكى شكل فى دماغى خايفة اشوفك حقيقة تكووووووونى مش الشكل اللى فى دماغى بالظبطوتدمريلى خيالى الخصب
ربنا يقوووووووووومك بالسلااااااااااااااااااااااااااااامة يارب ويجعلهاااااااا ساعة سهلة
انا زهقت ونفسى اولد بقى عاوزة ارجع لجسمى والبس حلو تانى عاجبنى بلوزتين
وعاوزة اشتريهم اوى ينفع اجيب واشيل لبعد الحمل
انتى لسه فالسادس يا بتاعت الخيال لما تدخل فالسابع والتامن مش هتقدرى تتخيلى منظرك اصلا انا ضربت خالص من السابع لدرجه انى مش عارفه هوصل للتاسع ازاى وشكلى هيبئا ازاى ومش قدره اقولك اد ايه زهقت من لبسى وكل شويه الحاجات بتضيق
وعوزه اجيب عبايه اقضى بيها الشهر الفاضل ومش عارفه اشوف فين والوقت بيعدى
boky2010;10264962:
بيقولوا حلوة 2 من جيرانى بيستخدموهاااااااااااا بس انا مجربتهاااااااااااااااش
انتى لحقتى تنتشرى فالعماره بتعتك وتعرفى الجيران بيلبسوا ايه هههههههههههههههه
دانا معرفش اللى قدامى شكلهم ايه هههههههههههههههههه