تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
m
14-09-2009 | 01:53 AM
كوبايتي قفشتك كلبظتي من ورايا الف مليون مبروووووووووووووووووووووووك
b
14-09-2009 | 01:54 AM
كوباية مايه;10264819:
ميرسى يا رشا يا حبيبتى والله كله من زوقك
انااخدت اخويا وابن عمى معايا وقولت رجاله عشان يفهموا فى الحاجات دى وكدا والله ما فادونى فى اى حاجه
كل ما اقلهم ايه رأيكم فى دا يقلولى كويس
طيب اختارولى يقلوى قدامك المحل كله
خنقووووونى
وكنت عايزه اجيب دبله كمان عشان دبلة جوزى مش عجباه عايز يغيرها ولقيت اخويا بيقولى الدبله ب 350 جنيه
قولتله لييييييييييييه هتتلبس لوحدها قالى دى انضف حاجه ودا اللى اعرفه
قولتله اجرى ياد مش جايبه
هى مش فضة برضةةةةةةةةةةةةة
ليه يابنتى دى احلا دبلة عجبتنى وفضة ايطالى كانت ب70 جنية
واستغلتها بس جبتها يالة انشالة معن حد حوش
y
14-09-2009 | 01:54 AM
مونيتا واحشاااااانى يابت انت فينك من ايام قبل ماتولدى
ص
14-09-2009 | 01:55 AM
بببببببببببببببببخ
y
14-09-2009 | 01:55 AM
الدبله الدهب هى اللى ب350 وطالع يا بسبس لكن الفضه الايطالى المحترمه الالف او حتى 925 مش هاتعدى ال 100
b
14-09-2009 | 01:56 AM
كوباية مايه;10264828:
اولا انتى بوصفى قميص جديد اصلا ههههههههههههه
ثانيا جوزى مش بيحب الفواتح
ثالثا جيبتى ال 4قمصان بكام؟؟
2 كانوا بعد تخفيض50 فى المية
الواحد ب108
واتنين كان الواحددد 140 بعد التخفيض
بس مش من فلووووووووووووووووسى اتنين من فلوسى واتنين من فلوس مامتة
ههههههههههههههههههههه انا جبت الللى فووووووووق
m
14-09-2009 | 01:56 AM
roshy&hany;10264906:
بسبس انا اشتريت لجوزى دبلة هى مش بمناسبة بس عجبته جدا وهى طالعة موضة هى ب 5 جنيه على فكرة هههههههههههههه دبلة بلاتين مرسوم عليها حاجات وعريضة زى المحبس بس عجبته اوى وكمان كنت شرياله دبلة فضة بس والله مش فاكرة كانت عاملة كام لانى كنت جيباها من زمان اوى
الدبل الفضه البلاتين ب100 وكنت جايبه واحده لجوزي ب80 جنيه
b
14-09-2009 | 01:58 AM
كوباية مايه;10264864:
المهم يا بوكى الحفاضات دى بتسرب ولا جودتها عاليه؟؟
بيقولوا حلوة 2 من جيرانى بيستخدموهاااااااااااا بس انا مجربتهاااااااااااااااش
y
14-09-2009 | 01:58 AM
رشا
انت هاتتلبسي العيل كتير كده ليه
ماتلبسيه اتنين بكم او واحده بكم وواحده نتص وسالوبيت تقيل وخلاص
انت هاتتلبسي العيل كتير كده ليه
ماتلبسيه اتنين بكم او واحده بكم وواحده نتص وسالوبيت تقيل وخلاص
r
14-09-2009 | 02:00 AM
miko85;10264946:
الدبل الفضه البلاتين ب100 وكنت جايبه واحده لجوزي ب80 جنيه
لا ياقمر هى الفضة كانت ب 80 او 70 جنيه مش فاكرة
انما البلاتين دى مش فضة دى اكسيسوريز و ب 5 جنيه هههههههههه
انما البلاتين دى مش فضة دى اكسيسوريز و ب 5 جنيه هههههههههه
أ
14-09-2009 | 02:01 AM
لا ياجماعه دى دبله اخويا بيعملها مخصوص وبيبقى اسم العروسه مكتوب من بره وعريضه اوى كدا وعليها طبقة بلاتين هو كان عاملها لخطيبته السابقه
ولما بيقولى كدا قدام ماما راحت رقعاله بالصوت وقالتله تعمل دبله ب 350 جنيه فضه لييييييييييه كتك نيله وغسلته
مونيتا اله يبارك فيكى يا حبى انتى عامله ايه ونونتك عامله ايه
ولما بيقولى كدا قدام ماما راحت رقعاله بالصوت وقالتله تعمل دبله ب 350 جنيه فضه لييييييييييه كتك نيله وغسلته
