السلام عليكم ازيكم يا بنات وحشتونى جدا جدا والله اخيرا الموقع فتح طمنونى عليكم يا حلوين
ندى الف مبروك دخولك التاسع يا قمر وان شاء الله تولدى بالسلامة يارب (f)
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
(
13-09-2009 | 09:57 PM
d
13-09-2009 | 10:16 PM
ازيكم
حد يقول اسماء حلوه
حد يقول اسماء حلوه
c
13-09-2009 | 10:19 PM
وحشتووووووووووووووووووووووونى موووووووت يا عيال كنت هتجنن كل مادخل والقى الموقع بيه بايظ
فعلا الايام بتهون معاكم وبتعدى الواحد مش واخد باله ربنا يكملنا على خير يارب
وعوزين نشوف حل للموقع ده بئا (6)
ان شاء الله يا ميكو ربنا يكرمك ويكملك على خير يا رب ويطمنك دايما يارب
هو باباكى دكتور نسا وله ايه لو كدا يبئا انتى اللى جبتيه لنفسك :D
روقى كدا يا ام مايا كله بيعدى معلش اومال فين الروقان والهدوء بتاع ايام الحمل :wink:
ربنا يفرحك ويريح بالك يارب
لولولولولولولولولى ديه مش زلطه يا ندى ديه حصوه صغننه هههههههههههههه
ربنا معاكى يارب ويكرمك ويسهلك وعلله تنسى تدعيلى دانا وراكى علطول وهستنى دعوتك توصلى :D
فعلا الايام بتهون معاكم وبتعدى الواحد مش واخد باله ربنا يكملنا على خير يارب
وعوزين نشوف حل للموقع ده بئا (6)
miko85;10262882:
ماتقلقيش ان شاء الله مش هتحتاج للحضانه وحتي لولاقدر الله بيبي محتاج عادي بينتقل لاقرب مستشفي انا بابا عنده عياده بيولد فيها في اطفال محتاجو وبينقولها عادي يعني
متهيلي البيبي لما يحتاج بيكون بدري عن ولادته
ان شاء الله يا ميكو ربنا يكرمك ويكملك على خير يا رب ويطمنك دايما يارب
هو باباكى دكتور نسا وله ايه لو كدا يبئا انتى اللى جبتيه لنفسك :D
toty858;10263017:
صح يا نوسة البيبي عادى ممكن يتنقل الحضانة مفيهاش مشكلة
نونة ازيك عاملة ياقمر انتى والمفعوص النونو اللى اد كدة دة :)
انا والله طهقانة اخر حاجة كنت لسة بتكلم مع البنات في تجمع الامهات على بلاوى والله خنقانى اوى
روقى كدا يا ام مايا كله بيعدى معلش اومال فين الروقان والهدوء بتاع ايام الحمل :wink:
ربنا يفرحك ويريح بالك يارب
lifedrop;10263277:
وحشتووووووونى يا عيااااااااااااال...
مواااااااااااااااه
يلا باركولى....
انا دخلت التااااااااااااااااسع ...
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فضلى زلطة والبت تخرج برة ان شاء الله
لولولولولولولولولى ديه مش زلطه يا ندى ديه حصوه صغننه هههههههههههههه
ربنا معاكى يارب ويكرمك ويسهلك وعلله تنسى تدعيلى دانا وراكى علطول وهستنى دعوتك توصلى :D
د
13-09-2009 | 10:31 PM
بنات اسم جنى حلو؟؟؟
ا
13-09-2009 | 10:41 PM
دموع اشتياقي;10263538:
بنات اسم جنى حلو؟؟؟
انا كان نفسي اسمي الاسم ده بس جوزي مرضاش فسميت يارا
م
13-09-2009 | 10:43 PM
اسم جني جميل بس بقي منتشر بطريقه وحشه اي حد اساله اسم بنوتك ايه تقول جني في اسامي احلي ومش منتشره اوي كده
&
13-09-2009 | 10:46 PM
انووووووووووووووس زميلتى فى طريق الكفااااااااااح....
