تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
b
crazy ananas;10265078:
مبرووووووووووووووووووووك يله عشان نوديهم مع بعض المدرسه ههههههههههههههههههه


متبطلوا بخل وتحويش ودخلوا نت فالبيت بئا


انتى رايك ايه يا يميم انهى الاحسن اللى بتتغسل وله اللى زى جونيور كدا
وهل فى نوع تانى احسن منه


تقريبا يا بوكى جونيور ديه غير بتاعت الهدوم
لان جونيور بتاعت البادرز بتعمل ببرونات وتيتينه وحاجات من ديه

اوة ياابنتى موال المداراس دة دة انا بسمع عن مدارس بارقام فلكية
يابنتى غريببببببببببببببببة
كااننا متعلمنااااااش زمان
يراجلللللللللللللللللل دى غير دى مممممم شكلك بقيتى خبرة فى الحوار بتاع
حاجات البيبهات يانوسة
y
توحيد والنور بتاع ارضالجولف حلو اوى يااناسه
وكمان البامبرز انت في الاول تجيبي عبوات صغيره وتشوفي لو مشي معاها تكملى مامشيش تغيره على طول
ومش مهم يكون غالي ولا رخيص
انابقولك اختى كانت بتجيب لبنتها بامبرز المستورد وجالها التهابات منه واستريحت على الرخيص

وبعدين تجيبي مقاس زيرو
وفيالبامبرز اسمه مفاس نص
ب
لية يا هوبا
أ
هههههههههههههههههه اصل اخت جوزى يا يميم بتشطف بنتها بالمايه بس والبنوته بتلبس بامبرز


مونيتا وانا حامل فى ولد حتى اشعارا اخر ان شاء الله
b
yomizo;10265104:
لا طبعا يا انانسه اللى بيتغسلوا احسن
لانك هاتستعمليهم كتير موت
ولو جحسيبتى اللى بيستعملوا مره واحده سوري في اللفظ يعنى
هتتفشخى مصاريف ههههههههههههههه


مونيتا انا حامل في بنوته ان شاء الله
ولو ان كل اللى حواليا عمالين يقولولى انى هاجيب ولد :(
انا بقول اللى يجيبه ربنا حلو بس هافرح اكتر لو كانت بنوته عشان ملوكه بس

يميم بتجيبى اللى بتتغسل دى منين
r
yomizo;10265033:
يابت انا كنت جايبه نوع بيتغسل
وهو فعلا ساعات بيعمل ريحه لان غدد الصدر بتفرز وبتكتم بتروح عامله ريحه زفاره كده ههههههههههههه
لكن انت بتغيريهم في اليوم على حسب مايتبلوا منك وتغسليهم



طب نوعهم ايه اللى بيتغسلوا دول عجبنى اوى بدل ماكل شوية اشترى ده انا غرمت فلوس بالهبل واخر مازقت جبت فوط بتاعت الاندر دى الفوط العادية وكنت بحطها بدالهم


boky2010;10265043:
دى ريحة اللبن المكتووووووووووم
انما نوع جونيور دة اسمع انة حلو اوى حتى فى لبس الاطفال



فعلا هو حلو جدا وبيمتص كتير اوى بس الريحة هى اللى كانت مضيقانى


صوت العيون;10265059:
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته


ولا فاهمه حاجه منكم الحمد لله


مش فاهمة ايه ياقمر واحنا تحت امرك
y
ثوانى بحكى حدوته قبل النوم بالغصب
أ
انا هرح اتسحر سلام
ع
هقوم بسرعه عشان عايزه اقوم اصلي واقري قران شويه لحسن اتاخرت شويه فيه لما كان جوزي هنا عااا
b
crazy ananas;10265113:
يعنى اجيب فالاول عدد قليل من كذا نوع واجرب
طب اجيب مقاس ايه


ماشى بس التوحيد والنور اللى عندنا ده رخم قوى وبيقفل والناس تفضل واقفه لحد ميخلص صلى اللى عند ماما مش كدا متعرفيش اللى فمكرم كدا برضو وله ايه
وعموما كلمينى قبلها واشوف لو ينفع معايا وله لا

طووووويب
انا هكلمك لو شجعتينى ننزل فى وقت مافيهوش صلاة ولو بقى مشفاضية اكمل نوم
وانتخة
زى ماااكنت اصل انا اصلا بكسل انزل اوى
ص
لان محدش بيرد عليا طبعا ومش فهماكوا ومحدش بيوضح فلأفضل ايه
الحمد لله



دعاء الخروج من المجلس


سبحانك اللهم وبحمدك اشهد ان لا اله الا انت استغفرك واتوب اليك
m
افضل نوع دايبرز استخدمتة كان بيبي جوي ممتاز بجد وريح بيرو كتير عن الانوع التانية وكريم زنك اوليف ممتاز للتسلخات بجد ماشاء الله بيرو نادر جداااااااا اما تتسلخ منه

