تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
(
بسبس ما شاء الله يا حبيبتى حلو جميل يا قمر وعقبال مليون سنة (f)
b
كوباية مايه;10264746:


اهو يا جماعه هو الوانه بترولى فى بيج وفيه خط رفيع اوى اوف وايت

قولولى رأيكم عشان لو مش حلو الحق اغيره
وهو بكم على فكره

بتهيالى لو فاتح ابيض او او اوف وايت كتان وفيه خط بيج هيبقى تحفة
عيد ميلاد جوزى كان من 5 ايام وكان مومو منزل تخفيضات حلوة هو وكونكريت جبنالة 4 قمصان حلوين اوى
y
بوكى انا اولمره اعرف انك خحامل تطلعي في الشهر السادس هههههههههههه
كويس انى ماعرفتش بعد ماولدتى
انا دخلت التاسع خلاص وفاضلي عشرين يوم واولد
وياريت ياجلوا المدارس كمان اسبوع ولا اتنين على المعاد الاخير اللى قالوه
أ
ميرسى يا رشا يا حبيبتى والله كله من زوقك

انااخدت اخويا وابن عمى معايا وقولت رجاله عشان يفهموا فى الحاجات دى وكدا والله ما فادونى فى اى حاجه

كل ما اقلهم ايه رأيكم فى دا يقلولى كويس
طيب اختارولى يقلوى قدامك المحل كله

خنقووووونى

وكنت عايزه اجيب دبله كمان عشان دبلة جوزى مش عجباه عايز يغيرها ولقيت اخويا بيقولى الدبله ب 350 جنيه
قولتله لييييييييييييه هتتلبس لوحدها قالى دى انضف حاجه ودا اللى اعرفه

قولتله اجرى ياد مش جايبه
m
كوباية مايه;10264746:




اهو يا جماعه هو الوانه بترولى فى بيج وفيه خط رفيع اوى اوف وايت

قولولى رأيكم عشان لو مش حلو الحق اغيره
وهو بكم على فكره

جميل اوي تعيشي وتجبيله
أ
boky2010;10264808:
بتهيالى لو فاتح ابيض او او اوف وايت كتان وفيه خط بيج هيبقى تحفة
عيد ميلاد جوزى كان من 5 ايام وكان مومو منزل تخفيضات حلوة هو وكونكريت جبنالة 4 قمصان حلوين اوى



اولا انتى بوصفى قميص جديد اصلا ههههههههههههه

ثانيا جوزى مش بيحب الفواتح

ثالثا جيبتى ال 4قمصان بكام؟؟
أ
تسلمى يا ميكو
b
crazy ananas;10264752:
خالى بااااااااااااااااااالك من الامسااااااااااااااااااااااك ده رخم جدا فالحمل وانتى لسه فالاول
انا كان عندى فالاول وجربت اكتيفيا بجد بقيت بدمنه بجد لانه ريحنى كتير
لحد مالدكتوره كتبتلى على حديد بس شراب ورهيب خالنى ماكول زبادى لان من اعراضه الجانبيه انه ملين هههههههههه مصلحه وفعلا مريحنى جدا هو كمان مع الزبادى بس خالى بالك من الامساك انتى لسه فالاول
وبعدين يا بنتى انتى مش عارفه تستغلى باباكى وله ايه ده لو بابايا كنت قعت عنده فالعياده لحد مولد هههههههههههههه :D

crazy ananas, ‏miko85, ‏yomizo, ‏صوت العيون, ‏كوباية مايه, ‏roshy&hany, ‏boky2010, ‏مونه الدلوعه, ‏love_me_more307, ‏hoba555
انتم ايه ممصدقتم الموقع فتح منورين والله
وعوزين نشوف حته احتياطى تنقابل فيها لو هنا باظ

بوووووووووووووكى ازيك يا بنتى اخبار النونو ايه عرفتى نوعه وله لسه وبعدين قوليلى انتى كنتى قولتى ان فى واحده بتجيب حفاضات كويسه فالعاشر واسعارها حلوه فين وبكام

يميم منوره اخبارك ايه خلاص قربتى ربنا معاكى يارب واهو اجلو المدارس اسبوع كمان عشان خاطر ملك :D
استقريتى على اسم

