تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ب
14-09-2009 | 04:05 AM
ماشى يا كاتوا تسلمى والف سلامة ع عنيكى
أ
14-09-2009 | 04:06 AM
ربنا يخليكى يا مها
بس غاظنى بصراحه بكلمه بيكلمنى بقرف وكأنى مليش حق اقلق عليه
بس غاظنى بصراحه بكلمه بيكلمنى بقرف وكأنى مليش حق اقلق عليه
ب
14-09-2009 | 04:07 AM
قرف اية يا شيخة انتى شوفتية
يمكن بس كان مستنى السحور فامش متأهل يكلمك
ههههههههههههههههه
يمكن بس كان مستنى السحور فامش متأهل يكلمك
ههههههههههههههههه
ب
14-09-2009 | 04:08 AM
عندى مغص ف معدتى
محدش يقولى قومى اعملى نعناع
محدش يقولى قومى اعملى نعناع
أ
14-09-2009 | 04:09 AM
متأهل ايه بس والله بيكلمنى بقرف
بيقولى الشبكه واقعه هعملك ايه يعنى
طيب اتصل هنا على البيت طمنى
ولا فى دماغه
بيقولى الشبكه واقعه هعملك ايه يعنى
طيب اتصل هنا على البيت طمنى
ولا فى دماغه
ب
14-09-2009 | 04:10 AM
أ
14-09-2009 | 04:10 AM
لا نعناع ايه
قومى كلى يمكن معدتك فاضيه
قومى كلى يمكن معدتك فاضيه
ب
14-09-2009 | 04:11 AM
نلبخ بقى
هما الرجالة كدة
اى حريقة اطفيها هههههههههه
هما الرجالة كدة
اى حريقة اطفيها هههههههههه
ا
14-09-2009 | 04:11 AM
om_tota;10265647:
انا ولا 5ولا 10 مش بقدددددددر
عملت ازاى انتى مش ملبسها بامبرز؟؟؟؟؟؟
ربنا يطمنك يا بسبوسة
لا اصلي بحاول اخليها تعمل قبل ما تنام ولما بنيجي نتسحر بخليها تعمل تاني فالموضوع بيعدي بس النهاردة معملتش قبل ما تنام ولما قامت وقاعدت تعيط راحت عملة:cry:
أ
14-09-2009 | 04:13 AM
يبقى كانت منوقه وانتى مش عارفه
أ
14-09-2009 | 04:14 AM
انا هقوم بقى عشان بدأت بطنى من تحت توجعنى وشكل الواد اعلن تمرده عليا
ب
14-09-2009 | 04:15 AM
منوقه
يعنى اية
معودها تعمل فين ف البوتى؟ هيا اد اية
الدرهم ب جنية ونص يعنى 60 درهم بكام؟
هههههههههههههههههههه
يعنى اية
معودها تعمل فين ف البوتى؟ هيا اد اية
الدرهم ب جنية ونص يعنى 60 درهم بكام؟
هههههههههههههههههههه
أ
14-09-2009 | 04:16 AM
سلام يا قمرات
ب
14-09-2009 | 04:16 AM
بطنى فاضية ممكن
من سندوتش الجبنة بشيبسى ما تفتكريش كنت ضاربا امتى
كتهيالى من ساعتين او اكتر يعنى اتهضم
يبقى اقوم اكل احسن
من سندوتش الجبنة بشيبسى ما تفتكريش كنت ضاربا امتى
كتهيالى من ساعتين او اكتر يعنى اتهضم
يبقى اقوم اكل احسن
أ
14-09-2009 | 04:16 AM
قصدى مزنوقه يا مها
يلا سلااااااااااااااااااام
يلا سلااااااااااااااااااام
أ
14-09-2009 | 04:17 AM
لا يا مها من 4 ساعات ياختى
سلاااااااااااام
سلاااااااااااام
ب
14-09-2009 | 04:17 AM
سلالالالالالام فا جئة كدة؟
ب
14-09-2009 | 04:18 AM
كمان 4
طب سلالالالالالام
طب سلالالالالالام
y
14-09-2009 | 04:19 AM
ال 60 درهم ب 100 جنيه يا موها
لان الدرهمه هنناك ب جنيه و60 قرش
غير هنا
وعشان ال 600 درهم بالف يبقى الستين بميه
لان الدرهمه هنناك ب جنيه و60 قرش
غير هنا
وعشان ال 600 درهم بالف يبقى الستين بميه
y
14-09-2009 | 04:20 AM
عيال جوزى تعبان اوى
دور مقندل الحمد لله
كحه فظيعه مش عارف ياخدنفسه منها وسخونيه
ربنا يستر بقى عليا منه احسن اتعدى انا مش ناقصه
وعزلته في اوضه وان وملك في اوضه تانيه :(
دور مقندل الحمد لله
كحه فظيعه مش عارف ياخدنفسه منها وسخونيه
ربنا يستر بقى عليا منه احسن اتعدى انا مش ناقصه
وعزلته في اوضه وان وملك في اوضه تانيه :(