تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
فاضلى 3 ايام وادخل الخامس يا مها
ب
يميم سجلى النونو 22|10
عشان تكون معايا
ب
تبقى حركة النونوووووووو
مبرررررررروك عليكى
ع
انا كنت بحس يا بسبس ان زي حركه القولون كده حاجه كده بترعش جوه هههههه مش عارفه اوصفلك بس مش عارفه احساسك ده حركه ولا لا والله
أ
انتى شايفه ايه يامها؟؟
أ
الله بارك فيكىههههههههههههههههه


لا يا يميم اكتبيه 14 اكتوبر اقرب عشان بقى معايا ههههههههههههههههههه
ع
طيب انا هقوم سلاااام
أ
متخليى يا هوبا
ا
ازيكم يا كرنبات
ع
اخويا عايز ياعد وانتو شكلكم واكلين سد الحنك مع انها مش عوايدكم يعني
ب
انا شايفة ان دى حركة النونو لان بتول كانت من اخر الرابع كدة
لكن البروطة اللى جوة دى استنت لما دخلت الخامس
أ
ازيك يا ام مايا يا عسل

والله يا هوبا بياكلوا
أ
ههههههههههههههههههههههههههههه حلوه بروطه دى هههههههههههههههههههههههه
ا
استنو انا هروح اكل واجيلكم تانى
ب
وقع تانى
(
اتسحرت ورجعتلكم تانى

بنات اية رايكم فى المشد الاندونسيى بعد الولادة حلو ولا مش هيجيب نتيجة عشان يشد البطن بدل ما اكون بكرش :D
ب
بجد بروطة معرفش اية دة
بتول كانت اية ماشاء الله سمكة
ب
المشد الاندونسيى


يعنى اية
حاجة بتتربط ع البطن؟
أ
المشد بيقولوا خطر

انا ناويه اعمل تماري بطن 10 عدات الصبح وزيهم بليل وامشى نص ساعه
أ
هههههههههههههههههههههههه معلش يا مها يمكن ولد ومحدش عارف
X