ازيك انتى وحشتينى انتى والبت بسبس انتى معاكى ميلى على الياهووووووووو
ومعاكى رقمى
ناااااااااسمعاهم فى العاشراسمهم كوتشى فى العاشر بيقولوا ال40 حفاظة ب30جنية
\بيوفروا ويجبوهم
y
انا طلعت هدوم ملك وهى نونه فرزتها
اللى ينفع لتوتى على جمب واللى ماينفعش تحت االسرير عدل:)
وبعت جيبت لتوتى كام حاجه من دبي
ولسه عاوزة انزل انا بقى اجيب ليا انا براهات الرضاعه عشان اللى عندى من ملك مش طايقاهم وعاوزة اجيب البادز اللى بيتحطوا في البراهات
وكمان عاوزة اجيب لتوتى كوفرته حلوة للخروج ومش فاكره ايه تانى بصراحه
اه الحاجات بقى اللى هاحطها في الشنته بتاعت المستشفى عشان يادوب احضرها من دلوقتى
والله حاسه ان دماغي فيها صراصير من كتر الوش اللى جواها ومكش عارفه اعمل ايه ولا ايه وامتى
أ
المهم يا بوكى الحفاضات دى بتسرب ولا جودتها عاليه؟؟
b
كوباية مايه;10264797:
ميرسى يا يميم يا حبيبتى ربا يخليكى

هو فى تخيضات على البس بتاع البيبى دلوقتى؟؟؟؟

انا اصلا مش عارفه اشترى ايه ولا عارفه هعمل ايه والله شكلى بستهبل

انا كمان كنت كدة اة فى تخفيضات يابسبس
بس هنا قالولى شايات واندرات وفلات كت ونص وكم عشان انا باذن الله ولادتى شتوى
واكيد طنط مامتكممكنتكون عارفة حاجة
انا بقى ماما مش فاكرة اى حاجة نسيت
y
بوكى الحفاضات اللى بتقولي عليها دى انا سمعت وقريت عليها كتير فيلكي بس بصراحه انا مش مستريحالها ابدات
وبعدين اللى ينفع مع عيال الناس مش لازم يفع مع عيالك
يعنى كل عيل وبشرته ومدى احتمالها نوع الحفاض
m
السلام عليكم ازيكم ياكلابيظ من بقلظ من ورايا ومين ولد بالسلامة
r
yomizo;10264859:
انا طلعت هدوم ملك وهى نونه فرزتها
اللى ينفع لتوتى على جمب واللى ماينفعش تحت االسرير عدل:)
وبعت جيبت لتوتى كام حاجه من دبي
ولسه عاوزة انزل انا بقى اجيب ليا انا براهات الرضاعه عشان اللى عندى من ملك مش طايقاهم وعاوزة اجيب البادز اللى بيتحطوا في البراهات
وكمان عاوزة اجيب لتوتى كوفرته حلوة للخروج ومش فاكره ايه تانى بصراحه
اه الحاجات بقى اللى هاحطها في الشنته بتاعت المستشفى عشان يادوب احضرها من دلوقتى
والله حاسه ان دماغي فيها صراصير من كتر الوش اللى جواها ومكش عارفه اعمل ايه ولا ايه وامتى


بت يا يميم البادز دى كنت جيباها بس تقريبا نوعها كان جونيور المهم انا ماشاء الله لاقوة الا بالله اللبن عندى بيبقى كتير وبيحمينى فا عشان كدة كنت جيباها وكنت بغير كل يوم او مرتين فى اليوم المشكلة انها كانت بتطلع ريحة وحشة مش عارفة ليه يمكن النوع وحش ولا ايه مش عارفة
b
yomizo;10264815:
بوكى انا اولمره اعرف انك خحامل تطلعي في الشهر السادس هههههههههههه
كويس انى ماعرفتش بعد ماولدتى
انا دخلت التاسع خلاص وفاضلي عشرين يوم واولد
وياريت ياجلوا المدارس كمان اسبوع ولا اتنين على المعاد الاخير اللى قالوه

ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وانا كمان اول مرة اعرف انك حامل
هههههههههههههههههههههههههههه
انا بحاول اتخيل شكلكككككككك كل مااكلمك بجدددددددد ليكى شكل فى دماغى خايفة اشوفك حقيقة تكووووووونى مش الشكل اللى فى دماغى بالظبطوتدمريلى خيالى الخصب
ربنا يقوووووووووومك بالسلااااااااااااااااااااااااااااامة يارب ويجعلهاااااااا ساعة سهلة
انا زهقت ونفسى اولد بقى عاوزة ارجع لجسمى والبس حلو تانى عاجبنى بلوزتين
وعاوزة اشتريهم اوى ينفع اجيب واشيل لبعد الحمل
c
yomizo;10264658:
وحشتوووووووووووووووووووووووووووووووونى بياعيال
انا لسه ماولدتش
ان شاء الله هاولد يوم 4 اكتوبر
يعنى ااول يوم دراسه :(
ادعولى بقى دعوات مكثفه الله يكرمكم ان المدارس تتاجل تانى شويه عشان اعرفاروح المدرسه اول يوم مع ملك براحتى وكمان عشا الدنيا هتتلخبط جامد جدااامعانا لو ده حصلوهى دخلت يوم الولاده

متقلقيش يا يميم وسبيها عالله ان شالله هتعدى على خير
وربنا يسهل ويلغى السنه كلها والعيال هتهيص وميصدقوا اصلا

miko85;10264684:
بس انا اسمع يابنات ان فيه ستات لا بتحس بترجيع ولا غثيان ولا صداع ومنهم واحده صاحبتي وبتحلف انها ماسحيتش بوحم خالص

