ازيكم يابنات وحشتونى اوى
معلش اتاخرت عليكم الاسبوع اللى فات كنت حتطلق بس ياخسارة ماحصلش نصيب ههههههههههههههه
ومن يومين الى الان تعبانة اوى عمالة ارجع وانقباضات فظيعة حتموتنى فى بطنى وظهرى .. ربنا يستر
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
r
14-09-2009 | 12:27 AM
m
14-09-2009 | 12:28 AM
love_me_more307;10264181:
انا اصلا البريود بتاعتي بتلخبط بسبب التكيسات الي كانت عندي بس لو هنحسب على 30 يوم يبئا هي كده متاخره 9 ايام وربنا يريحني من القلق الي انا فيه لاحسن اهل جوزي فضحوا الدنيا وخايفه ارجع اقول مفيش حمل الناس تكسفني وارجهع احبط وازعل
طيب اعملي تحليل تاني ال في الصيدليه وبعدين دلوقتي لو متاخره تسع ايام مش يظهر غير كيس جنيني بس
r
14-09-2009 | 12:31 AM
تخيلوا يابنات انى الاسبوع الجاى حبقى فى الشهر الخامس تصوروا ان ده الحمل الوحيد اللى الايام جرت فيه بسرعة سبحان الله ربنا يكملى فيه على خير يارب وكلكم وتقوموا بالسلامة ويرزقنا اطفال اصحاء معافين ومن الذرية الصالحة
ولجل حظى المنيل قلت حودى العيال الحضانة يريحونى الكام ساعة بتاعت الصبح واقعد اا بالبرص الصغنن هههههههههه احتمال تتلغى المدارس على بختى وابقى ام العيال على حق وايفضل طالع عينى بالتلات عيال مع بعض ههههههههههههههه الله المستعان ربنا يقوينى بقى
ولجل حظى المنيل قلت حودى العيال الحضانة يريحونى الكام ساعة بتاعت الصبح واقعد اا بالبرص الصغنن هههههههههه احتمال تتلغى المدارس على بختى وابقى ام العيال على حق وايفضل طالع عينى بالتلات عيال مع بعض ههههههههههههههه الله المستعان ربنا يقوينى بقى
m
14-09-2009 | 12:32 AM
roshy&hany;10264277:
ازيكم يابنات وحشتونى اوى
معلش اتاخرت عليكم الاسبوع اللى فات كنت حتطلق بس ياخسارة ماحصلش نصيب ههههههههههههههه
ومن يومين الى الان تعبانة اوى عمالة ارجع وانقباضات فظيعة حتموتنى فى بطنى وظهرى .. ربنا يستر
اهلا نوريتنا وانا كمان عندي زي كده بالضبط
(
14-09-2009 | 12:34 AM
رشا ازيك يا قمر اخبارك اية يا حبيبتى وسلامتك الف سلامة ممكن تكون الانقباضات نتيجة مجهود او قلق وتوتر معلش يا قمر حاولى تريحى نفسك وان شاء الله خير ان شاء الله ونتطمن عليكى يا قمر (f)
l
14-09-2009 | 12:35 AM
ميكو هي الاعراض ظهرت عليكي امتى
اصل انا لسا مش حاسه بحاجه
وخايفه من كده بصراحه
اصل انا لسا مش حاسه بحاجه
وخايفه من كده بصراحه
ب
14-09-2009 | 12:35 AM
عليكم السلام ازيك يا مورو
اهلا يارشا ازيك ياام الصبيان
هههههههههههههه
اهلا يارشا ازيك ياام الصبيان
هههههههههههههه
أ
14-09-2009 | 12:35 AM
ازيك يا روشا نورتى يا قمره
اه فعلا انا حاسه ان الحمل دا الحمد لله وقته بيجرى اوى اوى
اه فعلا انا حاسه ان الحمل دا الحمد لله وقته بيجرى اوى اوى
l
14-09-2009 | 12:37 AM
هي البت يميم معدتش بتبان يا بنات؟
ب
14-09-2009 | 12:39 AM
ندى كل حمل مختلف عن التانى
مابالك بالاشخاص
يعنى انا حملى ف بتول كان مختلف خالص عن الاخت اللى جوة دى
مابالك بالاشخاص
يعنى انا حملى ف بتول كان مختلف خالص عن الاخت اللى جوة دى
c
14-09-2009 | 12:39 AM
love_me_more307;10264011:
ربنا يخليكي ليا يا كريزي اناناس وتفرحي بالببيبي بتاعك يارب انا النهارده يا ستي اكمل 5 اسابيع بالضبط وظهر كيس الحمل بس لسا البيبي مش ظهر ادعولي اطمن للاخر يا بنات وبالنسبه لميعاد اخر بريود كانت 5 اتغسطس
بصي يا اناناس اناعملت التوقيع وكل حاجه بس عروس مش راضي يسمحلي اني انزل تتوقيع مش عارفه لييه
انا هجيبلك التيكر وممكن انتى تحطيهولي في توقيعي ينفع؟ لو اديتك الباص وورد بتاعي؟
