بنات انا جيبت لجوزىقميص بمناسبة عيد ميلاده وهو هيبقى اول يوم العيد فا قولت اجيبله قميص عشن يلبسه كمان حاجه جديده كدا عشان هو مش عايز يجيب لفسه حاجه
هنزلم صورته تشوفو تقولولى رأيكم ضروووووووورى
ممكن؟
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
14-09-2009 | 01:25 AM
(
14-09-2009 | 01:26 AM
yomizo;10264658:
وحشتوووووووووووووووووووووووووووووووونى بياعيال
انا لسه ماولدتش
ان شاء الله هاولد يوم 4 اكتوبر
يعنى ااول يوم دراسه :(
ادعولى بقى دعوات مكثفه الله يكرمكم ان المدارس تتاجل تانى شويه عشان اعرفاروح المدرسه اول يوم مع ملك براحتى وكمان عشا الدنيا هتتلخبط جامد جدااامعانا لو ده حصلوهى دخلت يوم الولاده
ازيك يا قمر اخبارك اية وحشتينى والله ان شاء الله تولدى بالسلامة وماتقلقيش ان شاء الله المدارس تتأجل وتعرفى تروحى معاها ان شاء الله
y
14-09-2009 | 01:27 AM
انا كمان ياميكو ماحسيتش بوحم خالص
وده بيبقى غالبا وراثه لالام
يعنى انا كمان امى واختى ماكنوش بيتوحموا وانا كمان مكاتوحمتش لا المره دى ولا في ملك
بس الحمل عندنا بيجي بنوووووووووووووم فظييييييييع شنيع مريع
لدرجه انى كنت ببقى قاعده بتكلم مع ناس وف وسط الكلام يلاقونى سكت يبصوا عليا يلاقونى نمت هههههههههه
وده بيبقى غالبا وراثه لالام
يعنى انا كمان امى واختى ماكنوش بيتوحموا وانا كمان مكاتوحمتش لا المره دى ولا في ملك
بس الحمل عندنا بيجي بنوووووووووووووم فظييييييييع شنيع مريع
لدرجه انى كنت ببقى قاعده بتكلم مع ناس وف وسط الكلام يلاقونى سكت يبصوا عليا يلاقونى نمت هههههههههه
m
14-09-2009 | 01:27 AM
yomizo;10264658:
وحشتوووووووووووووووووووووووووووووووونى بياعيال
انا لسه ماولدتش
ان شاء الله هاولد يوم 4 اكتوبر
يعنى ااول يوم دراسه :(
ادعولى بقى دعوات مكثفه الله يكرمكم ان المدارس تتاجل تانى شويه عشان اعرفاروح المدرسه اول يوم مع ملك براحتى وكمان عشا الدنيا هتتلخبط جامد جدااامعانا لو ده حصلوهى دخلت يوم الولاده
هيييه يايميم جات كلنا سالنا عليكي وحشتينا
أ
14-09-2009 | 01:27 AM
ازيك يا ست يميم.؟؟؟ هاو ار يو؟؟
ص
14-09-2009 | 01:27 AM
اه فى بيقولولا هتتاجل ل12 عشان الاتش بى والله اعلم
ربنا يحمينا يارب يارب يارب
ربنا يحمينا يارب يارب يارب
y
14-09-2009 | 01:27 AM
ماشي يابسبس انت بتستاذنى يابت هههههههههههه
عامله فيها مؤدبه بقى وكده
عامله فيها مؤدبه بقى وكده
y
14-09-2009 | 01:29 AM
ياااااااااااااااارب بجد يا موروتتااجل فعلا لديسمبر عشان كده البت ملك هتععقد نفسيا واللى جايه دى كمان هاتبقى وشها وحش على الكبيره هههههههههههه
ازيك يابسبس
انتوا كمان واحشنى بس البتاع كان بيقع هنا كتير
اخر مره دخلت اول امبارح قعدت اقرا واكتب والاقي مافيش حاجه بتطلع ةبعدها مات
