boky2010;10261477:
ياخلااااااااااااااااااااااااااااصى ربنا يخليهالك يارب وعفبال ماشوف بنوتى حبيبتتى ادهاااااا
بس عرفتى تتعاملى مع الاطفاااااااااال فى الاول خالصازاى
مكنتيش مخضوووووووووووووضة
احكيلى شعورك انا لحد دلوقتى مش متخيلة الموضووووووع
ربان يخليكى يا بوكى ونفرح بالنونو بتاعك ان شاء الله
الاول خالص كنت محتاسة طبعا وكنت بخاف حتى اغيرلها البامبرز لا تتعور ولا يجرالها حاجة كنت بخلى ماما تعمل كل حاجة وبعدين سافرت مع جوزى اسكندرية علشان كان مسافر برة ف اتدبست لوحدى ولاقيت نفسي بتعامل عادى انا بس اللى كنت خايفة زيادة وكلو بيعدى والايام بتجري هوا والله
boky2010;10261496:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ياعيبال انا لسه حاااااااااامل هولد ازاى لما انا متجوزة فى اخر شهر واحد
يبقى طفل الخطيئة ولا ايه
بصلح غلطتى
انا حااااااااااااااااااااااااامل لسه
بشرة خير ادعولى اولد
ههههههههههههههه
يلا فال حلو ربنا يكملك على خير يارب
crazy ananas;10262583:
توتى ازيك وازاى مايا يارب تكونوا بخير
نوسة حبيبتى ازيك عاملةة اية انتى ونور يلا خلصي كل الحاجة مش باقي وقت كتير ونامى كويس علشان تستعدى :) مش بخوفك انا برعبك بس هههه
انا كويسة ومايا الحمد لله كويسة اكلتها معلقة زبادى واحدة امبارح منامتش طول الليل من المغص ههههه