تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ب
ازيك يا هوبا وازاى ندى
فين صور عيد ميلادها


ندى اهدى وبطلى قلق
وربنا يطمنك ان شاء الله
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 9 (9 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏love_me_more307, ‏miko85, ‏مونه الدلوعه, ‏كوباية مايه, ‏hoba555, ‏sweet_toota, ‏crazy ananas
ماشاء الله
l
دعواتكم بس
انا عشان بس مش مصدقه روحي من الفرحه
كنت كل ماقرا موضوع لواحده عندها تكيس الاقيها غابت بالسنين لحد ما حملت اتعقد اكترر بس سبحان الله فرج ربنا قرريب وربنا كريم اوي
ع
om_tota;10264130:
ازيك يا هوبا وازاى ندى
فين صور عيد ميلادها


ندى اهدى وبطلى قلق
وربنا يطمنك ان شاء الله

مفيش صور معايا اصلا الصور علي موبايل جوزي وسافر :(
m
[QUOTE=love_me_more307;10264091]ربنا يخليكي يا هوبا ياارب وتفرحي ببنوتك ندى يارررب
والله يبارك فيكي يا جمييل والله ده كله بفضل دعاكم ليا بردووو ربنا ميحرمنيش منكم ابداا

بنات هو الواحده بتفضل في قلق كده لحد ما تشوف البيبي في كيس الحمل انا بجد فاضلي 10 ايام واروح للدكتور تاني عشان يشوف كيس الحمل فيه جنين ونبض ولالا ومرعوووبه بببجد انا مااا صدقت كابووس التكيسات خلصت منه وحملت الحمد لله بالمنشطات نفسي ارتاح كل ماعدى فتره من القلق تطلع لي فتره جديده حللت قبل البريود طلعت حامل فرحت ورجعوا قلقونى قالوا مش شرط لازم بعد الدوره رحت للدكتور بعد الدوره قال مفيش كيس حمل مقدرش اقول حمل ولالا اعملي تحليل رقمي عملته طلعت النتيجه كبيره قالي عديه بعدها بيومين عملته الحمد لله اتضاعفت وبززيااده ورحت وشوفت كيس الحمل لاقيتس الدكتور بيقولي مقدرش اقولك الجنين سليم ولالا الا لما يظهرلي بعد 10 ايام واشوف نبضه بجد قلقانه اووووي ادعولي[/QUOT
الدكتوره عملتي السونار لقيت كيسين بس مافيش جنين وقولت واحد منهم يختفي ده في الاسبوع الخامس ماظهرش الجنين ال في الاسبوع السابع وممكن اكتر وبعدين ماتقلقيش
ان شاء الله هاتطلعي حامل وهاتجي تفرحينا كمان هنا انتي فاضللك اد ايه مش بتجي البيريود كده
l
هوبا مش ناويه تتجدعني وتعمليها ندى كبرت اهه ماشاء الله
عاوزين ليها اخ
ع
ربنا يطمنك يا ندي يارب متقلقيش وزي ما قولتي ربنا كريم اوي وكبير اوي ان شاء الله هيتمم فرحتك يارب
(
انا الحمد لله يا توتا وبنوتى بخير

لسة محتارين ياااااااااااة كتير كدة انا والله محتارة اسمى اية وكنت هسيبها لغاية الولادة بس لا خلاص هختار اسم احسن ما اولد واحتار كدة فعلا الموضوع يحير وكل ما اختار اسم ارجع واقول لا يلا ربنا يسهل
ع
love_me_more307;10264161:
هوبا مش ناويه تتجدعني وتعمليها ندى كبرت اهه ماشاء الله
عاوزين ليها اخ

يارب يا ندي دعواتك يارب احصلكم قريب
أ
ندى قولى توكلت علي يارب

وتفائلوا خيرا تجدوه
l
انا اصلا البريود بتاعتي بتلخبط بسبب التكيسات الي كانت عندي بس لو هنحسب على 30 يوم يبئا هي كده متاخره 9 ايام وربنا يريحني من القلق الي انا فيه لاحسن اهل جوزي فضحوا الدنيا وخايفه ارجع اقول مفيش حمل الناس تكسفني وارجهع احبط وازعل
ص
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
l
فعلا رميت حمولي على الله وتوكلت عليه والي عاوزه ليا يكووون
وقادر يتمم فرحتى على خير

يارب يا هوبا تحملي على طووول وتفرحي وتيجي الشهر الجاي معانا هنا باذن الله ونكون كلنا فرجحانين
l
وعليكم السلام
كل سنه وانت طيبه يا ثوت
ع
يارب يارب يا ندي
(
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
اهلا مورو ازيك يا قمر اخبارك اية (f)
m
love_me_more307;10264150:
دعواتكم بس
انا عشان بس مش مصدقه روحي من الفرحه
كنت كل ماقرا موضوع لواحده عندها تكيس الاقيها غابت بالسنين لحد ما حملت اتعقد اكترر بس سبحان الله فرج ربنا قرريب وربنا كريم اوي

لاه والله مش لازم الحمد لله صدقي باه علشان تجبي ولد واجوزه واحده من بناتي ههههه
ع
وعليكم السلام يا مورو ازيك انتي وبسبس
أ
ازيك يا هوبا
ازيك يا مورو

عاملين ايه؟؟؟؟
ص
الحمد لله
ازيكم انتم
X