ازيك يابسبس
انتوا كمان واحشنى بس البتاع كان بيقع هنا كتير
اخر مره دخلت اول امبارح قعدت اقرا واكتب والاقي مافيش حاجه بتطلع ةبعدها مات
m
14-09-2009 | 01:29 AM
yomizo;10264702:
انا كمان ياميكو ماحسيتش بوحم خالص
وده بيبقى غالبا وراثه لالام
يعنى انا كمان امى واختى ماكنوش بيتوحموا وانا كمان مكاتوحمتش لا المره دى ولا في ملك
بس الحمل عندنا بيجي بنوووووووووووووم فظييييييييع شنيع مريع
لدرجه انى كنت ببقى قاعده بتكلم مع ناس وف وسط الكلام يلاقونى سكت يبصوا عليا يلاقونى نمت هههههههههه
والله ماشاء الله انا قبل ماعرف اني حامل ماكنتش برجع ولا اي حاجه ولما عرفت جوزي كان يقولي انتي ليه مش بترجعي ولا بتدوخي زي في التلفزيون قولت الحمدلله من غير اعراض حمل وبعدها بكام يوم عينكم ماتشوف الانور
غثيان ليل ونهار ترجيع امساك تقلص في المعده الم في الظهر والاقدام ..الم في الرحم
ايه رايكم واكتر حاجه الغثيان بجد نفسي اشوف حل
أ
14-09-2009 | 01:32 AM

اهو يا جماعه هو الوانه بترولى فى بيج وفيه خط رفيع اوى اوف وايت
قولولى رأيكم عشان لو مش حلو الحق اغيره
وهو بكم على فكره
c
14-09-2009 | 01:33 AM
miko85;10264494:
كمان هو هايتكلم بعد التعب ال انا شايفاه ده ههههه
الامساك في الحمل عادي والتقلص في المعده
خالى بااااااااااااااااااالك من الامسااااااااااااااااااااااك ده رخم جدا فالحمل وانتى لسه فالاول
انا كان عندى فالاول وجربت اكتيفيا بجد بقيت بدمنه بجد لانه ريحنى كتير
لحد مالدكتوره كتبتلى على حديد بس شراب ورهيب خالنى ماكول زبادى لان من اعراضه الجانبيه انه ملين هههههههههه مصلحه وفعلا مريحنى جدا هو كمان مع الزبادى بس خالى بالك من الامساك انتى لسه فالاول
وبعدين يا بنتى انتى مش عارفه تستغلى باباكى وله ايه ده لو بابايا كنت قعت عنده فالعياده لحد مولد هههههههههههههه :D
crazy ananas, miko85, yomizo, صوت العيون, كوباية مايه, roshy&hany, boky2010, مونه الدلوعه, love_me_more307, hoba555
انتم ايه ممصدقتم الموقع فتح منورين والله
وعوزين نشوف حته احتياطى تنقابل فيها لو هنا باظ
بوووووووووووووكى ازيك يا بنتى اخبار النونو ايه عرفتى نوعه وله لسه وبعدين قوليلى انتى كنتى قولتى ان فى واحده بتجيب حفاضات كويسه فالعاشر واسعارها حلوه فين وبكام
يميم منوره اخبارك ايه خلاص قربتى ربنا معاكى يارب واهو اجلو المدارس اسبوع كمان عشان خاطر ملك :D
استقريتى على اسم
b
14-09-2009 | 01:33 AM
يميم وانانسة وصوووووووووووووت متجمعين عند النبى يااعيال
بقلكواااا ايه انا فى السادسسسسسس
ابتدى اجيب ولا لاء
انا نزلت عند كيدز اللى فى مصطفى النحاس
عجبنى حاجات امورة خالص قلت اسالكوا الاول ينفعاجيب واشيل من دلوقتى فى التخفيضات دى
