yomizo;10265086:
وكمان كريمات التسلخات بتاعت العيال
يااااه ده انا جربت كل اللى في السوق وكله كان بيفشل معاها الحمد لله
حتى بتاع مازر كير جبتلها في الاول اتنين واتفلحست وكعيت وطلعوا في الاخر بيعملولها التهابات وشحتهم هههههههههههه
وجربتلها بتاع صيدليه سيف
كريم زنك هما بيركبوه بنفسهم حلو مش بطال
وجربت كمان كريم كان حلو اوى الحقيقي هو انبوبه كده اسمه A1 ظريف رخيص اوى
الانبوبه ب 7 جنيه تقريبا
وجربت كمان اوقات الالتهابات الفظيعه زيت زتون
اه والله كنت بحطلها منه على منطقه الملتبه وكان زى السحر بجد بيضيع اجدعها التهاب في الجلد
فى لوسيون مكوناته طبيعيه اسمه او زد OZ خطيبه اخويا شغاله فالشركه بتاعته وبتقولى حلو قوى وهتجبلى منه
ندى جابت منه وبتقولى ب 6 ج ال 60مل
كوباية مايه;10265089:
انا مفكرتش فى البامبرز دا لسه خطوه بدرى عليها
انا بفكر فى اللبس دلوقتى بس
انتى فكرى دلوقتى هتجيبى ايه ومنين ومن السادس ان شاء الله ابدئى اشترى
yomizo;10265104:
لا طبعا يا انانسه اللى بيتغسلوا احسن
لانك هاتستعمليهم كتير موت
ولو جحسيبتى اللى بيستعملوا مره واحده سوري في اللفظ يعنى
هتتفشخى مصاريف ههههههههههههههه
لا كفايا مصاريف الحفاضات خلينا فاللى بتتغسل ههههههههههه
انا كنت شفت فى لفلى ال 2 ب 9
انتى جبتيهم بكام
boky2010;10265118:
ايه رايك يااناناسة
كلميييييييييييينى قبلها ونظبط مع بعض
hoba555;10265123:
جيييييييت
بس شويه وهقوم
ازيك يا هوبا وازاى ندى
انا على فكره مشفتهاش برضو بس اكيد زى العسل زى مامتها :wink: