تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
l
ميكو الف سلامه عليكي
وخلي بالك من نفسك شويا يا بنتي مش بالسااهل والله
احنا اصلا بنستهبل ونرجع نقلق بس انا قررت الانتخه واني ابلللط يف الخط واعمل فيها بطه بللدي وايكش تولع المهم النونو ربنا يجيبهم لينا بالسلامه يارب
ب
مبروك يا ندى ع الحمل ربنا يكملك ع خير
(
ميكو يا قمر ازيك يا حبيبتى وسلامتك يا قمر الف سلامة وان شاء الله خير خالى بالك من نفسك فى اول شهور وبلاش مجهود ولا تعب وان شاء الله تروحى وتتطمنى باذن الله خير يا قمر (f)
ب
هكلم نفسى كتيررررررررررررررررر
c
love_me_more307;10263942:

مين يا بنات تعملي تووقيع لان مش راضي يعملي توقيع مش عارفه ليه عاوزه احط شريط الحمل بئاااا بليييززز

قولى على اخر يوم للبيريود وانا اعملهولك

miko85;10263936:
ياعيال هو التيكر بتاعي كده معناه خلصت التمن اسابيع ولا ايه

ايوه يا ميكو انتى كدا خلصتى 8 اسابيع وكام يوم
c
ام توتا ازيك لسه بتصومى وله ايه

ازيك يا كاتو اخبار النونو ايه
c
http://www.forums.3roos.com/t482017-6.html
ماتنسوش ده
ب
عايزة موديلات حوامممممممل مش فساتين حاجة ع بنطلون الحمل
ب
الحمد لله يا انوس انا كويسة وبخير اة الحمد لله بصوم

وانتى اخبارك اية
l
ربنا يخليكي يام توتا انا لحد دلوقت مش مصدقه نفسي حاسه ان الحمد لله ربنا جبر بخاطري بعد ما كان املي في موضوع الحمل ده ضعيف وبقول لسا لي سنيني ادعولي يكمل على خير
ربنا يخليكي ليا يا كريزي اناناس وتفرحي بالببيبي بتاعك يارب انا النهارده يا ستي اكمل 5 اسابيع بالضبط وظهر كيس الحمل بس لسا البيبي مش ظهر ادعولي اطمن للاخر يا بنات وبالنسبه لميعاد اخر بريود كانت 5 اتغسطس
بصي يا اناناس اناعملت التوقيع وكل حاجه بس عروس مش راضي يسمحلي اني انزل تتوقيع مش عارفه لييه

انا هجيبلك التيكر وممكن انتى تحطيهولي في توقيعي ينفع؟ لو اديتك الباص وورد بتاعي؟

ع
اسيكم عاملين ايه
يا ندي كل شويه اقلك مبروك وانتي مش بترضي :(
(
اناناسة ازيك يا قمر انا الحمد لله تمام انتى اخبارك اية واخبار اناناسة اية خلصتى كل حاجتها ولا لسة يا قمر انا والله لسة ولا اشتريت اى حاجة ومكسلة انزل الجو حر وكمان زحمة جدا بفكر انزل بعد العيد ربنا يسهل

توتا ازيك يا قمر اخبارك اية واخبار سلفتك اية سمت بنتها ولا لسة

ع
سلامتك يا ميكو متجيش علي نفسك يا بنتي والف سلامه عليكي
m
love_me_more307;10263953:
ميكو الف سلامه عليكي
وخلي بالك من نفسك شويا يا بنتي مش بالسااهل والله
احنا اصلا بنستهبل ونرجع نقلق بس انا قررت الانتخه واني ابلللط يف الخط واعمل فيها بطه بللدي وايكش تولع المهم النونو ربنا يجيبهم لينا بالسلامه يارب[/QU
الله يسلمك انا باه والله برتاح بس مافيش غير المره ده انا ان وفقت دقيقتين بحس بهبوط ماعني ضغطي كويس مش عارفه ليه بدوخ غير باه الغثيان والقي ال علي طوول
[QUOTE=kato;10263960ل]ميكو يا قمر ازيك يا حبيبتى وسلامتك يا قمر الف سلامة وان شاء الله خير خالى بالك من نفسك فى اول شهور وبلاش مجهود ولا تعب وان شاء الله تروحى وتتطمنى باذن الله خير يا قمر (f)

الله يسلمك ياكاتوا ان شاء الله مش هاتعب نفسي
crazy ananas;10263967:
قولى على اخر يوم للبيريود وانا اعملهولك


ايوه يا ميكو انتى كدا خلصتى 8 اسابيع وكام يوم

ازاي ياكريزي خلصت 8اسابيع وكام يوم ان كنت انا مجوزه بقالي شهرين وخمس ايام بصي اخر بيريود جاتلي يوم 16\7 صح كده التيكر
m
hoba555;10264036:
سلامتك يا ميكو متجيش علي نفسك يا بنتي والف سلامه عليكي

ازيك ياهوبا وحشتيني
مين ندي ال حامل وسويت توتا ماجتش
أ
انا جيت يا بنات
ب
الحمد لله كويسة
والله مش هتصدقى لسة مسمتهاش محتااااااارين

وانتى اخبارك اية يا كاتو ا وازاى النونو
l
ربنا يخليكي يا هوبا ياارب وتفرحي ببنوتك ندى يارررب
والله يبارك فيكي يا جمييل والله ده كله بفضل دعاكم ليا بردووو ربنا ميحرمنيش منكم ابداا

بنات هو الواحده بتفضل في قلق كده لحد ما تشوف البيبي في كيس الحمل انا بجد فاضلي 10 ايام واروح للدكتور تاني عشان يشوف كيس الحمل فيه جنين ونبض ولالا ومرعوووبه بببجد انا مااا صدقت كابووس التكيسات خلصت منه وحملت الحمد لله بالمنشطات نفسي ارتاح كل ماعدى فتره من القلق تطلع لي فتره جديده حللت قبل البريود طلعت حامل فرحت ورجعوا قلقونى قالوا مش شرط لازم بعد الدوره رحت للدكتور بعد الدوره قال مفيش كيس حمل مقدرش اقول حمل ولالا اعملي تحليل رقمي عملته طلعت النتيجه كبيره قالي عديه بعدها بيومين عملته الحمد لله اتضاعفت وبززيااده ورحت وشوفت كيس الحمل لاقيتس الدكتور بيقولي مقدرش اقولك الجنين سليم ولالا الا لما يظهرلي بعد 10 ايام واشوف نبضه بجد قلقانه اووووي ادعولي
l
منوره يا ببسبس ازيك وازي البيبي
كل سنه وانتي طيبه
أ
ازيك يا ندى الف الف الف مليون مبروك انا كنت لسه بقرى بيباركو لمين افتكرت ندى دروب ولدت ولا حاجه


متقلقيش ربنا يطمنك ان شاء الله
X