مونيتا اله يبارك فيكى يا حبى انتى عامله ايه ونونتك عامله ايه
أ
14-09-2009 | 02:02 AM
انا كنت حاطه رينج 100 جنيه للدبله بس هو حطم احلامى
ص
14-09-2009 | 02:02 AM
اه بس دى مش موضه دلوقتى كانت السنه الى فاتت او لاول السنه دى
دلوقتى الموضه دبله عريضه ومن النص لونها اسود والطرفين فضى
دلوقتى الموضه دبله عريضه ومن النص لونها اسود والطرفين فضى
l
14-09-2009 | 02:03 AM
بنات مين فيكم بيفهم وبيعرف في التحليل الرقمي ف يالدم للحمل؟؟؟؟؟
b
14-09-2009 | 02:03 AM
اناناسة انا حامل فى بنوتةةةةةةةةةةةة
r
14-09-2009 | 02:04 AM
حد يرد عليا عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بنات انا حولد باذن الله فى شهر اتنين يعنى 10 او 15 /2 / 2009
البس البيبى ايه .. فانلة كم وفانلة نص وفانلة كات وعليهم السلاوبيت والشراب ايه رايكم ولا كدة تقيل عموما انا فى البيت مش بلف فى كوفرتات مش بحبها يعنى قليل اوى وبليل باغطى البيبى ببطانية
ايه رايكم
ولو صح اللى قلته يبقى كفاية عليه
6 فانلات نص
و 6 بكم
و 6 كات
و6 بنطلونات بيضا اللى هى تحت الملابس البنطلونات الداخلية
بصوا ايام عمر جبتله دستة كانت رخيصة مش غالية اوى بس للأسف اول غسلة البنطلون كش جدا وبقى خامته ناشفة مش طرية زى اول لابسة دا ناهيكم عن الاستيك وسع جدا لدرة ان انا كان ممكن البسه هههههههههههه
عايزة خامة وماركة انتوا مجربينها بس تكون زى مابيقولوا غسيل ولبس حتى لو غالية مش مهم
بنات انا حولد باذن الله فى شهر اتنين يعنى 10 او 15 /2 / 2009
البس البيبى ايه .. فانلة كم وفانلة نص وفانلة كات وعليهم السلاوبيت والشراب ايه رايكم ولا كدة تقيل عموما انا فى البيت مش بلف فى كوفرتات مش بحبها يعنى قليل اوى وبليل باغطى البيبى ببطانية
ايه رايكم
ولو صح اللى قلته يبقى كفاية عليه
6 فانلات نص
و 6 بكم
و 6 كات
و6 بنطلونات بيضا اللى هى تحت الملابس البنطلونات الداخلية
بصوا ايام عمر جبتله دستة كانت رخيصة مش غالية اوى بس للأسف اول غسلة البنطلون كش جدا وبقى خامته ناشفة مش طرية زى اول لابسة دا ناهيكم عن الاستيك وسع جدا لدرة ان انا كان ممكن البسه هههههههههههه
عايزة خامة وماركة انتوا مجربينها بس تكون زى مابيقولوا غسيل ولبس حتى لو غالية مش مهم
b
14-09-2009 | 02:05 AM
ايه دة هى حتى الدبل ليها موضة
ماشاءالله انا مش عايشة ومش متابعة على كدة
ماشاءالله انا مش عايشة ومش متابعة على كدة
r
14-09-2009 | 02:05 AM
بت يا يميم البادز دى كنت جيباها بس تقريبا نوعها كان جونيور المهم انا ماشاء الله لاقوة الا بالله اللبن عندى بيبقى كتير وبيحمينى فا عشان كدة كنت جيباها وكنت بغير كل يوم او مرتين فى اليوم المشكلة انها كانت بتطلع ريحة وحشة مش عارفة ليه يمكن النوع وحش ولا ايه مش عارفة
y
14-09-2009 | 02:07 AM
ندى لف مي مور
التحليل الرقمي اعتقدج انه نسبه هرمون الحمل في الدم
والله اعلم
التحليل الرقمي اعتقدج انه نسبه هرمون الحمل في الدم
والله اعلم
b
14-09-2009 | 02:08 AM
كان نفسى اقعد معاكم شوية كلكم وحشنى اوى
ووحشتنى لمتنا زمان
هارووووووووووووووووووح للعزلة وسجن ابو غريب تانى عاااااااااااااااااا
هتوحشووووووووووونى
تعالووووووووووووووووووا زورونا باباباى
ووحشتنى لمتنا زمان
هارووووووووووووووووووح للعزلة وسجن ابو غريب تانى عاااااااااااااااااا
هتوحشووووووووووونى
تعالووووووووووووووووووا زورونا باباباى