ازيك يا قمر؟؟؟؟
انا راحة للدكتورة النهاردة ان شاء الله.... هيا ممكن تقولى دلوقتى انا حاولد ازاى؟؟؟
ازيك يا قمر؟؟؟؟
انا راحة للدكتورة النهاردة ان شاء الله.... هيا ممكن تقولى دلوقتى انا حاولد ازاى؟؟؟
c
13-09-2009 | 11:01 PM
ربنا يطمنك يا ندى بجد انا لما بشوف التيكر بتاعك بيتغير بفتكر نفسى انا كمان
المهم اخبارك ايه مستعده لهذه الحدث السعيد واستقريتوا عالاسم خلاص
المهم اخبارك ايه مستعده لهذه الحدث السعيد واستقريتوا عالاسم خلاص
l
13-09-2009 | 11:10 PM
ازيكوا خلاص شهر رمضان فاضل فيه اسبوع كل سنه وانتوا طيبين كلكوا
السنه الجيه ان شاء الله يكون معانا بيبهات زي العسل ونحقق كل اللي نتمناه
ازيكوا ياحبايبي كلكوا
انا كمان رحت كشفت سونار وشفت البيبي وقالتلي صومي عادي ولو تعبتي او جالك هبوط افطري
لاننا بنمنع بس الصيام في التلات شهور الاولي علشان تغذيه البيبي لان لسه متكونش وبعد التكوين خلاص
واخر شهر 9 علشان بتتدخلي الحمام كتير وبتحتاجي تعوضي الميه دي
ربنا يكملنا علي خير كلنا ياااااااااااااااارب
السنه الجيه ان شاء الله يكون معانا بيبهات زي العسل ونحقق كل اللي نتمناه
ازيكوا ياحبايبي كلكوا
انا كمان رحت كشفت سونار وشفت البيبي وقالتلي صومي عادي ولو تعبتي او جالك هبوط افطري
لاننا بنمنع بس الصيام في التلات شهور الاولي علشان تغذيه البيبي لان لسه متكونش وبعد التكوين خلاص
واخر شهر 9 علشان بتتدخلي الحمام كتير وبتحتاجي تعوضي الميه دي
ربنا يكملنا علي خير كلنا ياااااااااااااااارب
l
13-09-2009 | 11:12 PM
انا يوم ولدي 5 - 1 ان شاء الله حد يضيفني في اللسته
l
13-09-2009 | 11:14 PM
محدش هنا ولا اية
امشي؟؟؟؟
امشي؟؟؟؟
أ
13-09-2009 | 11:30 PM
فى حد هنا يا جدعان
ب
13-09-2009 | 11:31 PM
السلام عليكم
ازيكو كلكووووووو
البرج اليسر حمد لله ع سلامتك انتى ويارا
كل سنة وانتو طيبين وعيد سعيد عليكو
انا عايزة موديلات حوامل سوارية بلييييز
ازيكو كلكووووووو
البرج اليسر حمد لله ع سلامتك انتى ويارا
كل سنة وانتو طيبين وعيد سعيد عليكو
انا عايزة موديلات حوامل سوارية بلييييز
ب
13-09-2009 | 11:32 PM
انا يا بسبس ازيك
ب
13-09-2009 | 11:34 PM
يااهل الله ياللى هنااااااااااااا
m
13-09-2009 | 11:41 PM
crazy ananas;10263483:
وحشتووووووووووووووووووووووونى موووووووت يا عيال كنت هتجنن كل مادخل والقى الموقع بيه بايظ
فعلا الايام بتهون معاكم وبتعدى الواحد مش واخد باله ربنا يكملنا على خير يارب
وعوزين نشوف حل للموقع ده بئا (6)
ان شاء الله يا ميكو ربنا يكرمك ويكملك على خير يا رب ويطمنك دايما يارب
هو باباكى دكتور نسا وله ايه لو كدا يبئا انتى اللى جبتيه لنفسك :D
روقى كدا يا ام مايا كله بيعدى معلش اومال فين الروقان والهدوء بتاع ايام الحمل :wink:
ربنا يفرحك ويريح بالك يارب
لولولولولولولولولى ديه مش زلطه يا ندى ديه حصوه صغننه هههههههههههههه