بقلكواااا ايه انا فى السادسسسسسس
ابتدى اجيب ولا لاء
انا نزلت عند كيدز اللى فى مصطفى النحاس
عجبنى حاجات امورة خالص قلت اسالكوا الاول ينفعاجيب واشيل من دلوقتى فى التخفيضات دى
(
14-09-2009 | 01:33 AM
miko85;10264684:
بس انا اسمع يابنات ان فيه ستات لا بتحس بترجيع ولا غثيان ولا صداع ومنهم واحده صاحبتي وبتحلف انها ماسحيتش بوحم خالص
عادى يا قمر انا ماتوحمتش خالص هههههههههههههه
بس انا اهو فى نص السابع وحاسة انى بدأت اتوحم :D
r
14-09-2009 | 01:35 AM
ازيك يا انوسة ازيك يا يميومة ههههههههههههه
يابنات المدارس حتتاجل اسبوع والكليات اسبوعين وفى تفكير انهم يلغوا التيرم الاول او على الاقل يمنعوا المدارس فى شهر 1 و 2 عشان فى الشتا الامراض بتتفاقم اكتر وخصوصا البرد
ربنا يستر انا حخلى ابنى يروح اول يوم بس وبعدين حقعده اجازة اسبوع من نفسى لغاية لما الوضع يتقر واشوف وصلوا لايه
طبعا نادى سبورتنج فى اسكندرية من اغلى النوادى واشهرهم واشهر من النار على العلم .. لقوا فيه امبارح 55 حالة انفلونزا خنازير وتم اغلاق النادى
الحكومة والمختصين قلقانين لان المرض بينتشر بطريقة رهيبة وفى الشغل ادوا جوزى مصل وقالوله لو الموضوع زاد حتلبسوا كمامات ولو زاد مش فيه شغل مع انه بيشتغل فى شركة بترول ولو اى جهاز اتعطل دقيقة بيخسرهم ملاين ومليارات بس واضح ان الوضع اسوأ واكبر مما احنا متخيلين ربنا يلطف ويستر على ولادنا يارب
يابنات المدارس حتتاجل اسبوع والكليات اسبوعين وفى تفكير انهم يلغوا التيرم الاول او على الاقل يمنعوا المدارس فى شهر 1 و 2 عشان فى الشتا الامراض بتتفاقم اكتر وخصوصا البرد
ربنا يستر انا حخلى ابنى يروح اول يوم بس وبعدين حقعده اجازة اسبوع من نفسى لغاية لما الوضع يتقر واشوف وصلوا لايه
طبعا نادى سبورتنج فى اسكندرية من اغلى النوادى واشهرهم واشهر من النار على العلم .. لقوا فيه امبارح 55 حالة انفلونزا خنازير وتم اغلاق النادى
الحكومة والمختصين قلقانين لان المرض بينتشر بطريقة رهيبة وفى الشغل ادوا جوزى مصل وقالوله لو الموضوع زاد حتلبسوا كمامات ولو زاد مش فيه شغل مع انه بيشتغل فى شركة بترول ولو اى جهاز اتعطل دقيقة بيخسرهم ملاين ومليارات بس واضح ان الوضع اسوأ واكبر مما احنا متخيلين ربنا يلطف ويستر على ولادنا يارب
y
14-09-2009 | 01:35 AM
لا حلو يابسبس مبروك عليه ويلبسه فيالهنا ان شاء الله
b
14-09-2009 | 01:36 AM
yomizo;10264702:
انا كمان ياميكو ماحسيتش بوحم خالص
وده بيبقى غالبا وراثه لالام
يعنى انا كمان امى واختى ماكنوش بيتوحموا وانا كمان مكاتوحمتش لا المره دى ولا في ملك
بس الحمل عندنا بيجي بنوووووووووووووم فظييييييييع شنيع مريع