اول مرة اعرف ان في نوع بيتغسل من البادز

يميم ربنا يقومك بالسلامة بنت ولا ولد كله خير من ربنا
ص
تسلمى يا رشا الوحيده الى سالتى فيا
ان شاء الله هسألك بكره ان شاء الله
لان ضهرى بيوجعنى الحمد لله
وجزاك الله خير وربنا يقومك بالسلامه يارب يارب يارب
c
yomizo;10265086:
وكمان كريمات التسلخات بتاعت العيال
يااااه ده انا جربت كل اللى في السوق وكله كان بيفشل معاها الحمد لله
حتى بتاع مازر كير جبتلها في الاول اتنين واتفلحست وكعيت وطلعوا في الاخر بيعملولها التهابات وشحتهم هههههههههههه
وجربتلها بتاع صيدليه سيف
كريم زنك هما بيركبوه بنفسهم حلو مش بطال
وجربت كمان كريم كان حلو اوى الحقيقي هو انبوبه كده اسمه A1 ظريف رخيص اوى
الانبوبه ب 7 جنيه تقريبا
وجربت كمان اوقات الالتهابات الفظيعه زيت زتون
اه والله كنت بحطلها منه على منطقه الملتبه وكان زى السحر بجد بيضيع اجدعها التهاب في الجلد

فى لوسيون مكوناته طبيعيه اسمه او زد OZ خطيبه اخويا شغاله فالشركه بتاعته وبتقولى حلو قوى وهتجبلى منه
ندى جابت منه وبتقولى ب 6 ج ال 60مل

كوباية مايه;10265089:
انا مفكرتش فى البامبرز دا لسه خطوه بدرى عليها

انا بفكر فى اللبس دلوقتى بس

انتى فكرى دلوقتى هتجيبى ايه ومنين ومن السادس ان شاء الله ابدئى اشترى

yomizo;10265104:
لا طبعا يا انانسه اللى بيتغسلوا احسن
لانك هاتستعمليهم كتير موت
ولو جحسيبتى اللى بيستعملوا مره واحده سوري في اللفظ يعنى
هتتفشخى مصاريف ههههههههههههههه

لا كفايا مصاريف الحفاضات خلينا فاللى بتتغسل ههههههههههه
انا كنت شفت فى لفلى ال 2 ب 9
انتى جبتيهم بكام

boky2010;10265118:
ايه رايك يااناناسة

كلميييييييييييينى قبلها ونظبط مع بعض

hoba555;10265123:
جيييييييت
بس شويه وهقوم

ازيك يا هوبا وازاى ندى
انا على فكره مشفتهاش برضو بس اكيد زى العسل زى مامتها :wink:
y
انا كنت جايباهام من صيدليه سيف اللى فيا لمرغنى ياعيال
استنوا عليا كام يوم هانزل اجيب منهم لان بتوعملك ضاعوا على مش يكفو على كده
واقولكم منين وبكام
b
yomizo;10265168:
ثوانى بحكى حدوته قبل النوم بالغصب

ههههههههههههههههههههههههههههه
احكى ياشهرازاددددددددد
ماماااااااااا يميمممممم ايه دة انا ممكن ابقى فى مكانك
قلم خدامين اتخمدى يابت هى ناقصة بلاوى
ياطولة بالك ياشيخة
b
صوت العيون;10265180:
لان محدش بيرد عليا طبعا ومش فهماكوا ومحدش بيوضح فلأفضل ايه
الحمد لله



دعاء الخروج من المجلس


سبحانك اللهم وبحمدك اشهد ان لا اله الا انت استغفرك واتوب اليك

استنى ياصووووووووووووت
صووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت
استنى يابنتى انتى واخدة فى وشك وماشية علطول كدة قطر معدى استنى اقعدى معانا شوية
y
مورو م
r
صوت العيون;10265184:
تسلمى يا رشا الوحيده الى سالتى فيا
ان شاء الله هسألك بكره ان شاء الله
لان ضهرى بيوجعنى الحمد لله
وجزاك الله خير وربنا يقومك بالسلامه يارب يارب يارب


سلامتك ياقمر الف سلامة وان شاء الله اشوفك بكرة على خير

مع السلام وفى امان الله
y
مالك يابت وايهاللى مش فاهماه بالظبط
احنا مش بتقولاختراعت
بنتكبلم على التهابا تالعيال والحفاضات والبادز دى ياختى عباره عن بتاعه قطن كده مدوره بتتحط جوا البرا بتاعه الرضاعه على الحلمه عشان لو اللبن نقط من صدرك ماينشعش على هدومك من برا وشكلك يبقى عار
زى البقره اللى عاوزة تتحلب ومش لاقيه حد يحلبها ههههههههههه
بس كده
X