ربنا معاكى يارب ويكرمك ويسهلك وعلله تنسى تدعيلى دانا وراكى علطول وهستنى دعوتك توصلى :D
كريزي وحشتيني اوي ياانوسه اه ياستي بابا دكتور نساء وولاده بس سوهاج وانا بكلمه علي طوول علشان ساعات بتعب كتير
دموع اشتياقي;10263538:
بنات اسم جنى حلو؟؟؟
حلو اه بس في جيل من حوالي اربع سنين كل ماتشوفي طفله اسمك ايه تقولك جني هههه
loveway;10263754:
انا يوم ولدي 5 - 1 ان شاء الله حد يضيفني في اللسته
ربنا يقوكم بالسلامه وعقبالي باه
بنات اول امبارح سبت ااحنفيه مفتوحه والشقه غرقت وانا لوحدي في السعوديه وفي عتبه علي الحمام اضطريت امسح بالخيشه تاني يوم لقيت نزل مني نقطتين دم واتصلت بابا بسرعه علشان قعد يزعق يقولي بتخبطي تعملي ده كله حتي جوزي ال كنت خايفه علي زعله لاحسن ويجي ويلاقي الشقه غرقانه قعد يزعق ويقولي خايفه ازعق
الحمد مافيش دم تاني بس في مغص ....كتبلي علي دوا وقلي الراحه التامه وقلي ده حركه بسيطه عملت ده كله وان شاء الله اروح الاربعاء اعمل سونار
m
13-09-2009 | 11:44 PM
ياعيال هو التيكر بتاعي كده معناه خلصت التمن اسابيع ولا ايه
l
13-09-2009 | 11:45 PM
بسبس
اززيك كل سنه وانتى طيبه اناهنااا
وحشانى اووي والنونا عامله ايه
مين يا بنات تعملي تووقيع لان مش راضي يعملي توقيع مش عارفه ليه عاوزه احط شريط الحمل بئاااا بليييززز
اززيك كل سنه وانتى طيبه اناهنااا
وحشانى اووي والنونا عامله ايه
مين يا بنات تعملي تووقيع لان مش راضي يعملي توقيع مش عارفه ليه عاوزه احط شريط الحمل بئاااا بليييززز
ب
13-09-2009 | 11:45 PM
الف سلامة عليكى يا موكا
وخلى بالك من نفسك
وخلى بالك من نفسك
c
13-09-2009 | 11:47 PM
miko85;10263921:
كريزي وحشتيني اوي ياانوسه اه ياستي بابا دكتور نساء وولاده بس سوهاج وانا بكلمه علي طوول علشان ساعات بتعب كتير
بنات اول امبارح سبت ااحنفيه مفتوحه والشقه غرقت وانا لوحدي في السعوديه وفي عتبه علي الحمام اضطريت امسح بالخيشه تاني يوم لقيت نزل مني نقطتين دم واتصلت بابا بسرعه علشان قعد يزعق يقولي بتخبطي تعملي ده كله حتي جوزي ال كنت خايفه علي زعله لاحسن ويجي ويلاقي الشقه غرقانه قعد يزعق ويقولي خايفه ازعق
الحمد مافيش دم تاني بس في مغص ....كتبلي علي دوا وقلي الراحه التامه وقلي ده حركه بسيطه عملت ده كله وان شاء الله اروح الاربعاء اعمل سونار
الف سلامه عليكى يا ميكو ومفيش حاجه اسمها تيجى على نفسك عشان تعملى حاجه فالبيت متعبه وانتى حامل خالص واكيد جوزك مش هيضايق من كدا بس هيضايق من تعبك لان ده اهم انتى لسه فالاول خالى بالك واهم حاجه اكتر من الاكل الفتره ديه هى الراحه
هو انا اللى هقولك يا ميكو دانتى عمو دكتور يعنى المفروض انتى اللى تقوليلنا على اى حاجه :D استغلال بئا وارتاحى اليومين دول خالى الشهر ده لحد ماتدخلى الرابع يعدى على خير ان شاء الله