ربنا يفرحك دايما يا لاف ويكملك على خير يارب ويعوض صبرك خير يارب
انا بصراحه مش عارفه ايه المشكله بالظبط بس انتى بتخدى اللينك اللى بيطلعلك لما بتعملى التيكر وتحطيه مكان التوقيع يمكن انتى حطه صور كتير فالتوقيع عشان كدا مش بيقبل زياده
جربى كدا تشيلى حاجه من التوقيع
ربنا يقويكى يا ام توتا انا الحمد لله كويسه
بس انا بفطر للاسف ومحستش خالص برمضان السنادى ربنا يبلغنا رمضان الجى ويكون احسن ان اشاء الله
ب
14-09-2009 | 12:39 AM
لا بتبان بس ف بير تانى
ب
14-09-2009 | 12:41 AM
تقريبا متعرفش ان عروس رجع
حد يبعتلها ع الخاص
حد يبعتلها ع الخاص
ب
14-09-2009 | 12:42 AM
محدش يعرف حاجة عن فراشة الايمان زمنها ولدت هيا وكوفى
r
14-09-2009 | 12:44 AM
miko85;10264310:
اهلا نوريتنا وانا كمان عندي زي كده بالضبط
اكيد عندك العرض التانى ههههههههههه .. ده طبيعى ياقمر لان اعراض الحمل عندك مضاعفة وكمان انتى لسة فى الاول والبيبى بيتكون .. ربنا معاكى يارب ويكملك على خير باذن الله
kato;10264318:
رشا ازيك يا قمر اخبارك اية يا حبيبتى وسلامتك الف سلامة ممكن تكون الانقباضات نتيجة مجهود او قلق وتوتر معلش يا قمر حاولى تريحى نفسك وان شاء الله خير ان شاء الله ونتطمن عليكى يا قمر (f)
ايوة فعلا انا كنت بعمل عمرة وسيقت الشقة كلها وفرشتها وكله كوم ودخول الحمام ده كوم دخلت الحمام وقعدت فيه تلات ساعات اغسل البانيو والتويلت والحوض بالصابون والكلور لما كان حيغمى عليا من الريحة وماقدرتش اتنفس ... ربنا يستر بقى فعلا تعبت جدا جدا
om_tota;10264326:
عليكم السلام ازيك يا مورو
اهلا يارشا ازيك ياام الصبيان
هههههههههههههه
انتى مصممة تحبطينى كل ماتشوفينى مش عارفة ليه هههههههههههههههه ... اهلا ياقمراية
كوباية مايه;10264328:
ازيك يا روشا نورتى يا قمره
اه فعلا انا حاسه ان الحمل دا الحمد لله وقته بيجرى اوى اوى
ده نورك يا احلى بسبوسة فى الدنيا ... انا تمام الحمد لله وانا مقارنة بالحملين السابقين ده بيجرى بطريقة رهيبة بس على فكرة برضه بما انى خبرة فا احب اقولك ان الشهر التامن من اتنح وارخم واتقل الشهور لانك خلاص بتبقى زهقتى وتعبتى جدا ونفسك البيبى يطلع بقى وتخلصى لكن هيهات تفضلى تزقى فى الشهر ده زق انه يتزق مافيش فايدة حاجة رخمة .. على فكرة زياد الحمل اللى فات كان عايز يسمع الكلام بتاع مامى وينزل فى التامن بس الدكتور حلف وقاله اعمل باصلك وخليك لاول التاسع ههههههههههههههه
أ
14-09-2009 | 12:44 AM
انا حاسه ان يميم بتولد ربنا معاها
l
14-09-2009 | 12:45 AM
كريزي انا اصلا لما بدخل على خاصيه التوقيع بيقولي غير مسموح لك بخاصيه التوقيع مش فاهمه يعني ايه
أ
14-09-2009 | 12:45 AM
ههههههههههههههههههههههههههههههه يلا ربنا يكرم يا رشا
نويتى تسمى النونو ايه عشان انا بدور على اسامى
نويتى تسمى النونو ايه عشان انا بدور على اسامى
أ
14-09-2009 | 12:46 AM
ندى التوقيع لما يبقى عندك 500 مشاركه يا قمره انتى لسه 300 وشويه
m
14-09-2009 | 12:47 AM
crazy ananas;10264360:
ربنا يفرحك دايما يا لاف ويكملك على خير يارب ويعوض صبرك خير يارب
انا بصراحه مش عارفه ايه المشكله بالظبط بس انتى بتخدى اللينك اللى بيطلعلك لما بتعملى التيكر وتحطيه مكان التوقيع يمكن انتى حطه صور كتير فالتوقيع عشان كدا مش بيقبل زياده
جربى كدا تشيلى حاجه من التوقيع
ربنا يقويكى يا ام توتا انا الحمد لله كويسه
بس انا بفطر للاسف ومحستش خالص برمضان السنادى ربنا يبلغنا رمضان الجى ويكون احسن ان اشاء الله
طيب بالنسبه للايام ال فطرنا فيها هانعوضها ازاي انا برجع علشان كده بفطر