انا الحمد لله كنت كدا الحمد لله مرجعتش وله جالى غثيان الا قليل جدا
ومتوحمتش غير على ايس كريم وخلاص
وانا فعلا اسمع ان الحاجات ديه وراثه من الام


كوباية مايه;10264746:




اهو يا جماعه هو الوانه بترولى فى بيج وفيه خط رفيع اوى اوف وايت

قولولى رأيكم عشان لو مش حلو الحق اغيره
وهو بكم على فكره

ماشاء الله يا بسبس زوقك حلو ربنا يهني جوزك بيه ويفرح بيه دايما يارب ويخليكى ليه ويكملك على خير وتفرحوا بالبيبى ان شاء الله

boky2010;10264753:
يميم وانانسة وصوووووووووووووت متجمعين عند النبى يااعيال
بقلكواااا ايه انا فى السادسسسسسس
ابتدى اجيب ولا لاء
انا نزلت عند كيدز اللى فى مصطفى النحاس
عجبنى حاجات امورة خالص قلت اسالكوا الاول ينفعاجيب واشيل من دلوقتى فى التخفيضات دى

انا رائ ابدئى عشان ماتزنقيش نفسك انا بدئت اجيب من السادس وفعلا كدا احسن لانى دلوقتى مش بقدر انزل كتير وانا فالتامن والحمد لله ناقصلى شويه حاجات بسيطه اللى هى شتوى لان مكنش فى قبل كدا واهو بدئت تندع فالمحلات ويحطوا شتوى
وانتى اصلا هتجيبى ايه من التخفيضات ديه عالصيفى وانتى هتولدى فالشتا اصلا
انتى اللى تجبيه دلوقتى مقاس 0 لى 3 مش اكتر من كدا ومتكتريش قوى فيهم لان البيبى بيكبر بسرعه فالاول
انا روحت قريب لفلى اللى فمكرم لاقيته نزل كله شتوى وعجبنى هناك سلوبيت مبطن حلو قوى ينفع خروج ب 55 لان مش بفكر الفها فى بطانيه وانا خارجه خالص لانى بحس انها هتقع منها وانا شيلها
انتى عرفتى النونو ايه

miko85;10264793:
والله ياكريزي مستغلاه بس ياخساره انا في السعوديه قلي علي دوا لامساك ملين والغريباه ان كل مايقولي علي دوا مالقوش هنا طيب الامسالك خطر في الاول
اكتفيا كنت بحبه وبعدين طعمه وحش دلوقتي

معلش يا بنتى عموما انا سمعت ان الملين فالاول غلط خاليكى فالزبادى
بصى حطى مع اكتيفيا معلقه عسل ابيض او اسود اهو حديد بالمره
بس انا كنت بجيب اكتيفيا الطبيعى من غير فانيليا وله عسل لان طعمهم وحش
وفى برضو دانون حلو
r
بسبس انا اشتريت لجوزى دبلة هى مش بمناسبة بس عجبته جدا وهى طالعة موضة هى ب 5 جنيه على فكرة هههههههههههههه دبلة بلاتين مرسوم عليها حاجات وعريضة زى المحبس بس عجبته اوى وكمان كنت شرياله دبلة فضة بس والله مش فاكرة كانت عاملة كام لانى كنت جيباها من زمان اوى
(
moneta;10264883:
السلام عليكم ازيكم ياكلابيظ من بقلظ من ورايا ومين ولد بالسلامة




وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
ازيك يا قمر (f)
أ
انا ماما مش فاكره واللى فكراه اتلغى من زمااااااااااان
r
ردوا عليا اااااااااااااااااااااااااا

بنات انا حولد باذن الله فى شهر اتنين يعنى 10 او 15 /2 / 2009

البس البيبى ايه .. فانلة كم وفانلة نص وفانلة كات وعليهم السلاوبيت والشراب ايه رايكم ولا كدة تقيل عموما انا فى البيت مش بلف فى كوفرتات مش بحبها يعنى قليل اوى وبليل باغطى البيبى ببطانية

ايه رايكم

ولو صح اللى قلته يبقى كفاية عليه

6 فانلات نص
و 6 بكم
و 6 كات
و6 بنطلونات بيضا اللى هى تحت الملابس البنطلونات الداخلية

بصوا ايام عمر جبتله دستة كانت رخيصة مش غالية اوى بس للأسف اول غسلة البنطلون كش جدا وبقى خامته ناشفة مش طرية زى اول لابسة دا ناهيكم عن الاستيك وسع جدا لدرة ان انا كان ممكن البسه هههههههههههه

عايزة خامة وماركة انتوا مجربينها بس تكون زى مابيقولوا غسيل ولبس حتى لو غالية مش مهم
X