لدرجه انى كنت ببقى قاعده بتكلم مع ناس وف وسط الكلام يلاقونى سكت يبصوا عليا يلاقونى نمت هههههههههه
انا كمان متوحمتش خالص ونوووووووووووووووووووووم
هههههههههههههههههههههههههههههه والله فكرتينى فية
كنت قاعدة بكلم بابا من يومين وباكل جوافة
فجاة لقا الجوافاية محطوطة جمبى وروحت فى النوووووووم ضحك البيت كلة عليه تانى يوم
r
14-09-2009 | 01:37 AM
كوباية مايه;10264746:
اهو يا جماعه هو الوانه بترولى فى بيج وفيه خط رفيع اوى اوف وايت
قولولى رأيكم عشان لو مش حلو الحق اغيره
وهو بكم على فكره
ماشاء الله .. زوقك حلو والله يدوبوا فى عرق العافية وعقبال ميت سنة وانتوا مع بعض ونونهاتكم فى حضنكم يارب
l
14-09-2009 | 01:38 AM
يميم ربنا ينتعك بالسلامه يااختى يارب ونفرح بالبيبي كده وعشان تكونى بشرة خير على كل الدفعه الجديده دي
وان شاء الله هتقدري تودي ملوكه المدرسة وتولدي والامور كلها هتتضبط وحدها وربنا معاكي
وان شاء الله هتقدري تودي ملوكه المدرسة وتولدي والامور كلها هتتضبط وحدها وربنا معاكي
m
14-09-2009 | 01:38 AM
crazy ananas;10264752:
خالى بااااااااااااااااااالك من الامسااااااااااااااااااااااك ده رخم جدا فالحمل وانتى لسه فالاول
انا كان عندى فالاول وجربت اكتيفيا بجد بقيت بدمنه بجد لانه ريحنى كتير
لحد مالدكتوره كتبتلى على حديد بس شراب ورهيب خالنى ماكول زبادى لان من اعراضه الجانبيه انه ملين هههههههههه مصلحه وفعلا مريحنى جدا هو كمان مع الزبادى بس خالى بالك من الامساك انتى لسه فالاول
وبعدين يا بنتى انتى مش عارفه تستغلى باباكى وله ايه ده لو بابايا كنت قعت عنده فالعياده لحد مولد هههههههههههههه :D
crazy ananas, miko85, yomizo, صوت العيون, كوباية مايه, roshy&hany, boky2010, مونه الدلوعه, love_me_more307, hoba555
انتم ايه ممصدقتم الموقع فتح منورين والله
وعوزين نشوف حته احتياطى تنقابل فيها لو هنا باظ
بوووووووووووووكى ازيك يا بنتى اخبار النونو ايه عرفتى نوعه وله لسه وبعدين قوليلى انتى كنتى قولتى ان فى واحده بتجيب حفاضات كويسه فالعاشر واسعارها حلوه فين وبكام
يميم منوره اخبارك ايه خلاص قربتى ربنا معاكى يارب واهو اجلو المدارس اسبوع كمان عشان خاطر ملك :D
استقريتى على اسم
والله ياكريزي مستغلاه بس ياخساره انا في السعوديه قلي علي دوا لامساك ملين والغريباه ان كل مايقولي علي دوا مالقوش هنا طيب الامسالك خطر في الاول
اكتفيا كنت بحبه وبعدين طعمه وحش دلوقتي
أ
14-09-2009 | 01:38 AM
ميرسى يا يميم يا حبيبتى ربا يخليكى
هو فى تخيضات على البس بتاع البيبى دلوقتى؟؟؟؟
انا اصلا مش عارفه اشترى ايه ولا عارفه هعمل ايه والله شكلى بستهبل
هو فى تخيضات على البس بتاع البيبى دلوقتى؟؟؟؟
انا اصلا مش عارفه اشترى ايه ولا عارفه هعمل ايه والله شكلى بستهبل